Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ילי EX5 - במחיר תחרותי


3n

פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בספק שימשוך.

הליסינג כבר מזמן נכנס לתחום הזה והיום כבר יש גיאומטרי, אטו 3 ולינק אנד קו 2 בחברות ליסינג.

 

כמו ששוק המשפחתיות לא הוזל למרות שבשנים האחרונות הוא עבר דילול, ככה אני בספק לגבי הקרוסאוברים.

 

אני כן מקווה שיגיעו מתחרים מערביים לקטגוריה כמו קיה EV3 וסקודה אלרוק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- ex5 מורכב מפלטפורמה חשמלית ולא מפלטפורמה מוסבת של רכב דלקי משנת 2016 כמו בגיאומטרי. ה- ex5 חדש לגמרי וגדול משמעותית מהגיאומטרי (בגודל של טויוטה ראב 4 בערך).

 

 הגיאומטרי נמכר עכשיו במחירי שחיטה במבצעים אגריסיביים סביב 135 אלף ₪ למיטב זכרוני.

 

היתרון היחיד של הגיאומטרי מלבד המחיר זה טווח נסיעה גדול יותר עקב סוללת 70 ק"ו לעומת 60 ק"ו ב- ex5.

 

מה שצריך לשים לב שעל ה- ex5  חל המיסוי החדש שעלה במעבר משנת 2024 לשנת 2025 ולא מדובר ברכב ממלאי ישן משנת 2024 שחל עליו מיסוי מופחת. ועדיין הצליחו לתמחר אותו במחיר נמוך יחסית.

 

בלי ששמנו לב הרכבים החשמליים כבר מתומחרים במחירים נמוכים יותר מרכבים דלקיים.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הגיאומטרי נמכרה בהתחלה ב-135K. מחיר מעולה לרכב שנשמע מעולה, עיצוב הפנים סולידי ונאה, עושה לי חשק לעבור אליו 

ועל טעם ועל ריח, אבל בהחלט העיצור נורמלי יותר מהגיאומטרי עם האף המזעזע...

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואפשר לשאול מה רע ברכב סיני? 

אני עם כזה מעל שנתיים ומעל 85K ק"מ, ו-0 תקלות, רכב מאובזר בכל טוב ארץ מצרים, ברמה שהאירופאים יגיעו לשם עוד 15 שנה. 

בוואגיות בשביל לקבל אבזור כזה צריך להיפרד מ-100,000 ש"ח יותר מהסיניות ועוד לאכול שם מרורים על קלצים וכו'... 

אם הם לא יתעוררו הם ימשיכו להישאר מאחור. 

גם קודאק חשבה שהעתיד נשאר בפילם...

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, לב טוב כתב:

ואפשר לשאול מה רע ברכב סיני? 

למה נתקעת על הסיני דווקא כשאני בפירוש דיברתי על המחירים ה"אגרסיביים" לטעמכם?

אם תימחור של 160,000 ש"ח לרכב הוא תמחור אגרסיבי, זה בסדר גמור, ואני לא שופט, ואני גם ככה מכיר את עצמי ויודע שאני חי 20 שנה רוורס ולא קשור למחירים בעולם.

אגב, עם כל הכבוד (ויש כבוד, האייפון שלי סיני, המחשב, הרמקולים, חולץ הפקקים וקוצב הלב) - מבחינתי, אם מחיר של רכב אירופאי הוא X, הרכב הסיני צריך לעלות X פחות 30%, כי תוצרת אירופה [עדיין] יותר איכותית ונחשבת כבעלת מוניטין טוב יותר וכי אם הסינים רוצים לכבוש את העולם (והם רוצים), הם צריכים למכור את עצמם בהרבה יותר זול.

ותוצרת אירופה גם בדר"כ סביר להניח שלא תעקוב אחריך ותרגל. אבל לזה אין לי הוכחות.

בלי רגשי נחיתות לגבי הסינים. לא אמרתי עליהם שום מילה רעה. אני מדבר רק על מחירים חבר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, DAHUJI כתב:

מבחינתי, אם מחיר של רכב אירופאי הוא X, הרכב הסיני צריך לעלות X פחות 30%, כי תוצרת אירופה [עדיין] יותר איכותית ונחשבת כבעלת מוניטין טוב יותר

בדקת כמה עולה פיגו 3008 חשמלית?

יותר מ 30% לעומת הג'ילי e5, ככה שהמציאות היא כמו שחשבת- רכבים סינים אכן זולים ממקביליהם האירופאים.

והם רכבים דומים מבחינת קטגוריה.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, דור-- כתב:

בדקת כמה עולה פיגו 3008 חשמלית?

יותר מ 30% לעומת הג'ילי e5, ככה שהמציאות היא כמו שחשבת- רכבים סינים אכן זולים ממקביליהם האירופאים.

והם רכבים דומים מבחינת קטגוריה.

מעולה! אתה מוכיח את מה שכתבתי דור...

הרכב הסיני הנחות יותר [מדגיש שוב - עדיין נחות יותר, וכנראה שלא לעוד הרבה זמן יישאר ככזה], אותו רכב סיני שמנסה לכבוש את העולם בחסות ובעידוד השלטון המרכזי הסיני (שמסבסד את תעשיית הרכב הסינית בכבדות, כמו שדרום קוריאה סיבסדה את שלה בכבדות, וכמו שאירופה סיבסדה את שלה בכבדות) - נמכר ב- 30% הנחה לעומת הרכב האירופאי.

30% זה סתם מספר מפוברק, יכול להיות גם 25% או 27%, לא להינעל על זוטות... לא עברתי מספר מספר והוצאתי מהסטטיסטיקה את המספר הנכון.

עכשיו איפה התמחור ה"אגרסיבי" שמוריד עוד לפחות 20% מהפער הזה?...

איפה ה"אגרסיבי" פה?

אנחנו שנינו מסכימים שהפער בין רכב סיני לאירופאי צריך לעמוד על 30%~. אחלה. סתם מספר.

איפה האגרסיביות בתמחור?

זו הייתה כל השאלה שלי. מילה אחת לא דיברתי על הרכב או על האיכות שלו (היי, לפעמים גם אירופאי זה דרעק גמור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, DAHUJI כתב:

אנחנו שנינו מסכימים שהפער בין רכב סיני לאירופאי צריך לעמוד על 30%~. אחלה. סתם מספר.

איפה האגרסיביות בתמחור?

30% פחות ממקבילה אירופאית + רשימת אבזור שמביישת את הרכבים של היצרניות עם "המוניטין" + חבילת אחריות מקיפה וארוכה = אגרסיבי. 

לפני כמה שנים אבא שלי בדק אפשרות לרכוש סקודה אניאק, בקשר לאחריות ענו לו שהאחריות על הרכב היא ל-3 שנים ואין בכלל אחריות על הסוללה... 

כשהיצרן המערבי מוכר פחות רכב ביותר כסף וגם לא מאמין בעצמו למוצר שהוא בנה, שלא יתפלא שהשוק נוהר למזרח.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב
  • מבאס 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...