Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שטיפת מנוע!! כיצד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שוטפים.

מסוכן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לך למוסך הם עושים את זה עם חומר מיוחד ומנקים את הרוב ע"י אוויר בלחץ (כמו הדבר הזה שיש לרופא שיניים).

אם תנקה את זה עם מיים רוב הסיכויים שיהיו לך אחרי זה בעיות בחיבורים שלרוב המערכות השחמליות.

במוסך זה ממש לא יעלה הרבה ורוב הסיכויים המוסכניק שלך יעשה לך את זה בחינם.

פורסם

אם אתה מאד רוצה...נקה נקודתית עם מטלית. מרח קצת חומר מסיר שומנים ונגב עם מטלית

לאט ואם הרבה סבלנות יהיה נקי לא נזקים....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אם אתה מאד רוצה...נקה נקודתית עם מטלית. מרח קצת חומר מסיר שומנים ונגב עם מטלית

לאט ואם הרבה סבלנות יהיה נקי לא נזקים....אני יעשה את זה תודה על העצה!!

 

אבל ראיתי פעם שפשוט לקחו דלי מים ושפכו לתוף המנוע והתניעו אחרי שהוא יתייבש זה הורס בטח נכון?

או לנקות עם קיטור!

VW PASSAT 1.8T 2001

פורסם

אם תנקה עם מים וזה ייכנס לאחד מהחלקים האלקטרונים (לדוגמא מחשב המנוע....) התוצאה לא תהייה נעימה כל כך..בקיצר לא לנסות..מטלית וסבלנות...

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אני יעשה את זה תודה על העצה!!

 

אבל ראיתי פעם שפשוט לקחו דלי מים ושפכו לתוף המנוע והתניעו אחרי שהוא יתייבש זה הורס בטח נכון?

או לנקות עם קיטור!

כן גם אני ראיתי את זה... לקחו הונדה סיוויק ובמקום דלק שמו תערובת מים או משהו בסגנון.

בקיצור התניעו, וקיבעו את האוטו ולחצו על גז, כל המנוע העלה אדים או שזה היה עשן לבן,

ככה כמה דקות עד שהמנוע נכבה.

 

אחרי זה הוסיפו דלק לאוטו ושיחררו אותו מהקיבוע... האוטו נסע כמה מטרים טובים עד ששבק חיים...

 

מי מוכן לנסות את זה עם ההונדה שלו ולהגיד אם זה הורס?

פורסם

בגדול אין סיבה לנקות את חלל המנוע,

 

נק' שבכל זאת תרצה לנקות במנוע ניתן באמצעות ספררי דגריזר (15 ש"ח)

בזהירות, ע"פ ההוראות.

בהצלחה!

פורסם

לא לשטוף אם זרם מים או קיטור, זה מסוכן!



את המקומות שיש בהם הרבה ג'יפה ניתן לנקות בקלות בעזרת ספריי קרבורטורים אבל תזהר על הפלסטיק, שאר המקומות נקה בעזרת מטלית לחה ואח"כ תעבור על כל הצינורות והפלסטיק אם ספריי סיליקון.

 

בהצלחה.

פורסם

סתם הערה:

 

השמן שמעורב עם אבק וגריז לא אסטטי ויוצר תחושת ליכלוך- אבל שומר על חלקי מתכת מריקבון וקורוזיה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

לא לשטוף אם זרם מים או קיטור, זה מסוכן!



 

 

 

 

את המקומות שיש בהם הרבה ג'יפה ניתן לנקות בקלות בעזרת ספריי קרבורטורים אבל תזהר על הפלסטיק, שאר המקומות נקה בעזרת מטלית לחה ואח"כ תעבור על כל הצינורות והפלסטיק אם ספריי סיליקון.

 

בהצלחה.

מה הבעייה עם קיטור?
פורסם

הקיטור לוהט מה שעלול להמיס פלסטיק או מינימום לעצב אותו בצורה לא טובה.תחשוב על חיבורי הפלאגים ומערכת המחשב-כשחם למחשב,מה קורה לו?...לא נעים.ספריי דיגריזר נשמע טוב,כמו כן אני ממליץ ש ו ב ובחום על תכשיר שנקרא upolstry cleaner ניקיתי איתו טינופת גם מאיזור המנוע.זה חומר עצבני ביותר,ולא פוגע במשטח המנוקה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...