Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע כבוי, זה לא אומר כלום

הנורה של הכרית אוויר באה ביחד עם צופר שלא עובד? אם כן - מדובר בסליל כרית אוויר, תקלה נפוצה בטיידה (ובכלל)

  • אהבתי 1
פורסם

א תודה לך

ב הנורות האלה דלקו תוך כדי שהאוטו זחל והגז לא נלחץ וההגה נהיה קשה עד שלא הצלחתי להמשיך לנסוע אז עצרתי בצד

וסליל החלפתי לפני כמה חודשים

פורסם

לא רציתי שיהיה מידי ארוך. אז ככה תוך כדי נסיעה עצרתי בצד ואז כשהמשכתי לנסוע לחצתי על הגז וזה לא נסע ונדלקו כל הנורות האלה ורק כשלחצתי ממש עד הסוף זה המשיך לנסוע מאוד לאט עוד כמה מטרים וההגה נהיה מאוד קשה עצרתי בצד כי חשבתי שהלך האלטרנטור ומישהו שעבר שם אמר לי שזה כנראה משהו ברצועה והסתכלתי והרצועה תקינה אז הוא  העביר לי כבלים והאוטו הניע ונסעתי ובהמשך הנסיעה עליתי בטעות על פס הרעדה וזה קרה עוד פעם ומישהו הביא לי כבלים והנעתי והמשכתי לנסוע.

ושכחתי לציין שלא הצלחתי לפתוח את החלונות ולהדליק את הווינקרים והרדיו נדלק ונכבה וכשכיביתי את הסוויטש כן הצלחתי להפעיל ווינקרים

פורסם

את הדבר הכי חשוב לא כתבת באופן מפורש אז אני רק מוודא...

לפני שהתנעת עם כבלים, המנוע לא התניע?

ממתי המצבר?

פורסם

לא הניע. המצבר לא חדש אבל הוא עובד. האוטו נוסע עכשיו טוב. רק שאני חושש מה אני צריך לעשות. יש לי שכן חשמלאי רכב הוא הסתכל במכסה מנוע והוא אמר שהוא לא רואה שום בעיה

פורסם

אם הוא רק הסתכל ולא בדק, הוא בעיקר ניסה לשחרר את עצמו מהבדיקה.

נשמע כמו מצבר חלש או גמור לפני הסימפטומים שלך. אתה לא מנדב מספיק מידע, ולא יודע למה אתה מתכוון בפתרון יצירתי אבל אם יש תקלה צריך לפתור אותה ולא לכסתח.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 9 שעות, צבי אאא כתב:

אז מה שאני מחפש עכשיו זה פתרון יותר יצירתי

כשאתה מתכוון "פיתרון יצירתי" כוונתך להמנע מביקור במוסך לבדיקה יסודית יותר?

כלומר, לסדר את הבעיה בהוצאה כספית מינימאלית.

משהו בסביבות של כ 0 ש"ח ?

 

אז הנה, עוד זריקת אפשרויות והשערות, חינם אין כסף:

לבדוק חיבורים /  חוטי חשמל רופפים. (הסיפור עם פס ההאטה, מעלה אפשרות לכוון כזה).

 

בסופו של דבר מדובר כאן בטיחות.

הרי בסוף יגמרו לך האנשים הטובים עם הכבלים ואתה עלול להתקע בלי יכולת לזוז באמצע הדרך.

 

נשמח להתעדכן, בפיתרון החידה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 18.7.2025 בשעה 01:43, IsraCar כתב:

כשאתה מתכוון "פיתרון יצירתי" כוונתך להמנע מביקור במוסך לבדיקה יסודית יותר?

כלומר, לסדר את הבעיה בהוצאה כספית מינימאלית.

משהו בסביבות של כ 0 ש"ח ?

 

אז הנה, עוד זריקת אפשרויות והשערות, חינם אין כסף:

לבדוק חיבורים /  חוטי חשמל רופפים. (הסיפור עם פס ההאטה, מעלה אפשרות לכוון כזה).

 

בסופו של דבר מדובר כאן בטיחות.

הרי בסוף יגמרו לך האנשים הטובים עם הכבלים ואתה עלול להתקע בלי יכולת לזוז באמצע הדרך.

 

נשמח להתעדכן, בפיתרון החידה.

הלכתי למוסך הוא בדק ואמר שהמצבר קיצר. אז החלפתי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...