Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני שוקל לרכוש רכב יד שניה מחברת ליסינג - הרכב שנת 2022, לאחר ליסינג תפעולי נהג יחיד, ונמצא עדיין תחת אחריות יצרן. הרכב הוא ללא תאונות, עם תיקוני פח וצבע ובנוסף החברה מציעה אחריות לשנתיים. החברה דורשת מחיר מחירון  - כמה כוח מיקוח יש לי מולם (אני לא עושה טרייד אין)? האם הם ירדו מתחת למחיר מחירון?

פורסם

אם אפשר להוסיף פה שאלה במקום לפתוח נושא חדש, היום דיברתי אם בן אדם מחברת שלמה לגבי קניית רכב, אני מעוניין לבוא לרכוש את הרכב בכל הכסף והוא מעדיף לתת לי מימון, למה הם מעדיפים את זה?

פורסם (נערך)

הבנתי. יש טעם לבקש מחברת ליסינג את הנתונים של האוטו לבדיקה בסליקה של חברות הביטוח? או שהוא מבוטח באיזה שהיא צורה אצלם בעצם?

עריכה אחרונה על ידי sk39999
פורסם (נערך)

"נהג יחיד" רק אם מקבלים אישור בכתב מקצין הרכב שחכר את הרכב (מאד סביר שלא תקבל) השאר זה סיפורים על הקרח.

חברות הליסינג בד״כ לא מבטחות את הרכב בביטוח מעבר לחובה כי הן יכולות לספוג את עלויות התיקון או הגניבה ובכך לחסוך את הרווח של חברת הביטוח.

 

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, sk39999 כתב:

אם אפשר להוסיף פה שאלה במקום לפתוח נושא חדש, היום דיברתי אם בן אדם מחברת שלמה לגבי קניית רכב, אני מעוניין לבוא לרכוש את הרכב בכל הכסף והוא מעדיף לתת לי מימון, למה הם מעדיפים את זה?

 

המימון משתלם להם כי הריביות אצלם גבוהות.

בסוף זה עניין של מחיר. זה לא חסם מבחינתם. אני לא מכיא עסק שפוסל תשלום עקרונית

 

 

לפני 6 שעות, RO1 כתב:

היי,

אני שוקל לרכוש רכב יד שניה מחברת ליסינג - הרכב שנת 2022, לאחר ליסינג תפעולי נהג יחיד, ונמצא עדיין תחת אחריות יצרן. הרכב הוא ללא תאונות, עם תיקוני פח וצבע ובנוסף החברה מציעה אחריות לשנתיים. החברה דורשת מחיר מחירון  - כמה כוח מיקוח יש לי מולם (אני לא עושה טרייד אין)? האם הם ירדו מתחת למחיר מחירון?

 

בסוף זה שוק ועסק.

 

תנסה, מה יש לך להפסיד? על פניו זה רכב מבוקש ועדיין באחריות אז אין מקום רב לאופטימיות.

 

כמעט תמיד משתלם להתמקח. וזה לא שזה רכב ייחודי שתתבס שפספסת. יש אלו בשפע.

אם יש רכב מיוחד ומתמקחים אז לפעמים מפספסים את העסקה ומתבאסים. לא זה המקרה.

 

כמובן תיקח את הרכב לבדיקה שמטעמך לפני סגירת עסקה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ntd כתב:

אם זה ספורטאז' עם  מנוע טורבו 1.6 ,הייתי נמנע בגלל תחזוקה יקרה של הקלאץ' בתיבת ההילוכים.

+1

לא רשמת איזה דגם זה.

ב 2022 עדיין נמכרו ספורטאז' בנזין 2.0 עם גיר אוטומטי.

רכב מומלץ מאוד.

על 1.6 טורבו רובוטית לא הייתי משלם מחירון, כנראה לא הייתי קונה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...