Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות ברכב סוזוקי סוויפט


מעבר לפיתרון נפתר ע"י IsraCar,

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל מקרה כל מה שבהצעת מחיר כל מוסך גם אינו מורשה יבואן יודע לעשות.

החלפת תושבות זאת עבודה קלה מאוד. גם מוסך שאינו של היבואן יכול להביא לך תושבת מקורית.

על שאר החלפים אפשר לקחת תחליפי בזול יותר וגם העבודה תעלה הרבה פחות.

 

 

פורסם (נערך)

אני הייתי הולך על זה. (תוך ניסיון לקבל 10 אחוז הנחה על חלפים).

תראה את זה בתור תשלום שנוסף לזה ששילמת על קניית הרכב. (סוג של דמי לימוד).

האם שילמת על האוטו מיחרון מלא או פחות ממחירון?

 

(*) לקחת את האוטו לבדיקה לפני קניה? (אם כן, מה היו הממצאים?)

כמה שילמת למוסך הראשון שהכנסת את האוטו לפני הקניה?

מה בדיוק הוא ביצע?

האם גם המחירים שלו היו יקרים לדעתך?

מדוע הוא לא עלה על התושבת מנוע?

 

נסה לענות על כל השאלות. כך ניתן יהיה לייעץ לך לגבי עתיד הרכב שלא תהיה מאוכזב.

(**) חבל שלא ענית לי על השאלה לגבי התנהלות מול המוסך הראשון, בפעם הקודמת שהגבתי, יכל לחסוך לך הרבה עוגמת נפש.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם (נערך)

העניין של הרעידות בעמידה נפתר במוסך המורשה ב-1375 ש'. במוסך כללי תחסוך אולי 300 ש'. העניין הוא שיש לך כאן עוד שני דברים חוץ מזה:

 

1. יש לך פה עניין של כריות בולמים, שאם אתה מרגיש דפיקות (כשאתה עולה על פסי האטה, או פניות מהירות) אז תחליף, אם לא, אז עזוב. אם הן באמת בלויות - לא תעבור טסט... הם כבר יגידו לך את זה...

 

2. יש לך פה החלפה של הבלמים הקדמיים, צלחות ורפידות. צלחות חדשות זה הרבה כסף. אולי אפשר עדיין לחרוט אותן? זה יחסוך לך עוד כ-300 ש'.

עבור העבודה של החלפת הבלמים אפשר לחסוך עוד כמה מאות במוסך כללי.

 

 

בסך-הכל יש כאן ישור קו די סטנדרטי שעושים לרכב משומש כשקונים אותו. אני לא מבין מדוע אתה כבר "מתחרט שקנית אותו". זה היה קורה לך עם כל רכב בשנתון הזה שהיית קונה, תקרא פה בפורום יעוץ ברכישה, כותבים את זה לקוני הרכב הפוטנציאליים פעמיים בשבוע - צריך להשאיר עבור זה תקציב בצד, זה חלק ממחיר קניית הרכב.

הסוויפט הוא רכב חמוד מאד, וזול יחסית לאחזקה. אתה עוד תהנה ממנו...

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני מבין שיש צורך לעשות ישור קו אם הרכב הוזנח, אבל אני לא חושב שבכל מקרה צריך.

למשל אם אתה קונה רכב שמטופל אחת לשנה,

למה לא לחכות לטיפול השנתי ? 

זה שקנית אותו אומר שאתה חייב לשנות את הלוז ?

בהנחה שאתה לא חושב שהרכב הוזנח.

פורסם
בתאריך 29.1.2025 בשעה 12:15, אלעדית כתב:

לא מקצוען - אבל הכיוון הראשון אותו הייתי בודק הוא תושבות מנוע

יכול להיות שנגע במשהו והם זזו, יכול להיות צירוף מקרים.

תתחדש!

צודק זה תושבות כך מתברר. אמרו לי שבמקרה של תושבות חייב מקורי (1000 שח) האם זה נכון? 

בתאריך 30.1.2025 בשעה 14:26, TZR84 כתב:

בכל מקרה כל מה שבהצעת מחיר כל מוסך גם אינו מורשה יבואן יודע לעשות.

החלפת תושבות זאת עבודה קלה מאוד. גם מוסך שאינו של היבואן יכול להביא לך תושבת מקורית.

על שאר החלפים אפשר לקחת תחליפי בזול יותר וגם העבודה תעלה הרבה פחות.

אני מבין מזה שתושבת חייב מקורית… כל השאר לא קריטי מקורי? 

בתאריך 30.1.2025 בשעה 14:38, IsraCar כתב:

אני הייתי הולך על זה. (תוך ניסיון לקבל 10 אחוז הנחה על חלפים).

תראה את זה בתור תשלום שנוסף לזה ששילמת על קניית הרכב. (סוג של דמי לימוד).

האם שילמת על האוטו מיחרון מלא או פחות ממחירון?

 

(*) לקחת את האוטו לבדיקה לפני קניה? (אם כן, מה היו הממצאים?)

כמה שילמת למוסך הראשון שהכנסת את האוטו לפני הקניה?

מה בדיוק הוא ביצע?

האם גם המחירים שלו היו יקרים לדעתך?

מדוע הוא לא עלה על התושבת מנוע?

 

נסה לענות על כל השאלות. כך ניתן יהיה לייעץ לך לגבי עתיד הרכב שלא תהיה מאוכזב.

(**) חבל שלא ענית לי על השאלה לגבי התנהלות מול המוסך הראשון, בפעם הקודמת שהגבתי, יכל לחסוך לך הרבה עוגמת נפש.

אני חדש פה. לאט לאט לןמד איך עובד האתר. המוסך הראשון לא אשם כנראה. הוא תיקן משולשים ועשה טיפול 15 (אאכ תגיד לי שיש סיכוי שבזמן החלפת המשולשים הוא פגע בתושבת אבל לי אין מושג אם זה בכלל אפשרי) 

בבדיקה לא עלו על זה וכנראה שהלכתי למכון בדיקה דפוק (צ׳קבאי ברעננה). אני באמת רואה פה הכל כשכר לימוד. פשוט השכר לימוד במקרה שלי יצא מאוד יקר (משולשים תושבת וכל עניני הבלמים פרונט צמיגים פוליש לנורות החלפת פנס אחורי כי מסתבר שהוא לד וצריך פנס חדש כי אי אפשר להחליף רק נורה) . בפעם הבאה אקנה אוטו יותר חדש לא יותר מגיל חמש. אבל עכשיו באמת שאני רק רוצה ליישר קו בסכום הכי נמוך ולתת לעצמי מנוחה קצת ממוסכים 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...