Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק סיכום קצר לתקופה


TZR84

פוסטים מומלצים

בהמשך לשרשור:

 

אחרי קצת יותר מ3 שנים אחותי מכרה את האיוניק 2018 שלה. נרכשה ב113KM ונמכרה ב187KM.

הרכב היה בלוחות כמעט חודשיים כמעט בלי שום טלפון ונבלע בין מאות המודעות למעט כמה סוחרים שהציעו 30% פחות מהשווי שלו. בסוף אחרי ייאוש וחוסר סבלנות בוצעה עסקת טרייד אין והאיוניק נמסרה ב17K אלף פחות מהמחירון ונלקחה במקומה CX-5 2021 2.0.

נשים בצד את הדברים השוטפים (טיפולים, מצבר, צמיגים) ועלויות הביטוח הלא נמוכות ואני אקצר:

אחת המכוניות הכי מאכזבות שנתקלתי בהן עם אמינות נמוכה מאוד והוצאות תיקונים גבוהות. 

לפחות ברכב שהיה ברשותה זאת למרות שלרכב היסטורית טיפולים מלאה מסודרת במוסך ובזמן גם בתקופת הליסינג.

3 פעמים נתקעה עם הרכב ונדרש גרר.

במהלך 74KM שהרכב היה ברשותה:

* התחילה צריכת שמן שלאט לאט גדלה. אני מתאר לעצמי שלא רחוק היום שילך הממיר או שהמנוע יצטרך שיפוץ.

* הוחלף מיסב לחץ הידרואלי ומכלול קלאץ' 12800 ש"ח.

* החלפת 2 מודולים משופצים בסוללה מתוך 4 (מניח שגם ה2 האחרים קרובים לסיום חייהם) - 7550 ש"ח.

* הגיר היה דופק בהילוכים נמוכים הוחלף איזה חלק במפעיל מצמדים + שמן גיר + לימוד מחשב 1480 ש"ח.

* צמה של בלם היד החשמלי שלא תוקן במסגרת אחריות מורחבת לחלק 1400 ש"ח

סה"כ תיקונים שאינם אחזקה רגילה שוטפת 23,230 ש"ח בשלוש שנים.

בקיצור אכזבה גדולה מהרכב למרות היותו חסכוני בדלק ונוח הוא לא שירת בנאמנות בכלל.

ממה שקראתי קצת בפורומים השונים אלה תקלות לא מאוד חריגות ודי מוכרות ברכב.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתהלי איוניק 2019 מליסינג במשך כ 26 חודש , יש שירשור ארוך על מעללי הרכב הנ"ל אשר גילה חוסר אמינות בולט , די דומה למה שאתה מספר מעלה.

היום נוסע על נירו מודל 2021 אשר עם מיכלולים זהים מגלה אמינות מוחלטת , אין לי שום הסבר הגיוני לנושא.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו תודה על הסיכום, הבעיה שגם בהיותו חסכוני זה מתקזז עם עלויות התיקונים או התאים.

מה עלות המצמד ללא המיסב? הבנתי שבקוראיניות זה יקר מאשר בגרמניות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לנו בחברה מספר איוניקים עם ק"מ מ 150,000 ק"מ עד מעל 220,000 ק"מ, רק אחד עשה בעיות. השאר גילו אמינות מופתית (לפי עידכון מהנהגים). תחזוקה זהה עם פרופיל נהיגה ממוצע של אנשי הייטק. לא ברור איך חלק ככה וחלק עם בעיות

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מכיר לא מעט איוניקים, חלקן הציגו אמינות מוחלטת ואחרות היו צרה צרורה. 

חדשות בליסינג גם כאלה שנחרשו 160 אלף קמ ב3 שנים אצלנו בחברה הציגו אמינות גבוהה. 

בעלים של משומשות נתקלו במגוון בעיות: החלפת תאי סוללה, החלפת מיסב לחץ (כמעט כל איוניק שחצתה את ה150 אלף קמ תפגוש בתקלה הזאת במוקדם או במאוחר), מדחס מזגן הולך כשהרכב בסהכ בן 3-4, תיקון יכול לקחת כמה ימים בחברה, כפתור חלון חשמל לא מגיב (כסף קטן יחסית) בעיות במצמדים דווקא פחות נפוץ ממה שאני שמעתי, אצל חבר במילואים הלך מנוע ב170 אלף קמ (מצאו בורג בשמן, לא ברור מה המקור).

 

נראה שעם התקדמות הטכנולוגיה אחזקה של רכבים משומשים הופכת להיות יקרה ומורכבת.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / הונדה סיוויק האצ'בק 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא תחזקתי איוניק אך לפני כשלוש שנים עשיתי נסיעה מב"ש לרחובות על איוניק ופשוט לא הצלחתי למצוא תנוחת ישיבה נוחה, זה או קרוב להגה ולוחץ בברכיים/רגליים, או רחוק מההגה ונוח לרגליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי איניק למשך שנתיים ו 135K ק"מ (של עבודה קשה מאוד עם נהגים צעירים) בסה"כ גילתה אמינות מצויינת (שוב הייתה חדשה),
שלושה נירו שהחליפו אותה (בזה אחר זה גם גילו אמינות טובה, הנירו האחרונה - פלאג אין כן בילתה במוסך מספר פעמים על נורות שונות שנדלקו ברכב.
שכן קנה איוניק מיליסינג לפני 3 שנים וכרגע היא עם 278K ק"מ ללא שום הוצאה מיוחדת.
כך שכנראה יש גם עניין של מזל.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין איוניק 18 לאיוניק 21 חוץ מהצורה? כי לי הייתה איוניק 21 שחוץ מתיקון OBD שהיה תחת אחריות לא היו בעיות כלל. לא נסעה מאות אלפי ק''מ אבל ללא בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהערכת ההייברידית דיי זהה בין הדגמים. מה זה תיקון OBD? מה הכוונה OBD?

ה OBD זה ה port של החיבור למחשב הרכב, אז לא ברורה הכוונה.

עריכה אחרונה על ידי meir_gi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזעזע.

יש "דורות" / סדרות של גירים ומנועים? היו עידכונים חשובים למערכת ניהול מנוע וגיר?

 

האמינות השתפרה עם השנים?? או שזה בדיוק אותו הדבר מ2017 ועד היום ובכל הרכבים - נירו, איוניק, אלנטרה, קונה וכו וכו??

 

 

תקלה 3 של הגיר - יתכן  שנגרמה בגלל 1 המפעיל קלאץ חשמלי?

או שזה סתם רכב שעבד קשה בתוך העיר?

 

תקלה 4 זה בושה שהיבואן לא תיקן.

 

לגבי הבטריה - איפה זה תוקן? יש 7 שנים או 150 אלף אחריות, זה קרה מחוץ לאחריות?

מעניין כי לא מדברים על בעיות בטריה.

 

שוב, לדעתי האישית, איכשהוא סולחים לקוריאניות האלה. או שאנשים מעיפים אותן בשקט בלי לספר... על צרפתיה ואותן תקלות היו כועסים הרבה קודם.

 

לדעתי האישית, מוסכים מחפפים בהחלפת שמן מיסב לחץ הידראולי (מצמד מנוע חשמלי, יש לזה איזה 8 שמות). במקרה הטוב קצת שואבים וקצת מוסיפים. וזה שמן זול, שמן בלמים מאוד סטנדרטי. ובליסינג בכללללל.

לגבי זה אומרים שבמיוחד בטיפול הראשון צריך לנקז הכל. יש דיווחים אמריקאים על ערימות של שבבים שיוצאים משם בפרט בטיפול הראשון וגם הלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, KipodYam כתב:

מזעזע.

יש "דורות" / סדרות של גירים ומנועים? היו עידכונים חשובים למערכת ניהול מנוע וגיר?

 

האמינות השתפרה עם השנים?? או שזה בדיוק אותו הדבר מ2017 ועד היום ובכל הרכבים - נירו, איוניק, אלנטרה, קונה וכו וכו??

 

 

תקלה 3 של הגיר - יתכן  שנגרמה בגלל 1 המפעיל קלאץ חשמלי?

או שזה סתם רכב שעבד קשה בתוך העיר?

 

תקלה 4 זה בושה שהיבואן לא תיקן.

 

לגבי הבטריה - איפה זה תוקן? יש 7 שנים או 150 אלף אחריות, זה קרה מחוץ לאחריות?

מעניין כי לא מדברים על בעיות בטריה.

 

שוב, לדעתי האישית, איכשהוא סולחים לקוריאניות האלה. או שאנשים מעיפים אותן בשקט בלי לספר... על צרפתיה ואותן תקלות היו כועסים הרבה קודם.

 

לדעתי האישית, מוסכים מחפפים בהחלפת שמן מיסב לחץ הידראולי (מצמד מנוע חשמלי, יש לזה איזה 8 שמות). במקרה הטוב קצת שואבים וקצת מוסיפים. וזה שמן זול, שמן בלמים מאוד סטנדרטי. ובליסינג בכללללל.

לגבי זה אומרים שבמיוחד בטיפול הראשון צריך לנקז הכל. יש דיווחים אמריקאים על ערימות של שבבים שיוצאים משם בפרט בטיפול הראשון וגם הלאה.

אני חושב שהמנוע והגיר זהים.

חושב שיש הבדל בסוללה גם התמחור של סוללה 2017 ושל דגם 2020 שונה.

 

הבטריה תוקנה במוסך בפתח תקווה שמתמחה בחשמליות לא של היבואן 

כל שאר התקלות אצל המוסך המרכזי של היבואן מכאן גם המחיר הלא זול בכלל. התקלה של הצמה החשמלית הייתה אחרי האחריות (האוטו היה ב160KM) נורת EPB הבהבה עם הודעת CHECK HYBROD SYSTEM והבלם לא ננעל

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, KipodYam כתב:

שוב, לדעתי האישית, איכשהוא סולחים לקוריאניות האלה. או שאנשים מעיפים אותן בשקט בלי לספר... על צרפתיה ואותן תקלות היו כועסים הרבה קודם.

 


אולי זה כי רכבים צרפתיים מעוררים יותר אמוציות. פה זה גם מקרר וגם עושה בעיות.

 

מניסיון של איוניק שאני נוסע עליה לפעמים כשאני בארץ, מדובר במקרר מבאס ומפוצץ תקלות. רכב בן 3 ופחות מ-100k קילומטר עם היסטוריה במוסך שלא תבייש תוצרת גאלית בת 10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...