Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס מרשלים


shalit
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שימו לב!

באתר מרשלס מתפרסמות תמונות ומי שמרצה זה כותב שורות אלו שלו ניסיון של כ-40 שנה בנושא ותעודות הסמכה מגורמים בינלאומיים.

אל ל"מרשלס" להתהדר במשהוא שלא להם

חוק הספורט המוטורי בן יומיים עוד אין מירוצים חוקיים וכבר מלחמות...?

חבר'ה , תתבגרו .

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
חוק הספורט המוטורי בן יומיים עוד אין מירוצים חוקיים וכבר מלחמות...?

חבר'ה , תתבגרו .

אמת דובי נסחפנו מי שרוצה ירשם במועדון מרוצי ישראל וכבודו של כל אחד במקומו מונח

פורסם
נרשמתי,

אתם תיצרו איתי קשר? או איך זה עובד?

אין מבחנים מעשיים נכון?

איך אני מקבל עוד פרטים?

עוברים קורס מרשלים

עושים אימון על יבש

תוך כדי האימון אנו בוחנים את ההבנה (אין מבחן מעשי)

פרטים באתר המועדון www.motor-sport.co.il

פורסם

השתתפתי בקורס הקודם, וחוץ מפעם אחת שהיה איזה ראלי ששלחו את הפרטים לגביו משו כמו 10 שעות לפני המועד בו היה צריך להתייצב - לא שלחו שום דבר..

 

מה נסגר עם זה? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
השתתפתי בקורס הקודם, וחוץ מפעם אחת שהיה איזה ראלי ששלחו את הפרטים לגביו משו כמו 10 שעות לפני המועד בו היה צריך להתייצב - לא שלחו שום דבר..

 

מה נסגר עם זה? :roll:

מה שמך לא זכור לנו שהודענו למישהו זמן קצר כל כך הודעה

המרשלים שעברו קורס קיבלו מידע בתוך הקורס לגבי הראלי שבא כך שיכלו להתכונן אליו

פנינו שוב לתזכורת והמרשלים אישרו את השתתפותם

 

בכל מקרה אשמח לתקן את המצב לקראת עונת 2006

פורסם
מה שמך לא זכור לנו שהודענו למישהו זמן קצר כל כך הודעה

המרשלים שעברו קורס קיבלו מידע בתוך הקורס לגבי הראלי שבא כך שיכלו להתכונן אליו

פנינו שוב לתזכורת והמרשלים אישרו את השתתפותם

 

בכל מקרה אשמח לתקן את המצב לקראת עונת 2006

הודעתם שיהיה ראלי ונתתם תאריך..

אבל את השעה ומקום ההתיצבות שלחתם ב SMS

בלילה שלפני, משו כמו 8 שעות לפני מועד ההתייצבות..

 

בכל מקרה, עכשיו זה כבר לא יעזור..

אני מקווה רק שיהיו עוד ראלים למיניהם בקרוב :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...