לא רציתי שיהיה מידי ארוך. אז ככה תוך כדי נסיעה עצרתי בצד ואז כשהמשכתי לנסוע לחצתי על הגז וזה לא נסע ונדלקו כל הנורות האלה ורק כשלחצתי ממש עד הסוף זה המשיך לנסוע מאוד לאט עוד כמה מטרים וההגה נהיה מאוד קשה עצרתי בצד כי חשבתי שהלך האלטרנטור ומישהו שעבר שם אמר לי שזה כנראה משהו ברצועה והסתכלתי והרצועה תקינה אז הוא העביר לי כבלים והאוטו הניע ונסעתי ובהמשך הנסיעה עליתי בטעות על פס הרעדה וזה קרה עוד פעם ומישהו הביא לי כבלים והנעתי והמשכתי לנסוע.
ושכחתי לציין שלא הצלחתי לפתוח את החלונות ולהדליק את הווינקרים והרדיו נדלק ונכבה וכשכיביתי את הסוויטש כן הצלחתי להפעיל ווינקרים