Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות מנוע 2.0HDi סיטרואן C4 פיקאסו


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אודה לחוות דעתכם בעניין - מה לצפות מהרכב המדובר?

C4 פיקאסו טורבו דיזל 7 מקומות.

יש דגשים מסוימים? שנתון מסוים שמוצלח יותר?

 

תודה!

פורסם

מנוע דיזל מוצלח של סיטרואן זה 1.6.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעה, vladclar כתב:

מנוע דיזל מוצלח של סיטרואן זה 1.6.

לא היו איתו בעיות ברצועת הטיימינג בסי4?

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם

יש אצלי את המנוע הסה לפני האוריאה. מדובר במנוע מוצלח ואמין. בעיות קיימות עם הegr שבא כחלק קומפלט בגרסה שמגיעה בפיקאסו ביחד עם צנרת וזה הופך את הסיפור לקצת מורכב יותר בבוא העת.

אם זה עם אוריאה אז ככל הידוע יש תחזוקה נוספת.

@matansab מחזיק כזו ואולי יוכל לשפוך קצת אור

וגם @TDI

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 שעות, TDI כתב:

אם אתה מחפש רכב חזק, מרווח ונוח, זו הכתובת.

אם אתה מחפש רכב זול לאחזקה, ממש לא.

וואו חתיכת הכרזה.

לחובב דיזל היית ממליץ לחפש אחת עם מנוע 1.6 במקום זאת?

לחלופין אולי הרנו גרנד סניק 1.5 דיזל?

פורסם (נערך)

אם היתה לי הבחירה שוב, הייתי ככל הנראה בוחר ברנו. (מלבד למי שנוסע הרבה בפקקים)

בתקופה שקניתי את הרכב, עזרתי לחבר לקנות רנו עם נתונים דומים. בשנתיים וחצי שעברו, אצלו רק תחזוקה שוטפת, ואצלי בלאי מטורף וגם תקלות יקרות.

כבונוס, הרנו גם יותר חסכונית.

 

עריכה אחרונה על ידי TDI
פורסם
לפני 23 שעות, vladclar כתב:

מנוע דיזל מוצלח של סיטרואן זה 1.6.

 

ה2.0 HDI אפילו יותר מוצלח. 

ב1.6 אפשר לפגוש לאחר 200+- אלף מחלות מסויימות כמו מזרקים טורבינה, EGR וכו...

 

ה2.0 HDI חף גם מהבעיות האלו ולכן יותר מוצלח לדעתי.

 

במיוחד אם משווים אותו גם לK9K ה1.5 של רנו שיש לו יותר מחלות ותקלות גם בהשוואה ל1.6 וגם בהשוואה ל2.0 והוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית לא אמינה במיוחד.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 25 דקות, Gavrik כתב:

ב1.6 אפשר לפגוש לאחר 200+- אלף מחלות מסויימות כמו מזרקים טורבינה, EGR וכו...

 

בדיוק עכשיו סגרתי 300.000 ק"מ ב 8 שנים עם 1.6HDi. האוטו אצלי מאיך שיצא מהיבואן ועד עכשיו. 

 

אלו לא המחלות שלו. 

 

המחלות שהיו אצלי, חלקן יותר מפעם אחת. 

מיכל אוריאה.

מזרק אוריאה. 

נזילה מבית טרמוסטט. 

אימפלר מתנתק ממשאבת מים.

נזילה מאטם בית קאמשאפט.

 

 

בגדול, הברזלים של המנוע, אמינים. עובד יפה עדיין, צריכת שמן נמוכה, סחיבה וצריכת דלק כמעט כמו שהיה חדש.

 

כל הפריפריה מסביב למנוע - אמינות בינונית מאוד וזה עולה יקר ודורש הרבה התעסקות במיוחד  בק"מ מעל 200 אלף.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תודה רבה חברים!

יצאתי מנקודת הנחה שבשורה האמצעית יש מקום לשלושה כסאות בטיחות - אני צודק? (לגבי הC4 ונכון גם לגבי הגרנד סניק).

פורסם (נערך)

גם פיג'ו 5008, סיטרואן C5 איירקרוס, טויוטה ורסו, טויוטה פריוס פלוס עם חלוקת השורה השניה ל 3 מושבים נפרדים.  

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תלוי מה סוג וגודל הכסאות.

אם אחד מהם בוסטר הגבהה, ושנים אחרים לא ענקיים, אז אפשר ( הבוסטר באמצע). בכל מקרה צריך לבדוק עם הכסאות הספציפיים שלך.

3 כסאות גדולים לגילאי 0-3 לפעמים אי אפשר להכניס בשורה השניה אפילו ברכב שהוא מיני וואן עם 3 מושבים נפרדים. 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
בתאריך 16.9.2024 בשעה 12:00, Gavrik כתב:

 

ה2.0 HDI אפילו יותר מוצלח. 

ב1.6 אפשר לפגוש לאחר 200+- אלף מחלות מסויימות כמו מזרקים טורבינה, EGR וכו...

 

ה2.0 HDI חף גם מהבעיות האלו ולכן יותר מוצלח לדעתי.

 

במיוחד אם משווים אותו גם לK9K ה1.5 של רנו שיש לו יותר מחלות ותקלות גם בהשוואה ל1.6 וגם בהשוואה ל2.0 והוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית לא אמינה במיוחד.

 

 

 

החוויה שלי - הפוכה בדיוק. (בעלים של 2.0HDI ומכיר כמה עם K9K)

 

 

עריכה אחרונה על ידי TDI

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...