Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאג'ו MP3 300


S.E אופנועים

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, S.E אופנועים כתב:

מה אתם אומרים על על קטנוע פיאג'ו MP3 300

מה נגיד...?

1. טוב שיש (הייתה...) קטנופדיה  https://katnoim.co.il/katnoim-items/piaggio-mp3-300-2015/

2. טוב שיש תת-פורום "אופנועים" https://carsforum.co.il/forum/24-פורום-אופנועים/

 

בסך הכל כלי מוצלח, עם מכניקה ותיקה ומוכחת, אבל דורשת תחזוקה מוקפדת.

פחות מתאים למי שמחפש לתחזק בזול באיזה מוסך כללי.

 

מבחינת בטיחות - גלגל נוסף מלפנים מוסיף כושר בלימה ואחיזה בפניות, וגם שיכוך מהמורות עדיף,

במחיר של תוספת משקל משמעותית לעומת דו"ג מקביל, וסרבול מסוים בהיגוי,

אבל אינטואיטיבי לרכיבה כמו דו-גלגלי.

צריך להיזהר מאשליית הבטיחות הזו, כי היא כולה אקטיבית כאמור. פסיבית הוא פגיע כמו כל דו"ג אחר.

 

מחיר רכישה יקר. כחדש עולה כמעט כפול מדו-גלגלי מקביל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי גם להסביר מהו פרופיל השימוש המיועד. הכלי מתאים לשימוש עירוני או פרברי, אבל כנראה לא יספק את מי שגר בירושלים וצריך להגיע מדי יום לעבודה בים המלח עם שני רוכבים.

 

מבחינת אמינות ורגישות לתחזוקה, משפחת Tricity של ימאהה עשויה לתת חוויית משתמש מוצלחת יותר אם היא כבר הגיעה לישראל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Derish כתב:

הכלי מתאים לשימוש עירוני או פרברי, אבל כנראה לא יספק את מי שגר בירושלים וצריך להגיע מדי יום לעבודה בים המלח עם שני רוכבים.

נכון מאוד.

היתרונות של התל"ג באים לידי ביטוי בעיקר במרחב העירוני.

בכביש מהיר עם מנוע ה-300 עם 22 כ"ס (26 בדגם החדש) והמשקל הגבוה שהוא סוחב עליו, הוא לא להיט גדול.

לפני 26 דקות, Derish כתב:

משפחת Tricity של ימאהה עשויה לתת חוויית משתמש מוצלחת יותר אם היא כבר הגיעה לישראל.

הגיעה כבר מזמן...

מנוע ה-300 של ימאהה חזק יותר , אבל גם התחזוקה שלו יקרה בארץ (תמחור חלפים גבוה).

במבחן השוואתי מול ה-MP3-350 (שכיום כבר הוחלף ב-400) הוביל ימאהה בפער קטן.

למי שעושה ק"מ גבוה יש משמעות גם למרווח הטיפולים העדיף בפיאג'ו - כל 10K ק"מ, לעומת כל 5K בימאהה.

 

ה-MP3 קיים גם בנפחי 400 ו-530 (35/44 כ"ס ) אבל המחיר גבוה בעליל 65-72K₪ ,

לא שה-300 זול במיוחד... כ-45K₪ כמו הטריסיטי 300 +-.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מה השימושים שלך? היתרון הגדול שלו הוא התלת גלגי, בכביש מהיר אתה תצטרך פשוט להצמד לימני(לא בעיה כלכך תמיד יש רכבים איטיים).
ועוד יתרון שהוא הכי קטן מבין כל הקטנועי תלת גלגי בארץ שלדעתי זה יתרון, הוא לא מרגיש גדול, מרגיש עדין כמו קטנוע דו גלגי(פשוט מהגודלים יותר)

 

בתאריך 23.11.2024 בשעה 10:49, BoazB11 כתב:

 

בכביש מהיר עם מנוע ה-300 עם 22 כ"ס (26 בדגם החדש) והמשקל הגבוה שהוא סוחב עליו, הוא לא להיט גדול.

הגיעה כבר מזמן...

 

 

 

 

 

 

הפיאגו MP3 300 HPE הוא 26 כ"ס גם בשנתונים ישנים יותר.
כל השנתונים של הדגם הזה בקישור אותו כ"ס https://www.oferavnir.co.il/model/mp3-300-hpe-sport/

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, FoxLight כתב:

הפיאגו MP3 300 HPE הוא 26 כ"ס גם בשנתונים ישנים יותר.
כל השנתונים של הדגם הזה בקישור אותו כ"ס https://www.oferavnir.co.il/model/mp3-300-hpe-spor

הקישור לדגמים חדשים (אתר היבואן).

עד 2016 ה-MP3 מבוסס על הפלטפורמה של האיקס אבו, ועם מנוע ה-300 (278) שהוציא 22 כ"ס.

מ-2016 פיאג'ו חידשו את התל"גים במעבר לפלטפורמה מודרנית יותר של ה-X10 שלא שווק כאן.

המנוע נשאר קוואזר כמו שהיה עם עדכונים קלים והוציא 23 כ"ס.

הדגמים החדשים יותר עם 26 כ"ס. אני כבר לא בעניינים כל כך, אז לא יודע בדיוק ממתי,

אבל לגבי הישנים אני בטוח במאה אחוז. וידאתי אז את הנתונים בהצלבות עם אתרים מחו"ל, ולא רק ממקור אחד.

https://katnoim.co.il/katnoim-items/piaggio-mp3-300-2015/

 

חלק מהבטיחות האקטיבית של דו"ג (או תל"ג לצורך העניין) היא רזרבה של כוח 'לברוח קדימה' בעת הצורך,

ולהיות מעט יותר מהיר מהתנועה הזורמת בכללי, וזה די חסר ל-MPים, יותר מאשר לקטנוע דו"ג מקביל בגלל המשקל

שגבוה יותר בכ-50 ק"ג +-, תלוי למה משווים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, BoazB11 כתב:

הקישור לדגמים חדשים (אתר היבואן).

עד 2016 ה-MP3 מבוסס על הפלטפורמה של האיקס אבו, ועם מנוע ה-300 (278) שהוציא 22 כ"ס.

מ-2016 פיאג'ו חידשו את התל"גים במעבר לפלטפורמה מודרנית יותר של ה-X10 שלא שווק כאן.

המנוע נשאר קוואזר כמו שהיה עם עדכונים קלים והוציא 23 כ"ס.

הדגמים החדשים יותר עם 26 כ"ס. אני כבר לא בעניינים כל כך, אז לא יודע בדיוק ממתי,

אבל לגבי הישנים אני בטוח במאה אחוז. וידאתי אז את הנתונים בהצלבות עם אתרים מחו"ל, ולא רק ממקור אחד.

https://katnoim.co.il/katnoim-items/piaggio-mp3-300-2015/

 

חלק מהבטיחות האקטיבית של דו"ג (או תל"ג לצורך העניין) היא רזרבה של כוח 'לברוח קדימה' בעת הצורך,

ולהיות מעט יותר מהיר מהתנועה הזורמת בכללי, וזה די חסר ל-MPים, יותר מאשר לקטנוע דו"ג מקביל בגלל המשקל

שגבוה יותר בכ-50 ק"ג +-, תלוי למה משווים.

האי הבנה היא פשוט כי ה MP3 300 HPE הוא כבר דיי ישן מ 2019 ולא הייתי קורה לו דגם חדש כבר. אני חושב שמחליפים אותו בקרוב גם.
ומניסיון אפשר לנסוע מהר יותר מהתנועה עם MP3 300 HPE אבל אתה על סלד ש 6000-6500 (אפילו יותר תלוי כמה מהר אתה רוצה) וזה פחות כדאי בגלל צריכת שמן מוגברת וצריכת דלק גבוהה(וגם ככה הוא שוקל הרבה) ואין בעיה להיות בימני איתו מספיק מהר(זה לא כמו הקטנועי 125 סמ"ק שאני רואה שלפעמים רכבים נצמדים/צריכים לבלום ולעקוף.)

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק...

כנראה שאני כבר ענתיקה בעצמי, כי 2019 נראה לי אתמול, ו-2016 שלשום😁

 

ברור שאפשר להסתדר על כביש מהיר עם כל קטנוע 250-300,

אבל אלה לא כלים שהייתי ממליץ עליהם לשימוש קבוע כזה.

מה גם שהיתרונות הבטיחותיים של התלתים באים לידי ביטוי בעיקר במרחב העירוני.

בכביש מהיר אין הבדל דינמי גדול בין דו"ג לתל"ג.

 

אבל פות"ש שאל ונעלם, כך שאין כיוון רציני על אופי השמוש והתקציב שלו.

נשאר רק הדיון לשם הדיון, וזה לא רע. תמיד לומדים דברים חדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...