Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ילי EX5 - במחיר תחרותי


3n

פוסטים מומלצים

האוטו לא מתומחר באגרסיביות לדעתי, מספיק להסתכל על לינק 02, לדוגמא. באותו מחיר אתה מקבל רכב חזק משמעותית, עם בטרייה גדולה יותר, עם פלטפורמה פרמיום של הקונצרן. מה בדיוק השוס כאן?

מבחינת רכבים סינים, זה באמת חידה, מדוע אנשים פרטיים, מוכנים לסכן את כל הכסף שיש להם לרכישת רכב מיצרן שאין להם הכרות איתו, ולא היה קיים לפני מספר שנים. על פניו זה לא התנהגות מושכלת.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגיילי מוצעת במבצעי חיסול ב 141K :

CarClick - ג'ילי גאומטרי C 2025 אפס קילומטר מליסינג עכשיו באתר בהנחה

 

את היחידות האחרונות של הליפמוטור ב 149K:

CarClick - ליפמוטור C10 החשמלי 2025 אפס קילומטר מליסינג

 

הזיקר לונג ריינג ב 159.9K:

CarClick - זיקר X חשמלי 2024 החדש אפס קילומטר מליסינג

 

לעניות דעתי זה טווח המחירים הראלים של תוצרת סין , גם את האטו3 מציעים במחירים של מתחת ל 159K .

 

ולגבי הגיילי החדשה , אוטוטו גם היא תגיע למסלולים הללו ותרד למחירים של 150 פלוס \ מינוס, המהומה היותר גדולה תהיה בליסינג שם לדעתי היא תוצע במחירים אגרסיבים לציי הרכב מה שיאלץ את כל שאר היבואנים להתיישר בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על 0 ק''מ מחברות ליסינג למינהן. רכב שישב בשמש חדשים מרובים ולא תמיד יגיע עם אותה אחריות שמגיעה עם רכב שיצא מהחברה. יש לקחת את הנתון הזה בחשבון. חוץ מזה שמדברים על זה שהרכבים החשמליים עתידים לירידת ערך יותר משמעותית ממה שהייתה עד עכשיו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה משהו פשוט - תמיד קישקשו שהבטרייה עולה המון. 

הבטריות כבר הוזלו זולות.

הרכבים בחול ירדו במחירים בעיקר החשמליות. בנזין לא ממש התייקרו , בוא נזניח את השנה וחצי של הקורונה.

בארץ הם רק מטפסים. כנראה שאין עוד מדינה כזאת בעולם.

 

בדוק מחירים בארהב או באירופה של דגם שנמכר ללא שינויים מאוד משמעותיים, תשווה לדולר או אירו ותראה. 

 

ציטוט

The 2025 Hyundai Elantra Hybrid has a base MSRP of $26,250, which is a price drop compared to the previous year. This price excludes the destination charge, which is typically added on. Historically, the Elantra Hybrid's base MSRP has shown a slight increase over time, as can be seen in data from CarGurus.com and Kelley Blue Book. 

Historical Trend:

2021:

The 2021 Elantra Hybrid's base MSRP was around $25,000, according to CarGurus.com.

2022:

The 2022 model saw a slight increase, with the base MSRP around $27,400, according to Kelley Blue Book.

2023:

The 2023 model's base MSRP was approximately $22,126, as reported by CarGurus.com.

2024:

The 2024 model had a starting sticker price of $27,400, according to Kelley Blue Book.

2025:

The 2025 model has a base MSRP of $26,250, a price drop compared to the 2024 model. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, avhyh כתב:

אתה מדבר על 0 ק''מ מחברות ליסינג למינהן. רכב שישב בשמש חדשים מרובים ולא תמיד יגיע עם אותה אחריות שמגיעה עם רכב שיצא מהחברה. יש לקחת את הנתון הזה בחשבון. חוץ מזה שמדברים על זה שהרכבים החשמליים עתידים לירידת ערך יותר משמעותית ממה שהייתה עד עכשיו. 

ואיפה יושבים הרכבים אשר נמכרים ללקוחות פרטים ? האנגר ממוזג עם לחות מותאמת ?

חלק ניכר מהרכבים זוכים לתנאי אחריות זהים לזה שהיבואן מציע, חלקם נמכרים בקומבינה דרך היבואן הרשמי...

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, דור-- כתב:

בדקת כמה עולה פיגו 3008 חשמלית?

זה כי התמחור של הפיג'ו (ולא רק שלה) עזב כבר מזמן את חללית האם כשהוא מזנק לגבהים חדשים.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, שחר 1 כתב:

זה כי התמחור של הפיג'ו (ולא רק שלה) עזב כבר מזמן את חללית האם כשהוא מזנק לגבהים חדשים.

את  "הצלחת" התמחור של דגמי פיזו רואים בהיעדר הנוכחות שלהם על הכביש , גם דגמי MG אשר מיובאים על ידי אותו היבואן זוכים להצלחה דומה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, 3n כתב:

ואיפה יושבים הרכבים אשר נמכרים ללקוחות פרטים ? האנגר ממוזג עם לחות מותאמת ?

חלק ניכר מהרכבים זוכים לתנאי אחריות זהים לזה שהיבואן מציע, חלקם נמכרים בקומבינה דרך היבואן הרשמי...

רכב שנמכר החדש בדרך כלל נמצא פחות זמן בהמתנה לרוב אפילו נקנה לפני שהגיע לארץ. בחברות הליסינג הרכבים יכולים לשבת במגרשים חדשים ארוכים לפני שהם נמכרים כ-0 ק''מ. יש אפילו רכבים שנמכרים עכשיו שהגיעו לארץ בתחילת 2024. מה שאומר שנתון 23. אפשרי לדעת לפי מספר שלדה. אם קנית מחברת ליסינג לרוב האחריות היא מחברת הליסינג לא היבואן. אם קנית מהיבואן אז כמובן שהאחריות היא מהיבואן. 

  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שרשמת לגבי האחריות לא נכון. מי שמספק את האחריות, הוא היבואן. זה נכון שבחלק מהמקרים( קבוצת פולקסווגן לדוג. האחריות היא ל 24 חודש בלבד, בעוד שלקוח שקונה מהיבואן, מקבל ל-36 חוד' בתוספת של אלף שקל.) מבחינת גיל של רכב 0 ק"מ זה גם לא נכון ברוב המקרים. לדוג' מוכרים ליפמוטור C10 ב0 ק"מ, רכב שקיים בארץ ארבעה חודשים. כך גם לינק אנד קו 02. מכירה 0 ק"מ, זה דרך של היבואן להוריד מחיר כדי למכור מהר יותר, בלי לפגוע במחיר מחירון. לא כולם נמכרות בגלל שלא נמכרו שנה

עריכה אחרונה על ידי guy.a
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, KipodYam כתב:

בדוק מחירים בארהב או באירופה של דגם שנמכר ללא שינויים מאוד משמעותיים, תשווה לדולר או אירו ותראה. 

זה כי אני חושב (רק חושב) שבארה"ב יש איזה קו גבול דמיוני שיצרנים מנסים להתכנס לגביו של 25,000$~ למשפחתית אמריקאית סבירה בקושי (נניח היונדאי אלנטרה ודומותיה) ולא ג'יפ ענק או משפחתית מוגזמת במיוחד. כמובן רמת גימור סבירה. הכל סביר.

בבריטניה, אפשר לומר שזה סביבות ה- 20,000-25,000~ פאונד לרכב משפחתי סביר תקציבי (כמובן שקטן יותר מהמקבילה האמריקאית שאוהבים הכל גדול), ובאירופה עצמה שהיא לא בריטניה אני לא בטוח.

איך אני יודע? - מתוך כל מיני סרטונים ומחירים שקולט פה ושם ב- Carwow.

עכשיו לא לצלוב אותי, כי ברור שזה לא מדויק, וזו לא סטטיסטיקה, ושזה רק על סמך תחושת הפחות או יותר שלי מצפייה בלא מעט סרטונים, אבל זה לתחושתי...

הכוונה שלי שבכל מדינה יש איזשהוא קו גבול לא-דמיוני של תמחור X לרכב מקטגוריה X ברמת גימור "אמצעית" או בינונית.

יבואנים או יצרנים מפחדים או חוששים מלהתעסק עם קו הגבול הלא-דמיוני הזה מחשש להרגיז את הצרכן שמרגיש את קו הגבול הזה ולמשוך את תשומת הלב (והאש) שלו.

קצת כמו מחיר קוטג' 8 ש"ח לגביע שישר הדליק את כולם, כי כולם ידעו שזה בסביבות ה- 5-6 ש"ח.

פה בארץ היה איזה קו גבול של 100,000 ש"ח למשפחתית 1.6L אוטומאט שנחצה כבר לפני עשוריים לדעתי, עד לא מזמן קו הגבול הזה עמד על 150,000 ש"ח למשפחתית, והיום אנשים כבר קונים משפחתיות ב- 200,000 ש"ח די בשגרה (כבר קרוסאוברים יותר והרבה פחות משפחתיות קלאסיות סדאן).

זה קצת מזכיר לי סיגריות שמי שמעשן אמר שכשקופסת סיגריות תעלה 20 ש"ח (שטר עגול ויפה) הוא מפסיק לעשן... היא עולה היום 45 ש"ח ואותו אדם עדיין מעשן.

כנ"ל עם בתים ומשכנתאות של מליון ש"ח (היום אוטוטו כבר משכנתאות של מליון וחצי ש"ח ברגיל) וכו'.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שקלטתי - השווי רכב של רכב ליסינג צמוד מדד, מתעדכן בינואר.

זה אומר שעם מדד של כמה אחוזים טובים, מי שיש אצלו רכב ליסינג תפעולי משלם כל שנה עוד.

המחיר של הרכבים עלה וככה שווי מס של רכב מהניילון כמכט זהה לשווי מס של רכב בן 2.5 שנים. אם לא היה עולה, הכדאיות בלהחזיק ליסינג היתה מצטמצמת.

זה פטנט הזוי של ההצמדה למדד אבל בלי שום התחשבות במחיר מחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2025 בשעה 13:11, DAHUJI כתב:

יפה שרכב סיני ב- 162,000~ ש"ח ורכב סיני ב- 135,000 ש"ח מרגישים לכם כמתומחר "אגרסיבי"... שאלוהימה תשמורה.

לא בא לשפוט, פשוט מצחיק אותי ההתדרדרות הזאת במדרון התימחורים ה"אגרסיביים" שהרגילו את הציבור למחירים האלו כאילו הכל טוב ויפה.

זילות המושג "אגרסיבי".

אגב, תהליך מסקרן מאוד לצופה מהצד לראות איך טווח המחירים של רכב סביר ומעלה בקושי עולה ועולה ועולה... הרבה יותר מהאינפלציה.

 

מדהים אותי לאן הגיעו האנשים. 

מתווכחים אם ניוקו גי אקס זי יותר טובה מאוגודי אר אר אס בתמחורים שעד לפני כמה שנים היה אפשר לרכוש רכבי פרימיום. 

 

לפני 18 שעות, לב טוב כתב:

30% פחות ממקבילה אירופאית + רשימת אבזור שמביישת את הרכבים של היצרניות עם "המוניטין" + חבילת אחריות מקיפה וארוכה = אגרסיבי. 

לפני כמה שנים אבא שלי בדק אפשרות לרכוש סקודה אניאק, בקשר לאחריות ענו לו שהאחריות על הרכב היא ל-3 שנים ואין בכלל אחריות על הסוללה... 

כשהיצרן המערבי מוכר פחות רכב ביותר כסף וגם לא מאמין בעצמו למוצר שהוא בנה, שלא יתפלא שהשוק נוהר למזרח.

 

*היבואן

לא היצרן. 

היבואן מוכר רכבים סינים במחיר של רכבים אירופאים ואת המחירים של האירופאיות הקפיץ לשיאים חדשים. 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Stangg כתב:

 

מדהים אותי לאן הגיעו האנשים. 

מתווכחים אם ניוקו גי אקס זי יותר טובה מאוגודי אר אר אס בתמחורים שעד לפני כמה שנים היה אפשר לרכוש רכבי פרימיום. 

 

 

*היבואן

לא היצרן. 

היבואן מוכר רכבים סינים במחיר של רכבים אירופאים ואת המחירים של האירופאיות הקפיץ לשיאים חדשים. 

 

תוצאה ישירה של ממונה על ההגבלים שבמקום לדאוג לאזרחים הוא דואג ליבואנים..

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם התחלנו עם הטענות נגד היבואנים?

 

אתם לא חיים בישראל?

 

אתם לא יודעים שהמסים על הרכבים עולים באופן שיטתי?

 

(הן מסים על רכבים חשמליים והן מסים על רכבים דלקיים).

 

על עליית המע"מ לא שמעתם?

 

אתם לא יודעים שחלק גדול ממחיר הרכב בישראל הוא מיסים?

 

בקיצור המדינה גונבת אתכם ולא היבואנים, תפנימו כבר!

 

הרכבים הסיניים נמכרים בזול יותר כי הם הגיעו לרמת יעילות גבוהה יותר בהליכי הייצור, הם שולטים על כל שרשרת הייצור לרבות שולטים על כריית חומרים חיוניים וכו'

 

היצרנים המערביים ישנו על האף זחוחים מממוניטין המותגים שלהם וזאת התוצאה.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי bigzoltar
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק משמעותי מהנחות שחברות ליסינג מקבלות הוא על אחריות מוגבלת. חלק מהדברים הם מתקנות לבד ודברים גדולים זה באחריות היבואן. כשלי הייתה בעייה ברכב ליסינג הקודם שלי שידוע במסגרת אחריות היבואן החברת ליסינג שילמה למוסך כביכול במסגרת אחריות. כל יבואן וההסכמים שלו עם חברות הליסינג . 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...