Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיות בסחיבה כאשר לוחצים הרבה על הגז והטורים נמוכים.

עשיתי ניקוי קרבורטור (הקרבורטיסט טעם שהמצופים היו עקומים ויישר אותם).

פלאגים, פילטרים וחוטי הצתה חדשים.

 

הבעיה חדשה יחסית ומזכירה לי תופעה דומה שקרתה פעם שאחד מצינורות הואקום היה משוחרר.

 

הקרבורטיסט אמר לי לנסות לקדם הצתה.

כשניגשתי למלאכה ראיתי שהמנוע מקודם למקסימום. כשניסיתי לאחר את ההצתה אז נסחיבה נדפקה עוד יותר. כרגע המצב הוא כפי שהיה - קידום מקסימאלי.

 

האם זה תקין?

 

אני גם מתחיל לחשוד שהבעיה היא הדיג'יפלקס2 שכן היא מופיעה ונעלמת. האם ייתכן שהדיג'יפלקס מתחמם ולא מתפקד כמו שצריך? (התופעה חריפה במיוחד כאשר המנוע בטמפ' עבודה)

 

טמפרה 1600 קרבורטור.

פורסם
יש לי בעיות בסחיבה כאשר לוחצים הרבה על הגז והטורים נמוכים.

עשיתי ניקוי קרבורטור (הקרבורטיסט טעם שהמצופים היו עקומים ויישר אותם).

פלאגים, פילטרים וחוטי הצתה חדשים.

 

הבעיה חדשה יחסית ומזכירה לי תופעה דומה שקרתה פעם שאחד מצינורות הואקום היה משוחרר.

 

הקרבורטיסט אמר לי לנסות לקדם הצתה.

כשניגשתי למלאכה ראיתי שהמנוע מקודם למקסימום. כשניסיתי לאחר את ההצתה אז נסחיבה נדפקה עוד יותר. כרגע המצב הוא כפי שהיה - קידום מקסימאלי.

 

האם זה תקין?

 

אני גם מתחיל לחשוד שהבעיה היא הדיג'יפלקס2 שכן היא מופיעה ונעלמת. האם ייתכן שהדיג'יפלקס מתחמם ולא מתפקד כמו שצריך? (התופעה חריפה במיוחד כאשר המנוע בטמפ' עבודה)

 

טמפרה 1600 קרבורטור.

מתי החלפת חגורת תיזמון, לפי התיאור היא , או קפצה שן או הותקנה לא כיאות.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
התקלת אותי.

 

 

לי יש את האוטו חצי שנה ולא החלפתי.

אין לי מושג מה עשה הבעלים הקודמים.

זה עסק יקר החלפת חגורה?

לא סוף העולם לעומת הברכה אשר תמצא בזה. מאחר ויש לך תקלה, חייבים בכל זאת לוודא מאיין היא באה. ובכל מקרה , אם אינך יודע מתי הוחלפה החגורה , החלף אותה על עיוור תוך כדי שימת לב למצב מיסב המותח ומשאבת המים , המידה והיא מונעת ע"י חגורת התיזמון.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
ובכל מקרה , אם אינך יודע מתי הוחלפה החגורה , החלף אותה על עיוור תוך כדי שימת לב למצב מיסב המותח ומשאבת המים , המידה והיא מונעת ע"י חגורת התיזמון.

אפשר להחליף לבד? זה לא מצריך בעל מקצוע שיכוון את המנוע?

פורסם
אפשר להחליף לבד? זה לא מצריך בעל מקצוע שיכוון את המנוע?
רצוי לדעת לעשות זאת. אני ממליץ לך לא להכנס להרפתקה אלא אם הינך מיומן או מצא חבר אשר ידריך אותך צמוד.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

במע' ההצתה, דיג'יפלקס, המתוכנתת שבטמפרה לא מבצעים כוון הצתה. הזזת המפלג רק גורמת לאי התאמת רוטור המפלג ביחס למכסה המפלג. לאחר שתסודר רצועת התזמון יש לכוון את מיקומו הנכון של המפלג. יש לבדוק אם צנורית הואקום המתחברת אל מחשב הדיג'יפלקס תקינה ואם אכן יש ואקום בקצה הנכנס אל הדיג'יפלקס.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לא מבין ,למה אתם כמעט בכל תקלה,מעלילים על הטיימינג. (מסכן):roll: :roll:

אין שום סימן שבמקרה הזה, התקלה היא בטיימינג.

נראה שהדיסטר" הורכב שן אחת אחורה,לכן אין קידום הצתה.

 

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

זו אכן אפשרות, אישית אני לא מכיר את הרכב, אם אכן יש לו מפלג עם מתאם רב-שיניים,ואני סומך על דוידבנושא, אז אכן כדאי לבדוק זאת. מאחר ובכל מקרה ,מאחר והשואל לא יודע מתי הוחלפה החגורה. הייתי עושה זאת אחרי החלפתה , ע"מ לא לבלבל תחומים ולבודד את מהות התקלה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

אני לא ממש מומחה אבל פתרתי את הבעיה בצורה אחרת.

יש את צינור הואקום של שבוסטר שמתפצל את הדיגיפלקס. הצינור הזה גם מתפצל עוד פעם אל חיבורים נוספים בסרעפת הינירה. חוץ מחיבור הבוסטר ישנם עוד 2 חיבורים בסרעפת הייניקה שכל אחד מפוצל לשניים. ישנו צינור ואקום שהיה מחובר לאחד מהחיבורים האלה. שניתקתי אותו גיליתי להפתעתי שאין כלל ואקום מהיציאות האלה. יציאת בוסטר היא היחידה שממנה בא ואקום.

בקיצור, חיברתי את הקרבורטור ליציאה של הבוסטר ועכשיו האוטו עובד כמו שד. ממש כאילו החלפתי מנוע...

 

 

חיווט הואקום כעת:

 

yenika.JPG

פורסם

לידיעתך לא גילית את אמריקה, למומחים שבינינו ידוע שפיאט טמפרה / טיפו/ אונו 1.4,יציאת הוואקום, לעבר מחשב הדיגיפלקס, ולעבר יחידת מגבר הטורים בקרבורטור,ומשם לעבר חסכן דלק בקרבורטור, והיא מקבלת את הוואקום מיציאת וואקום במרכז צינור המגבר בלם!

לטובת שאר חברי הפורום המידע שלך בוודאי יועיל!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא מדובר במגבר הטורים. הוא הרי יחידה נפרדת שצמודה לקרבורטור. אני מדבר על כניסת ואקום ישירות אל הקרבורטור.

(מגבר הטורים אצלי מנותק)

פורסם

קודם כל הכבוד על השרטוט, שנית יפה , נראה כי פתרת את הבעיה, אבל לפי דעתי זמנית.

 

יחידת המגבר בלם , פועלת וזקוקה לפעול על תת-לחץ תמידי ומירבי. לכן לא הייתי מתחבר אליו, אלא מחפש את המקור ממנו היניקה של הדיגפלקס אמור להתחבר, קרוב לוודאי כי הקוטר שם מכויל ללחצים הרצויים , קורה כי יציאות אלו נסתמות. לפחות אתה עלית על מקור הבעייה והסרת אפשרויות אחרות.

בכל מקרה אם יש לך ספק על החלפת החגורת התיזמון ...

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...