Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר MTX מונובלוק CLASS D לסאב 1500 וואט RMS מדהים !!!


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר מונו בלוק CLASS D ADAPTIVE MTX 81000D

המגבר UNDER RATED

 

12.5 וולט

500 וואט רמס 4 אוהם

1000 וואט רמס 2 אוהם

באופן מעשי (לפי תעודת הלידה):

1200-1300 וואט רמס ב 2 אוהם.

 

14.4 וולט

850 וואט רמס 4 אוהם

1500 וואט רמס 2 אוהם

באופן מעשי:

1700 –1800 וואט רמס ב 2 אוהם.

 

דורש 150 אמפר פיוז .

1/0 Gauge

45.2cm x 24.8cm x 5.3cm

 

המגבר במצב מצוין ועובד כמו חדש,הוא מסיבי וכבד.

הדבר האמיתי,זהו המגבר הכי איכותי ועוצמתי שהיה לי אי פעם !

יש לו גם לחצן מיוחד ל SPL .

הקונה הרציני יוכל לבדוק את המגבר ברכבו לפני הקנייה בעזרה שלי .

 

לינק למגבר זהה בפעולה טוחן סאב של RE-XXX (סאב של 1600 וואט RMS):

http://www.realmofexcursion.com/videos/Resonant%20Engineering/xxx12.13.wmv

 

נתונים:

 

אני דורש מחיר הגיוני ולפי דעתי נמוך אם אתם יודעים בכמה מגברים כאלו נמכרים...

תמונות מצורפות.

ה"פ בבקשה

2600 שקל.

 

DCAM0119.JPG

DCAM0121.JPG

DCAM0124.JPG

DCAM0131.JPG

×
×
  • תוכן חדש...