Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוי מצערת במיצובישי גאלאנט ספורט 2001 - יש צורך בכיוון טורים ממוחשב לאחר ניקוי?


E-S-L
שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבת שלום,

 

בהמשך לשרשור הקודם שלי.http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=206144&highlight=%D7%91%D7%99%D7%AA+%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%A8%D7%AA

 

ביצעתי ניקוי מצערת אצל מישהו שעבד שנים במוסך מורשה מיצובישי.

 

הייתי נוכח במהלך הפירוק והניקוי של המצערת ומנוע הצעדים (היה הרבה מאוד פיח).

 

נכון לעכשיו, בערך 8 ימים אחרי נורית ה-CHECK ENGINE לא נדלקת, והנסיעה הפכה לנעימה יותר.

 

העברת הילוכים אגרסיבית לעיתים, מראשון לשני או בירידה משלישי לשני, חלפה וכעת לא מורגשת.

 

בהדלקת מזגן שאני על P הטורים עולים, כשלפני ניקוי המצערת הם היו יורדים.

 

אבל, יש לי בעיה אחרת :roll:

 

כשהרכב קר, במצב P מד הסל"ד עומד על 1000-1100, כשאני מעביר ל-D זה יורד ל 700-800, אבל כשאני מתחיל את הנסיעה ומגיע לעצירה ראשונה, מד הסל"ד נמצא כבר באזור 400 סל"ד ויש רעידות ברכב ומין גמגום.

 

לשם השוואה, כשהרכב בטמפרטורת עבודה, מד הסל"ד עומד על 500 (ואין רעידות).

 

ככה שאת כל הכאב ראש גורמים 100 סל"ד :|

 

לשאלתי, האם לאחר ניקוי בית מצערת, יש צורך לכוון טורים בעזרת מכשור ממוחשב? האם הבעיה יכולה לנבוע מזה שבוצע רק איפוס ללא כיוון טורים?

 

או שמא הבעיה טמונה במקום אחר?

 

בכל מקרה קבעתי שוב עם הבחור שניקה לי את בית המצערת, אבל אין לו סורק/מכשור לזיהוי התקלה ואני בספק עד כמה יוכל לעזור לי.

 

נ.ב

 

במידה ויש קשר, פילטר האויר במצב מצוין.

 

תודה :-D

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן ,חייבים לכוון את ה-TPS בעזרת סורק , כי יש לכוון כך את החיישן הנ"ל שמתג הסרק (שבתוך חיישן TPS) יעמוד על OFF , אחרת המנוע בסרק לא יהיה יציב.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,

 

ואיפה ניתן לעשות את זה?

 

אני יכול לגשת למוסך המורשה, או שעדיף מקום שמתמחה בהזרקות רכב, כמו משה זר בפ"ת לדוגמא?

 

דבר נוסף, האיפוס בוצע בדיוק לשניה, ע"י ניתוק הפלוס במצבר.

 

האם זה נקרא איפוס, או שאולי כדאי לנתק את אחד הקטבים של המצבר לפרק זמן ארוך יותר?

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5728 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...