Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב - טויוטה קורולה 2001

יש בחלק התחתון של הטמבון מקום כביכול לפנסי ערפל ועוד אמצע חלק שסתם ליופי

בקיצור 3 חורים שאני רוצה למלא אותם ברשת אלומיניום.

בקיצור איך מחברים אותם לגוף הרכב?

הבנתי שאפשר עם סיליקון שקוף (איך עושים שזה לא ישאיר סימנים מכוערים?)

ואפשר עם ברגים? (איך לעזאזל אני מגיע לקטע של הברגה? הרי זה צריך לבוא מאחורנית)

 

תודה מראש

פורסם

דווקא לא נכון...

אני שמתי לקורולה שלי, בטמבון המקורי יצא יפה.

אתה יכול לראות בלינקים שלי בגלרייה...

 

עכשיו אני שם רשת לבנה ב 106 שלי ומצלם הכל. בקרוב אני יעלה את זה בתור פרוייקט קטן...

 

אגב, בקורולה שמתי עם 3 אזיקונים קטנים.

משחיל מקדימה לאחורה, אין ממש גישה תכניס יד מתחת לאותו לכיוון הרדיאטור ותיציא חזרה מהרשת, ואז תאזוק...

יש לך 4 "קווים" מפלסטיק אנכיים, תחבר לשם.

I30 CW

פורסם

talhaim תודה רבה!

 

"שמר" - מה לעזאזל רשמת שם ולמה לעזאזל ערכת לי את ההודעה?!?

 

******עריכה - כשתקרא לעזאזל את כללי הפורום תבין למה לעזאזל הועברת למעקב*********

פורסם
דווקא לא נכון...

אני שמתי לקורולה שלי, בטמבון המקורי יצא יפה.

אתה יכול לראות בלינקים שלי בגלרייה...

 

עכשיו אני שם רשת לבנה ב 106 שלי ומצלם הכל. בקרוב אני יעלה את זה בתור פרוייקט קטן...

 

אגב, בקורולה שמתי עם 3 אזיקונים קטנים.

משחיל מקדימה לאחורה, אין ממש גישה תכניס יד מתחת לאותו לכיוון הרדיאטור ותיציא חזרה מהרשת, ואז תאזוק...

יש לך 4 "קווים" מפלסטיק אנכיים, תחבר לשם.

יש לך את אחת הטויוטות היפות שתהיה בעניינים ...

 

אתה יכול להסביר ביתר פירוט שוב על החיבור לטמבון כי לי יש מודל 2001

זה קצת שונה (אם אתה מכיר)

פורסם
יש לך את אחת הטויוטות היפות שתהיה בעניינים ...

 

אתה יכול להסביר ביתר פירוט שוב על החיבור לטמבון כי לי יש מודל 2001

זה קצת שונה (אם אתה מכיר)

תודה, אגב כל מה שאתה רואה התמונה כבר ירד...

הרשת, המדבקה, וכל ה"שטויות"...בפנים נשאר הכל, מבחוץ היא "נקיה" ופחות ערסית.

 

בקשר לטמבון- תאלטר.... חייב להיות מקום לקשור אליו את הקשר באזיקון.

 

בקשר לרשת- אני השגתי מחבר,קנה מת"א ממישהוא, נשאר לו חתיכה.

ראיתי באוטו דיפו בבילו מוכרים כזו רשת בכמה צבעים, יחסית אותו מחיר כמו שכולם מוכרים, למרות שזה יקר למשהו כזה פשוט שהמטרה שלו לא זו בכלל !

I30 CW

פורסם

125 שקל לרשת?

 

תחפש חנות, לכלי בית, מהפשוטות, לא אייס או הום דיפו.

יביאו לך שמה מגוון רשתות מפלסטיק ואלומיניום, במיחירם מצחיקים.

אם אתה מחיפה אז יש בסוף הרצל חנות כזאת, אני כניתי רשת שהספיקה לי לכל הטמבון ב 12 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...