Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 4 רמקולים בדלתות(פוקוס, מאחורה אין מקום לרמקולים) ושומעים רע כאשר עולים בווליום

אני רוצה להחליף את הרמקולים וכנראה גם להוסיף מגבר, זקוק לעצות כי אני לא יודע מה טוב לי..

ועוד שאלות האם הרמקולים שאני שם מקדימה ואלו שמאחורה צריכים להיות מאותו סוג (חברה) ו/או עם אותו הספק עוצמה. ואיך אני יודע להתאים את המגבר לרמקולים שאני יביא מבחינת עוצמה?

פורסם

איזה מכשיר יש אצלך בדש?מערכת מקורית או רדיודיסק?(יש יציאה למגבר או לא?)

איזה מידות לרמקולים?

איזה סאונד אתה מחפש?

מה התקציב שלך?

מה זאת אומרת אין מקום לרמקולים מאחורה?יוצרים מקום...

קואקסליים או קומפוננט?

 

ודבר אחרון,אם אתה לא יודע מה טוב לך איך אנחנו נדע,אם תפרט יותר גם אנשים יוכלו לתת לך עיצות...

under construction..

פורסם

שמתי עכשיו מכשיר חדש DVD יש לו יציאות גם למגבר

אני מעדיף לא לפתוח חורים מאחורה ולשים 4 רמקולים בדלתות.

תקציב לרמקולים אני מוכן לשים עד כ 800-1000 ולא אכפת ל י לקנות משומשים.

פורסם

איזה מידה יש בדלתות?(לא מכיר את הפוקוס)

ולמה לא לפתוח חורים ל9*6 כאילו,שתמכור את הרכב,אף אחד לא יגיד לך,"מה יש לך חורים מאחורה על המגש,לא קונה את הרכב.)...

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...