Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שמעתי פעם תגובות של אין לרכבים האלה מחירון וכמה שמשהו יהיה מוכן לשים זה מה שיהיה וזה אבל פחות או יותר אני רוצה לדעת כמה שווה לשים על הרכב הזה אני סטודנט ואני רוצה שבמקרה ואני אמכור את הרכב בעוד שנה שנתיים לדעת אם אני אקבל גם את המחיר הזה בחזרה.. 

תודה לעוזרים

אה וברור שזה תלוי במצב הרכב. הבעלים טוען שהכל בסדר כמובן שאלך לבדוק

 

מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך:
פולקסווגן|גולף|1999

https://www.yad2.co.il/s/c/z5vevfrb

 

ומדובר במנוע טורבו נכון? לא רשום אבל לפי הסטייג אחד אני מניח שזה אומר שכן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אף אחד לא יכול להבטיח לך בכמה תמכור את הרכב, ובשנתונים כאלה המחירון לא מעניין אף אחד. אתה תצטרך למצוא "משוגע" כמוך שרוצה רכב כזה.

נראה שאתה לא מתמצא כל כך בתחום ולקנות רכב ישן שעבר פרוייקט הסבה לטורבו זה לא בשבילך. צריך לבדוק עם אישרו את ההסבה ברישיון כי אחרת לא תוכל לעבור טסט, צריך לבדוק מה המצב של הרכב בעצמך ולא להסתמך על מילה של המוכר כי אם זה יתקלקל לך המוכר לא יבוא ויתקן לך. מכון בדיקה לא יעזור לך יותר מדי עם רכב בן 26.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מי עשה את פרוייקט ההסבה, זה שמוכר או בעלים קודם/קודם?

המוכר מחזיק את הרכב שנה בלבד. למה הוא מוכר?

איך מעבירים טסט רכב כזה עם כל כך הרבה שינויים? - הרכב אוטומטי במקור לפי 'משומשת'...

הרכב אחרי תאונה קשה? יש לך את ההיסטוריה שלו?

 

יותר מדי סימני שאלה, וזה רק על קצה המזלג,

אבל יש סימן קריאה אחד גדול - זה לא רכב שגרתי לשימוש יומיומי

אלא מה שנקרא "למבינים בלבד", ולפי השאלות שלך - ממש, אבל ממש(!) לא בשבילך.

 

פורסם

טוב עשית. קשה לחשוב על סיבה טובה לקנות רכב כזה לשימוש יומיומי. וזה עוד לפי הנתונים המוצהרים.

 

מה הסיכוי שאחרי שנה של שימוש הוא החליט להחליף את הרכב אם הוא תקין?

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, חורך הגלגלים כתב:

דוקא אני מכונאי יחסית מתחיל יש לי ידע אבל ירדתי מהרעיון כי נראה שבאמת לא שווה את המחיר. שאלתי רק לגבי המחיר ולא משנה יש לו גם בעיות במזגן ועוד. תודה רבה

שום דבר במודעה הזאת לא ״מסתדר״... כבעלים בעבר הרחוק של גולף 4, הבן אדם עשה קצת סלט... מנוע 1.8 טורבו שייך לgti של אותי דור; רמת גימור highline שייכת לגולף V6 של אותו דור; מבחוץ הרכב נראה ככזה שרמת הגימור המקורית שלו שייכת לגרסת ה comfortline של אז, שאפיינה בעיקר רכבים ששודכו לתיבה האוטומטית  הידועה לשמצה ולמנוע 2 הליטרים המוכר דגם APK (שבשל כשל תכנוני צרך שמן בכמות מוגברת)...

כל זה כבר מעורר שאלות, שמצטרפות לשאלת הרישיונות והקילומטראז׳.

 

חכם עשית, לדעתי הצנועה. 

עריכה אחרונה על ידי HaimO

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...