Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Cx-5 מול c5 aircross


OT86

פוסטים מומלצים

לאחר שירשורי ההתייעצות על רכב מרווח ל-3 כיסאות בטיחות במושב האחורי - המועמדים הסופיים הם מאזדה cx-5 ו- סיטרואן c5 aircross 1.6 שניהם 2020 או 2021

הסיטרואן ברשימה כי הבנתי שמדובר ברכב מאוד מרווח ונוח ועדיין בסביבתי מאוד מפחידים אותי מקנייה של רכב מקבוצת psa

מולו ניצב המאזדה שלהבנתי מרוח גם הוא ונותן תחושת פרימיום 

 

אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור על עלויות תחזוקה שוטפות ומחירי ביטוח לכל אחד מהרכבים

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיטרואן עדיפה בנוחות, בתכנון תא הנוסעים, והיא צפוייה להיות זולה יותר לרכישה כמשומשת. אך שקול אותה רק עם מנוע 1.6 בנזין. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פות״ש - אני הבעלים של איירקרוס 1.6 שנת 2020 שהוצאתי מהחברה. למעט בעיה רוחבית שהיתה במדחס מזגן (לא קירר מספיק) ושהוחלף ללא עלות והבעיה נפתרה - לא חוויתי שום בעיית אמינות עם הרכב. טיפול שנתי, צמיגים ודלק. 

 

לרכב יש 5 שנות אחריות מסיטרואן אז עדיף רכב מסוף 2020 או 2021. 

עוד נקודה חשובה - במאזדה עלויות הביטוח שלך כנראה יהיו לפחות 4-5,000 ש״ח יותר לשנה. אני משלם היום מתחת ל-4.5 מקיף+חובה וחבר (30 שנות נסיון, אפס תאונות, עיר לא בעייתית בגניבות) עם המאזדה משלם יותר מכפול ממני.

כמו שמניר1 כתב, רק מנוע 1.6, אל תתקרב למנוע 1.2 בנזין שיש לו בעיות ידועות (שרשרת שמתפוררת בשמן המנוע).

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, כמו שנאמר מנוע 1.2 פחות מוצלח, בדיזל 1.5 הייתה בעיה בשרשרת שיכלה להיקרע ואז היה צורך בתיקון יקר מאוד.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, דגם 1.6 בנזין של סיטרואן  משמעותית יותר מומלץ מאשר 1.2.

אבל אם הכוונה להחזיק את הרכב מעבר ל 5 שנים של אחריות, עדיין לא הייתי משווה את רמת האמינות הכללית של C5 איירקרוס 1.6 בנזין למאזדה CX5.

הרכבים לא מזדקנים באותה הצורה, לא מכנית ולא הסלון. 

 אין קאצ',  אתה משלם פחות בקניה  על רכב פחות איכותי וכנראה גם פחות אמין, פחות סחיר.

אבל יותר זול בביטוחים, ההשקעה הראשונית יותר נמוכה, נוחות יותר גבוהה, יותר חסכוני ( במיוחד בעיר )  וחלוקת המושבים בשורה השניה יותר מתאימה ל 3 נוסעים ( בכל הגילאים).

אחרי החישוב של יתרונות וחסרונות למקרה הספציפי שלך, תעשה את ההחלטה. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, OT86 כתב:

ש קאץ׳?

 

אתה חייב לטפל ברכב בזמן ובלי לעגל פינות, קל וחומר אם אתה נוסע הרבה, וככל שיזדקן וירבו הקילומטרים על השעון לבצע טיפולים מונעים. אחרי שהרכב יצא מאחריות, עדיף מוסך מומחה כמו גבע בתל אביב.

 

לפני 22 דקות, vladclar כתב:

אחרי החישוב של יתרונות וחסרונות למקרה הספציפי שלך, תעשה את ההחלטה. 

 

ולאד כתב נכון - זה צריך להתאים לך ולנסיבות שלך. אני נוסע מעט יחסית ומאוד מאוד מעריך את הנוחות (לי המאזדה לא נוחה באופן אישי) אז אצלי ההחלטה היתה פשוטה. מנגד - מתישהו בעתיד (הרחוק כנראה) אצטרך למכור את הרכב ולחטוף שם ירידת ערך. למזלי הרכב במצב מצויין ותמיד שואלים אותי במוסך אם אני רוצה למכור אז כנראה שבסוף אסתדר. אם סיטרואן היו מביאים דגם חדש עם המנוע הזה (ואנחנו יודעים כעת שזה לא יקרה כי בפיג׳ו 3008 יש רק היברידי מתון עם המנוע 1.2), הייתי עושה טרייד אין למודל חדש. לצערי ברכבים חשמליים הקונצרן כולו מפגר קשות והטווחים של הרכבים החשמליים שהוא מייצר כרגע (ובעתיד הנראה לעין) לחלוטין לא מספקים לדעתי.

 

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, G. P. Magnus כתב:

לצערי ברכבים חשמליים הקונצרן כולו מפגר קשות והטווחים של הרכבים החשמליים שהוא מייצר כרגע (ובעתיד הנראה לעין) לחלוטין לא מספקים לדעתי.

זה לא מדויק, יש ל3008 גרסה שיתכן ותגיע גם לארץ בהמשך ונמכרת כבר בחו"ל עם סוללת 98 קוט"ש וטווח של עד 700 ק"מ לפי WLPT. שזה כבר טווח מאוד מכובד...

מה שכן הספק המנוע לא מאוד גבוה ביחס לטסלה או לסיניות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, G. P. Magnus כתב:

 

אתה חייב לטפל ברכב בזמן ובלי לעגל פינות, קל וחומר אם אתה נוסע הרבה, וככל שיזדקן וירבו הקילומטרים על השעון לבצע טיפולים מונעים. אחרי שהרכב יצא מאחריות, עדיף מוסך מומחה כמו גבע בתל אביב.

 

 

ולאד כתב נכון - זה צריך להתאים לך ולנסיבות שלך. אני נוסע מעט יחסית ומאוד מאוד מעריך את הנוחות (לי המאזדה לא נוחה באופן אישי) אז אצלי ההחלטה היתה פשוטה. מנגד - מתישהו בעתיד (הרחוק כנראה) אצטרך למכור את הרכב ולחטוף שם ירידת ערך. למזלי הרכב במצב מצויין ותמיד שואלים אותי במוסך אם אני רוצה למכור אז כנראה שבסוף אסתדר. אם סיטרואן היו מביאים דגם חדש עם המנוע הזה (ואנחנו יודעים כעת שזה לא יקרה כי בפיג׳ו 3008 יש רק היברידי מתון עם המנוע 1.2), הייתי עושה טרייד אין למודל חדש. לצערי ברכבים חשמליים הקונצרן כולו מפגר קשות והטווחים של הרכבים החשמליים שהוא מייצר כרגע (ובעתיד הנראה לעין) לחלוטין לא מספקים לדעתי.

 

ה 1.2 ב 3008 החדשה (ההיברידי מתון) הוא עם שרשרת טיימינג ולא רצועה טבולה. כך גם יהיה ב c4 החדשה (בהיברידי מתון, לא ה 1.2 הרגיל). עם זאת, הגיר עכשיו לא יפני של אייסין פלנטרי אלא כפול מצמדים בלגי. לך תדע מה האמינות שלו ומה עדיף כבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שאין עודפי כספים, עדיף לא להיות שפן ניסיונות ולרכוש רכב עם אמינות מוכחת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, dr6633 כתב:

ה 1.2 ב 3008 החדשה (ההיברידי מתון) הוא עם שרשרת טיימינג ולא רצועה טבולה. כך גם יהיה ב c4 החדשה (בהיברידי מתון, לא ה 1.2 הרגיל). עם זאת, הגיר עכשיו לא יפני של אייסין פלנטרי אלא כפול מצמדים בלגי. לך תדע מה האמינות שלו ומה עדיף כבר.

 

ידוע. מנוע חדש עם תכנון חדש = סיכון. לדוגמא כאשר רכשתי את הסיטרואן שלי במחצית השניה של 2020 כבר היו כמה שנים טובות של מידע על המנוע והגיר מה-3008. ממש מגרד את הראש לגבי החלפת הגיר - קראתי שהחברה הבלגית בעבר יצרה כבר גיר תקול אחד.

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.12.2024 בשעה 21:16, G. P. Magnus כתב:

פות״ש - אני הבעלים של איירקרוס 1.6 שנת 2020 שהוצאתי מהחברה. למעט בעיה רוחבית שהיתה במדחס מזגן (לא קירר מספיק) ושהוחלף ללא עלות והבעיה נפתרה - לא חוויתי שום בעיית אמינות עם הרכב. טיפול שנתי, צמיגים ודלק. 

 

לרכב יש 5 שנות אחריות מסיטרואן אז עדיף רכב מסוף 2020 או 2021. 

עוד נקודה חשובה - במאזדה עלויות הביטוח שלך כנראה יהיו לפחות 4-5,000 ש״ח יותר לשנה. אני משלם היום מתחת ל-4.5 מקיף+חובה וחבר (30 שנות נסיון, אפס תאונות, עיר לא בעייתית בגניבות) עם המאזדה משלם יותר מכפול ממני.

כמו שמניר1 כתב, רק מנוע 1.6, אל תתקרב למנוע 1.2 בנזין שיש לו בעיות ידועות (שרשרת שמתפוררת בשמן המנוע).

5 שנות אחריות רק על רכבים שנקננו מפרטי. ליסינג זה שנים.

אין איירקרוס עם מנוע 1.2 .יש 1.6 בנזין או 1.5 דיזל. שניהם עם אמינות טובה בסה"כ.

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, fatboy1340 כתב:

5 שנות אחריות רק על רכבים שנקננו מפרטי. ליסינג זה שנים.

אין איירקרוס עם מנוע 1.2 .יש 1.6 בנזין או 1.5 דיזל. שניהם עם אמינות טובה בסה"כ.

 

 

מ-2022 אין מנוע 1.6 בנזין רק 1.2 טורבו בנזין 130 כ״ס.

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...