Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחד ישן וטוב(בעצם היחידי ששמרתי במועדפים),

http://www.tornadooffire.com/default.htm

 

הגלישה לאתר זה על אחריותו הבלעדית של המשתמש, אין לראות בקישור זה המלצה כלשהי מטעם המחבר ו/או בעלי האתר המארח :wink:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אחד ישן וטוב(בעצם היחידי ששמרתי במועדפים),

http://www.tornadooffire.com/default.htm

 

הגלישה לאתר זה על אחריותו הבלעדית של המשתמש, אין לראות בקישור זה המלצה כלשהי מטעם המחבר ו/או בעלי האתר המארח :wink:

 

עמית

חרטה שמתאימה ל98

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בגלל שזה כבר עלה בפורום :

חשבתי להקדיש לסרטון זה אשכול משלו, למען הסדר,

מפני שהסרטון הקודם של אותם יוצרים גרר תגובות רבות.

 

 

תבלו! --> *****

 

:wink:

:-)

פורסם
בגלל שזה כבר עלה בפורום :

חשבתי להקדיש לסרטון זה אשכול משלו, למען הסדר,

מפני שהסרטון הקודם של אותם יוצרים גרר תגובות רבות.

 

 

תבלו! --> *****

 

:wink:

 

ראיתם אפילו את החסרונות שלנו העתקנו מעם אחר.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

http://my.ynet.co.il/pic/italy/

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

 

 

בהסתייגות!!!!!!

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

הלוואי שהיינו 10% מהאיטלקים.

 

הם נוסעים מהר אבל:

1. הם יודעים לאן הם נוסעים.

2. אין שם מצב שלא נותנים זכות קדימה, כשמגיע וכשלא מגיע.

3. הם שומרים עליך בכל הכיוונים, צופים טעות או עברה צפויה ופועלים בהרמוניה למניעת סכנה/תאונה.

4. הם לא יחסמו צומת.

5. הם ישקלו התאבדות אם הם התנחלו לדקה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה.

6. אין שם מרגלים...כולם מאותתים.

7. הם קמים בבוקר ושותים אספרסו.....לא כמו פה שקמים בבוקר ונכנסים עם הכרית לפקק, שאם לא נוצר ע"י פקד אפללו נוצר מקצב התנועה של מחבקי הכריות .

8. הם מכבדים כל נהג, ללא קשר למימדי רכבו (תחשבו על כמה חיתוכים ביום עוברים על נהג לנד רובר דיפנדר ארוך וצהוב לעומת טוסטוס עם רוכבת).

 

 

מי שלא הפנים שיסע מרומא למילאנו - חלק באוטוסטרדה וחלק בכבישים אדומים.

×
×
  • תוכן חדש...