Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוכנה/בולם לתא מטען פקוס 2010 סטיישן


א.ד.מ.
מעבר לפיתרון נפתר ע"י שחר 1,

פוסטים מומלצים

אני צריך להחליף את זרועות תא המטען

רוצה להזמין מחול כדי לצמצם עלויות

לא מצליח להבין מהתמונה מה המקט שאני צריך לחפש. 

והאם הבולמים זה סטנדרטי או שבגלל שזה סטיישן זה מידה שונה.

אשמח לקבל הכוונה

תודה

20240725_180521.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לאחר קושי בהשגת החלק 

אותר בולם של יונדאי אקסנט 2009 שהוא מתאים בגודל אבל לא מדוייק בניוטון, 

הורכב, תא המטען נפתח במהירות וצריך לרסן אותו עם היד קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, א.ד.מ. כתב:

לאחר קושי בהשגת החלק 

אותר בולם של יונדאי אקסנט 2009 שהוא מתאים בגודל אבל לא מדוייק בניוטון, 

הורכב, תא המטען נפתח במהירות וצריך לרסן אותו עם היד קצת.

 

בולמים מקוריים או תוצרת STABILUS יש להם האטה/בלימה לקראת סוף המהלך.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.8.2024 בשעה 09:32, topop כתב:

החלפת את שניהם?

כן, אפשר להחליף רק אחד?

חשבתי שזה יהרוס את האיזון של הדלת.

אולי אני באמת יחזיר אחד ישן אוליי זה ירסן קצת את הפתיחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, topop כתב:

לא יודע אם אפשר להחזיר אחרי שכבר פתחת את הטבעת שלו.

אם בזמן הפירוק הטבעת הקפיצית לא עפה מהמקום אפשר לפרק ולהרכיב בלי שום בעיה, זה רב פעמי. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.8.2024 בשעה 08:07, א.ד.מ. כתב:

הורכב, תא המטען נפתח במהירות וצריך לרסן אותו עם היד קצת.

מתרכך מעצמו תוך חודש בערך, לא כדאי להרכיב ישן וחדש בו זמנית

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נגיד במקור היה שם 400N ושמת 600N זה לא מתרכך אלא הדלת קופצת בעוצמה למעלה וקשה לסגור אותה. 

 

חריגה של 50N בערך אכן לא משמעותית ועם הזמן זה הופך לסביר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חריגה של 60 ניטון,

אחרי שכמעט עפה הלסת לאשתי,

פרקתי היום אחד והחזרתי את הישן,

הדלת מחזיקה למעלה והפתיחה ממש טובה,

השאלה אם לאורך זמן זה לא יגרום נזק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה 60 בכל צד, זאת אומרת 120.

יש בכמה מכוניות סידור של מכסה מנוע שנתמך על ידי בולם אחד בצד אחד.

לכן לא רואה אין שני בולמים בכוח שונה יכולים לגרום לבעיות. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...