Jump to content

ace

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

הנקודות של ace

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. רק אם יש הזנה דרך הרימוט. לפותח השרשור: יש עדכון אם הפיוזים שרופים או לא?
  2. שאלה לכל המומחים: אם הפיוזים היו שרופים נורת פרוטקשין הייתה נדלקת?
  3. ace

    רוקפורד 500.2 1000a2 1100a2

    עדיין מחפש, יש אפשרות גם להחלפה.
  4. משתלם אולי, שווה ממש לא. שום תוצאה טובה לא תהיה לך מהרכיבים האלו,תחסוך עוד קצת ותקנה משהו שתהנה ממנו.
  5. היי, מחפש אחד מהמגברים הבאים: רוקפורד 500.2 1000a2 1100a2 ה 500.2 בא גם בגרסת כרום , אלו מגברים ישנים לפני יותר מעשר שנים... מתחממים בד"כ גם יתר על המידה. תודה
  6. יש עוד 15 שעות...נמשיך לעקוב...
  7. לא תופס מהחברה הזאות אבל ללא ספק הם השקיעו בפרסום בזמנו, אם 6X9 אז משהו איכותי כמו סרווין וגה או פולק מומו (אם אתה מוכן לשלם) למשל.
  8. החברה האלה הקדימו את זמנם...חבל שאין להם כעת קו מוצרים לרכב אבל מצד שני זה היה בטח מיוצר בסין העממית...
  9. אולי הפתח היה גדול מדי? וכעת זה נכנס טוב בלחץ...
  10. כשאתה מנתק RCA מהמגבר יש עדיין רעש? ושמנתק את החוטים שמגיעים לטוויטרים?
  11. מסכים לגמריי, בעל מקצוע במקרה הזה מומלץ.
  12. אדקום קיימים היום בכלל?
  13. אני ל מאמין למה שרשום , תנסה מגברים עד שיתאימו לטעמך.
  14. תנסה לפתוח בזהירות מכסה עליון ולנקות גם בזהירות, אם לא עוזר-אני מאמין שיש צורך בבדיקה במעבדה, הבעיה שאני חושב שהרדיו הזה לא שווה את ההשקעה....ו
  15. יאללה חברה לא להתפתות לזבל סיני... יש כאן הזדמנות למגבר אמריקאי כמו חדש במחיר זול.
×
×
  • תוכן חדש...