Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כיף לך לראות את כל המכונית האלה מול העיניים שלך ..

נקווה שגם אני יהיה שם יום אחד

ותודה על התמונות

 

בתודה אלי.

פורסם
זה ford rs200

 

מכונית נדירה מאוד שמובססת על הrs200 של מירוצי הרלי האגדים , הלא הם הgroup b

 

250 כ"ס מהמנוע האחורי

ו6 שניות למאה....

 

ייצרו אולי 300 כאלה לפני 20 שנה, ב80k $ לאחת!!

נתונים קצת יותר מדוייקים על ה-RS 200 ההגדית,

מנוע מרכזי ( ולא אחורי ) ליפני הציר האחורי לחלוקת מישקל אופטימלית

400 כ"ס בלחץ גדישה של 1.4 בר על מישקל של 1080 ק"ג בלבד,

יש גירסאות של מעל 600 כ"ס לראלי קרוס שמגיעות ל-100 קמ"ש 2.3 שניות!!!

 

קובי כהן

פורסם
זאת בטח הskyline של jun akira ....

 

מחסלת מכוניות על!!

 

ראיתי את הסרט שלה בtop gear , קרלקסון אמר שהיא סוגרת 370 וזה פצצה למכונית מוסבת!

זה פצצה לכל דבר שזז על גלגלים.:twisted:

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

גולן רוצה לאמץ אותי ? אני נחמד ונוח :p

 

המממ הברקסים הענקים המדוברים שייכים לF360 מודנה הלוא כן ? (היא חלומית)

GTA זה הכי אחי .

פורסם
גולן רוצה לאמץ אותי ? אני נחמד ונוח :p

 

המממ הברקסים הענקים המדוברים שייכים לF360 מודנה הלוא כן ? (היא חלומית)

תאמין לי שתיל שהתחביב הזה כל כך יקר שאני עדיין מחפש מי שיאמץ אותי.....:roll:

 

אגב..הברקסים בגודל 15'' :shock: , שייכים לפרארי F430

פורסם

וואו נראה כמו אחלה יום!

אתה יכול לעלות פה קצת תמונות של אלפות , בתור חולה אלפות ובעלים של אלפא רומיאו 75

הנאה אחורית, אני אשמח לראות קצת תמונות של מילאנו אימנתניות שמסתובבות שם ...

Il Futuro ha un passato legendario

8C Competizione

 

Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2000

Alfa Romeo 75 1.6 Carb.1990

Lancia Dedra 1.6 1997

פורסם

מה זה שמה מאחורי האלפא בתמונה הראשונה.....TOYOTA SUPRA !!!!:twisted:

 

תגיד גולן , היא התחרתה במירוץ??

 

ואם כן איך היא היתה מול המכונית שלך ומול שאר האקזוטיות??

 

 

יוגב 205

פורסם

GTV6 וספיידר זנב סירה משנות ה70 (בגרסאת מסלול כמובן).

 

בהצלחה בהמשך גולן!!!

תמשיך לצלם לגרום לנו לבכות.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...