Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיווט + - ל TX1005D


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את אותה בעיה עם מגבר דומה 1205D של היי פוניקס

מה ששיפר קצת היה להעלות בס ל 3DB להעלות את עוצמת הסאב ב HU ל 3DB ולהעלות את הגיין ל 3\4

תנסה את זה ותעדכן מה קורה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל תחליף את החיווט שלך למשהו עבה יותר - you need more juice!!!

 

אם אתה פותח את הגיין במגבר והוא לא מקבל מספיק זרם במספיק זמן - הביצועים שלו יהיו נחותים, אין אפס!

 

בנוסף לכך - אם במקרה אתה משתמש בקבל RCA זול (אני מתקוון למשהו ממש זול) וגם חוטי רמקולים זולים - מציע לך להשקיע קצת יותר - אתה תהיה מופתע - אל תשכח שמדובר פה ב4 מטר של הולכה. אני החלפתי ברכב שלי את חוטי הRCA מחוטי RCA שעולים 50 שקל של דיגיטל לחוטי RCA עבים במיוחד של monster cable שקיבלתי במתנה מחבר שטוען שהם עלו לו כמה מאות שקלים - והצליל והעוצמה שלו השתפרו במידה ניכרת - אני הנמכתי את הגיין במגברים ברמה משמעותית.

 

תבדוק את הקצוות של החוטים שלך בסאב בתוך התיבה ובמגבר - תראה עם הקצוות שלהם נשרפו או התחילו להשחיר במידה והחוטים שלך מנחושת ולא ציפוי זהב.

 

דבר נוסף שאתה יכול לבדוק זה בדיקת עומס לאלטרנטור - יכול להיות שהוא "גוסס" וכבר לא מספק את הזרם שהוא אמור לספק.

 

ודברים בסיסים כמו התיבה עצמה, אם היא בכלל מתאימה לסאב שלך - סימון פה מבין בדברים האלה הכי הרבה כפי שזה נראה.

תבדוק כוונים וכל מה שקשור בזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כבלים של MONSTER CABLE אכן עולים כמה מאות שקלים אחי

זו חברה שנחשבת סוף הדרך בתחום הזה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

אני יודע, פעם היה אפשר לקנות מחברים שלהם ואת הכבל עצמו בנפרד אצל בלצר אלקטרוניקה בשדרות הר ציון - כל מחבר עלה 20 ש"ח וזה היה מחבר אמיתי שלהם - והם הפסיקו להביא אותם

 

בדיוק רציתי לקנות אצלם, הייתי מבואס ואז חבר מהעבודה ש"נגמל" מהחיידק של מערכות הסטריאו פשוט נתן לי במתנה מגבר קלאס A של ג'יי בי אל וחוטים של מונסטר, ככה סתם ביום אחד בהיר, בחיי!

הוא התלהב מזה שאני בונה את המערכת שלי לבד, מכל העבודות של הפיבר וכיווני במה וכל אלה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אריק... אם מגבר הקודם היה יותר טוב?

המגבר הקודם היה לא משהו הוא הוציא 250 RMS

וזה אמור להוציא 700 RMS ב2 אוהם והוא מחובר כרגע ב2 אוהם

ברור ששומעים יותר חזק אבל לא מספיק כמו שצריך להוציא.

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
מה ששיפר קצת היה להעלות בס ל 3DB להעלות את עוצמת הסאב ב HU ל 3DB ולהעלות את הגיין ל 3\4

אני ניסיתי את זה בHU .

אבל עדיין לא ניסיתי במגבר .

אם זה יסתדר אני העדקן אותכם

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
אני יודע, פעם היה אפשר לקנות מחברים שלהם ואת הכבל עצמו בנפרד אצל בלצר אלקטרוניקה בשדרות הר ציון - כל מחבר עלה 20 ש"ח וזה היה מחבר אמיתי שלהם - והם הפסיקו להביא אותם

נכון אני כבר קניתי אותם והרכבתי אותם בעצמי אם הלחמות אבל אני לא יודע עם הכבל הזה מספיק טוב

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

חבר'ה נראה לי אני יודעה למה זה עובד חלש.

הרי במגבר מונו שלי יש 2 ערוצים בסאב אני גישרתי ל 2אוהם

ובמגבר חובר רק לערוץ אחד יכול

האם אני צריך לגשר גם במגבר????????

 

 

 

 

ROMANX הרי יש לך מגבר דומה לשלי ואיך אתה גישרתה אותם בין הערוצים?

הודה לך מאוד....:roll:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

כדי לגשר במגבר מה שעלייך לעשות זה לקחת את הפלוס מאחד הערוצים לחבר אותו לפלוס בערוץ הראשון ואת המינוס לקחת ולחברו למינוס של הערוץ השני.

 

אבי.

פורסם
בספר רשום לך איך אתה מגשר את ערוצים.ככה:

תמונות מוקטנות שצורפוattachment.php?attachmentid=48994&stc=1&thumb=1

 

כן רשום ככה .

 

אז לא צריך לגשר?

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:


×
×
  • תוכן חדש...