Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפעמיים שלוש בשנה יש ארועים משותפים של המועדונים המקומיים של פורשה BMW ואלפא רומאו.

 

כעיקרון כל רכב יכול לעלות על המסלול אבל הארגון של האירוע הוא על-ידי אחד המועדונים הנ"ל.

 

בד"כ הימי מסלול האלו מביאים הרבה אנשים למסלול ובמיוחד אם המזג אויר מושלם כמו שהיה היום, כולם מוציאים את "התכשיטים" מהמגרה. אקצר במילים ונעבור לתמונות.

 

 

הראשונה השחורה זאת ה M3 שלי, שימו לב לצחצוח של הגנטים (בהמשך)

 

norm_936A4F54E62B4B23A13D89786D34DA92.JPG

 

 

חלק "מהתכשיטים " שדיברתי עליהם

 

 

norm_2B64EC3C4F134C7D961BDACBBECA8899.JPG

 

 

אחד הסטים היותר מדהימים של גלגל- ברקס smiley32.gif

 

 

norm_9022AA4D830844B7A7361583ADC49791.JPG

 

 

שייך לדבר הזה- הבעלים טוען ל 30,000$ באפטרמרקט, תאמינו או לא...................

 

 

norm_C135814780A2424DBEF9975501B0F296.JPG

 

 

עוד קלאסיקה מבית היוצר של BMW

 

 

norm_DA4AA30D138E41AF9D1D8D94E2A6EC6F.JPG

 

 

זה החלום שלי נכון לימים אלו,עד להודעה חדשה.........M3 E36 שהוסבה למכונית מסלול טהורה . יאאאמי

 

norm_2AD1A790F2FC4980B29C99A2237A1334.JPG

 

norm_8F9A27952C4C4D679A96CB16B4CE7E0A.JPG

 

 

אלו הברקסים הכי גדולים שראיתי בחיים שלי smiley5.gif

 

זהו גאנט 19'' וכמו שאתם רואים לא נשאר הרבה מקום......

 

 

norm_9C561AAB179A43E8A8E07226017A7988.JPG

 

 

וזה שייך לדבר הזה

 

 

norm_56B420EC19EF434CBDCDE4F31E4A44BB.JPG

 

האטרקצייה של היום היה הדבר הזה.....מישהו רוצה לנחש???

norm_AF3A7975374A411993A19287EAE76014.JPG

norm_36BE39FDE590414CB0D1A2A9A89A64FD.JPG

ולפני סיום,,,,זוכרים את הגנטים המצוחצחים שלי,,,,ככה הם נראים אחרי 15 דקות על המסלול

 

norm_D14426355CF9409D88D58A64B4D045C9.JPG

 

יש לי עוד כמה תמונות אבל אני חושב שהבנתם את הרעיון....

 

 

גולן

פורסם

לראות להנות ולבכות....

ואפשר להעלות עוד תמונות "לא הבנו את הרעיון"....:wink:

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

nuck nuck...

 

who is there?!

boo..

boo who?!?!

stop crying like a baby..

 

בא לי לבכות.. בא לי שטויות.. בא לי לצעו ולא בא לי עליך..

בא לי בימים

בא לי בלילות

בא לצעוק...

אני בא אליך!!!! :)

 

גולן תפנה לי מיטה!!

 

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

תמונות ברמה, מכוניות ברמה, ג'נטים ברמה, ברקסים ברמה,

 

..............only in america

ובטח אם היה אפשר ליקנות בארץ את הג'נט של הפרארי f-430 הוא היה עולה כמו משפחתית

 

מהניילונים..:lol: :lol:

פורסם

לא ממש הבנתי מה זה היה הדבר הלבן המוזר הזה שהוא מתקפלל כמו המיטה שלי (גם הראש וגם הרגליים :lol: )

ממש יפה ונחמד שם אני מבין חבל שזה קצת רחוק מכאן אחרת הייתי בא (לצפות כמובן)...

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

זה ford rs200

 

מכונית נדירה מאוד שמובססת על הrs200 של מירוצי הרלי האגדים , הלא הם הgroup b

 

250 כ"ס מהמנוע האחורי

ו6 שניות למאה....

 

ייצרו אולי 300 כאלה לפני 20 שנה, ב80k $ לאחת!!

פורסם

לפי מה שהבנתי קצת מקריאה באינטרנט יש למנוע הזה של ה rs200 בערך 80 שעות עבודה של מצערת פתוחה לגמרי לפני שהוא שובק חיים...

פורסם
קלארקסון הרס אחת....בשידור....:(

קלארקסון הרס אחת שהוסבה לספק משהו כמו 800 כ"ס :neutral:..

 

תמונות נהדרות אני מקנא בך יאדה יאדה יאדה.... :smile:

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

סליחה... בדקתי ויש לה "רק" 703 כ"ס. אני חושב שזה יספיק.



ד"א באותו סרט אחרי שהוא נסע על ה rs הוא עבר לניסאן סקייליין עם 1000 כ"ס והאצה מ-0 ל-100 ב 2.8 שניות.

הכל יחסי... :???:

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

×
×
  • תוכן חדש...