Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאזה בסאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיימת אופציה כזאת להפוך את הפאזה בסאב מ0 מעלות ל180 מעלות.

הבנתי שאופציה זו למעשה הופכת את הפלוס והמינוס של החוטים.

הפכתי את הסאב (בבאגז'), שיניתי את הפאזות ולא שמתי לב להבדל בשמיעה מלבד הבדל בקומפוננט

הקדמי שמשום מה החליטו לנגן באס שונה בהפיכת הסאב.

השאלה היא: האם אני מדמיין? אמור להיות הבדל בשמיעת הסאב?

לפני כמה ימים הבאס נפל לי קדימה, עכשיו לאחר החלפת הHU הבאס מורגש שהוא בא מאחור, השינוי היחידי שעשיתי הוא שחתכתי את הבאס מהקומפוננט ואת הצלילים הגבוהים מהסאב (זאת אומרת זוויות החיתוך הן חדות יותר).

למישהו יש פתרון?

Hu: Alpine 9855R / Amp: JBL GTO75.4 / Compnenets: Kicker K65.2 / Sub: Planet Audio M2-P212

פורסם

תנסה כזה דבר

תחתוך את הסאב ב 40 ושים אותו בפאזה הפוכה

תחתוך את הקומפוננטים בגבול התחתון ביותר שהם מסוגלים לנגן...

זה צריך להביא לך את הבאס קדימה פחות או יותר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
קיימת אופציה כזאת להפוך את הפאזה בסאב מ0 מעלות ל180 מעלות.

הבנתי שאופציה זו למעשה הופכת את הפלוס והמינוס של החוטים.

הפכתי את הסאב (בבאגז'), שיניתי את הפאזות ולא שמתי לב להבדל בשמיעה מלבד הבדל בקומפוננט

הקדמי שמשום מה החליטו לנגן באס שונה בהפיכת הסאב.

השאלה היא: האם אני מדמיין? אמור להיות הבדל בשמיעת הסאב?

לפני כמה ימים הבאס נפל לי קדימה, עכשיו לאחר החלפת הHU הבאס מורגש שהוא בא מאחור, השינוי היחידי שעשיתי הוא שחתכתי את הבאס מהקומפוננט ואת הצלילים הגבוהים מהסאב (זאת אומרת זוויות החיתוך הן חדות יותר).

למישהו יש פתרון?

מאוד פשוט. חבר את הכבל לסאב בצורה מסויימת, נטרל את המיד-באסים שבקידמת הרכב ואת הרמקולים האחוריים (אם מותקנים). נגן במערכת קטע של בס (רצוי תדר). אם הבס נשמע לך מקדימה, אז הפאזה האקוסטית נכונה. אם הבס נשמע לך מאחורה, הפאזה האקוסטית הפוכה ויש לשנות בכבל המחובר לסאבוופר, את הפלוס במינוס.

פורסם

אין פה נכון ולא נכון

מנסים את שני המצבים ורואים מה יותר טוב

בא אלי בחור באחד המפגשים ואמר לי "שמע...פאזה הפוכה בסאב תמיד נשמע יותר טוב בכל סאב בכל רכב" חרטה !!

פורסם

בשבילך חרטה בשבילו לא!

כל אחד וה"אוזן" שלו והשיגעונות שלו, כל עוד לא הוכח מדעית אין תשובה חד משמעית.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הפכתי פאזה כמו שאתם אומרים !!! לעזזל - שום שינוי.

ניסיתי להפוך פלוס מינוס גם לבדיקה

גם כן - אני לא מרגיש שינוי

אני מרגיש משהו ואני לא יודע מה - נראה לי סתם פסיכולוגי :)

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...