Jump to content

צבי אאא

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי צבי אאא

  1. הלכתי למוסך הוא בדק ואמר שהמצבר קיצר. אז החלפתי
  2. והרצועה תקינה והכל בסד אז מה שאני מחפש עכשיו זה פתרון יותר יצירתי
  3. לא הניע. המצבר לא חדש אבל הוא עובד. האוטו נוסע עכשיו טוב. רק שאני חושש מה אני צריך לעשות. יש לי שכן חשמלאי רכב הוא הסתכל במכסה מנוע והוא אמר שהוא לא רואה שום בעיה
  4. לא רציתי שיהיה מידי ארוך. אז ככה תוך כדי נסיעה עצרתי בצד ואז כשהמשכתי לנסוע לחצתי על הגז וזה לא נסע ונדלקו כל הנורות האלה ורק כשלחצתי ממש עד הסוף זה המשיך לנסוע מאוד לאט עוד כמה מטרים וההגה נהיה מאוד קשה עצרתי בצד כי חשבתי שהלך האלטרנטור ומישהו שעבר שם אמר לי שזה כנראה משהו ברצועה והסתכלתי והרצועה תקינה אז הוא העביר לי כבלים והאוטו הניע ונסעתי ובהמשך הנסיעה עליתי בטעות על פס הרעדה וזה קרה עוד פעם ומישהו הביא לי כבלים והנעתי והמשכתי לנסוע. ושכחתי לציין שלא הצלחתי לפתוח את החלונות ולהדליק את הווינקרים והרדיו נדלק ונכבה וכשכיביתי את הסוויטש כן הצלחתי להפעיל ווינקרים
  5. א תודה לך ב הנורות האלה דלקו תוך כדי שהאוטו זחל והגז לא נלחץ וההגה נהיה קשה עד שלא הצלחתי להמשיך לנסוע אז עצרתי בצד וסליל החלפתי לפני כמה חודשים
  6. באמצע נסיעה נדלקו לי הרבה נורות מצרף תמונה. מה זה אומר? (הנורה של הכרית אויר דלקה בלי קשר)
×
×
  • תוכן חדש...