Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1

סאב של JBL 1260BR

נישמע פצצה אין עלו במחירים שלו ואפילו מעלו ב 500 ש"ח

אצלי בידיוק חודשיים קניתי אותו בגריז מערכות בראשון לציון

יש קבלות הכול

 

לא עבד כימאת

וגם כאשר עבד עבד אם הגברה לא מתאימה ורק 180RMS

 

בקיצור סאב חדש במחיר נמוך אפילו לא ניפתח.

 

 

2

מונובלוק של בליטז האמריקאית

עבד חצי שנה ומאז יושב בבית בלי מעשה

מונו בעוצמה מטורפת

 

ב4 אום 400RMS

ב2אום 800RMS

ב1אום 1200RMS

 

עיוות נמוך ביותר

נצילות גבוהה מאוד

עוצמתי ואיכותי

פרטים אלו כאן

 

http://www.blitzaudio.com/manuals/BZA3000D.pdf

 

(שלא תיתבלבלו הסאב לא חובר אצלי למגבר הזה על המגבר הזה ישב בזמנו סאב כפול של קיקר CVR והם זזו כמו מטורפים היתי צריך להוריד תגיין לפחות מהחצי מרוב הבומים)

 

3

מגבר 4 ערוצים של לנזאר VIBE 420

המגברים היותר טובים של לנזאר

עוצמתי

100X4RMS

 

פרטים אלו כאן

 

http://www.sonicelectronix.com/item_634_Lanzar+VIBE420+Vibe+Series.html

 

 

אם מישהוא קונה יותר ממוצר אחד יש מה לדבר

וגם ככה המחירים שלהם הוגנים (מחירים בפרטי)

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...