Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הכלה מופיעה בכותרת.

 

בורר חום קור,  מגיב באופן "קופצני" ותקוע במצב קור ובלתי אפשרי להזיז אותו

 

ללאנסר קלאסיק יש מחלה שבחלק מהסדרות, הגירים של הבורר מפסיקים לתפקד עקב מגרעת במבנה שלהם.

מצ"ב תמונה A. התמונות מהאינטרנט. למעלה אלו הגירים הישנים שיוצרים בעיות, תוכלו להבחין במגרעת שלהם, ולמטה אלו הגירים המשודרגים.

מדובר על מחלה מוכרת ונפוצה.

 

לתומי חשבתי שברכב הנ"ל יש את הגירים הבעייתיים, הזמנתי מהרשת חדשים בכמה עשרות ש"ח (מק"ט 7801A110) וניגשתי לעבודה בעזרת סרטון מהיוטיוב, העבודה די פשוטה אבל נוכחתי לדעת שהגירים ברכב הינם מהדגם החדש ולא היה צורך להזמין חדשים...

למרות הכל ביצעתי החלפה והבחנתי שאין שוני באופן הפעולה, לא של מה שהיה מורכב ברכב ולא במה שהזמנתי. הבעיה לא נפתרה.

 

הבחנתי שבהזזה ידנית, ההזזה קשה מאוד!! גם עם הגירים החדשם/ישנים וגם לאחר מריחת חומר סיכוך.

 

משם ניגשתי לכבל, כנראה מראש הייתי צריך לגשת אליו,  מכיוון שהוא מתקפל כאשר משנים את מצב הבורר. 

הוזמן חדש ( מק"ט MR979515) בעלות 89 ש"ח ושוב נגשתי לסרטון יוטיוב, הורכב הכבל החדש אך הבעיה לא נפתרה.

 

יש לי אבא של חבר, מבעלי המקצוע היותר חביבים שאני מכיר, כבר בפנסיה אבל תמיד שש לעזור למרות מצבו הבריאותי, אז הלכתי אליו. 

פורק הכל בכדי לבדוק האם אולי אני טעיתי בהרכבה, לא הבחנו במשהו שאינו תקין. הכבל לא מצליח לשנות את מצב הבורר, אולי בכמה מעלות בודדות.

 

כאשר ניסה להזיז את הבורר באופן ידני, אז גם הוא טען שההזזה קשה ביותר באופן ידני ואין שום סיכוי שכבל שמחובר בורר יצליח להזיז את זה.

 

טוען שהבעיה היא בתריס הפנימי, ונגזר עלינו להחליף באופן ידני מחום לקור מכיוון שתיקון הבעיה הוא די מורכב.

פה כבר איבדתי אותו וגם לא הצלחתי למצוא מידע נוסף ברשת.

 

יש עוד דרך שאפשר לגשת לבעיה הנ"ל או שאכן נגזר להחליף לחום/קור באופן ידני?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.PNG

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...