Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פג'ו 306 XN , שנת 94.

 

לאחרונה החל אחד ממאווררי הרדיאטור לחרוק ולהרעיש בצורה חזקה -

המאוורר עדיין עושה את העבודה, ומקרר את הרדיאטור כמו שצריך ומהר, אבל הוא חורק .

 

בשבוע שעבר הוא התחיל לחרוק רק בתחילת פעולתו ולאחר כמה שניות נרגע ועבד כרגיל,

אך היום הוא חרק כל זמן הפעולה(המאוורר הופעל 5 פעמים בערך - ותמיד הרעיש)

 

מה עושים?

לפרק ולנקות? WD40? פתרון אחר?

איך מגיעים למאוורר, איך מפרקים את הטמבון הקדמי?

 

או שבשיבה טובה הגיעה שעתו של המאוורר וצריך להחליפו ? הערכת מחיר?

 

תודה.

271K ,306 XN '94 , אין יותר טוב מזה

:wink: - תמונות

פורסם

אל תשחק עם זה, החלף אותו, הזול ייצא יקר!!!!

 

מאוורר תקול, ובסוף הקרוב תקנה גם מאוורר חדש אבל גם מנוע!!! חבל על אלפי שקלים

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא בהכרח.

 

המאוורר עשוי פלסטיק , ולפעמים רק המניפה עצמה מחזירה ציוד. לא המנוע .

ניתן להחליף רק אותה למיטב ידיעתי. שים לב שהבורג שמחזיק אותה הוא בהברגה הפוכה (פתיחה עם כיוון השעון).

פורסם

עדכון מהיום -

 

נסעתי לעבודה הלוך ושוב , והמאוורר עבד ללא כל רעשים חריגים.

 

כנראה שאחרי גשם ובימים קרים מיוחד הוא חוטף שפעת או משהו, ומרעיש וחורק.:roll:

 

מה הסיבה? בכל זאת - האם כדאי לשמן עם WD40 (ניתן בלי לפרק את הטמבון?)

271K ,306 XN '94 , אין יותר טוב מזה

:wink: - תמונות

פורסם

לא ניתן לשמן !

 

שמן במנוע חשמל לא מומלץ (בלשון המעטה)

בפיזו' שלי 306 מנוע 2000 היתה אותה בעיה הפלסטיק סביב הבורג נאכל והעבודה הכרוחה בפירוק והחלפה לא כדאי לתקן אלא להחליף אני קניתי את המאורר בביתן ספארק בסביבות 500 ש"ח כאשר "מקורי" 1200 ש"ח.

וכן צריך לפרק את הפגוש והרדיאטור להגיע למאווררים, זהירות בפירוק הצינור מים תחתון שמאלי.

×
×
  • תוכן חדש...