Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למוסך אמין ולא יקר לסיטרואן


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ariel000,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מחפשת מוסך אמין ולא יקר לסיטרואן פיקאסו 2012. באיזור מודיעין / צומת שילת או בני ברק

אשמח להמלצתכם.

 

2. לאחרונה יש לי תופעה שמפלס המים במיכל המים יורד.

    אם אני נוסעת ברכב כל יום אין לי את הבעיה אף אם לא נסעתי ברכב מספר יים ויצאתי לנסיעה בגמר הנסיעה (כ- 30 ק"מ), אני רואה כי מפלס המים ירד במיכל (לפני הנסיעה היה מלא...)

אינני מוצאת שום דליפה וכפי שכתבתי זה קורה לאחר שלא נסעתי ברכב מספר ימים.

 

יש הסבר לתופעה?

 

 

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, לולי בר כתב:

ויצאתי לנסיעה בגמר הנסיעה (כ- 30 ק"מ), אני רואה כי מפלס המים ירד במיכל (לפני הנסיעה היה מלא...)

כעבור זמן מכיבוי הרכב המפלס חזר לתקינותו? 

כי בזמן שהרכב מונע המפלס יורד.

פורסם (נערך)

הסתפקתי אם לכתוב את זה אבל אולי להמשך זה יתן לך כיוון. את מחזיקה ברכב "למתקדמים" עם פוטנציאל תקלות עצום בתקלה הרצינית הראשונה הייתי מעיף אותו.

 

התקלות לא ממש זולות לתיקון ברכב הזה ומצריכות מוסך שמכיר את הרכב והערך שלו ברצפה.

 

מצטרך להמלצה על מוסך גבע.

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
  • אהבתי 2
  • פיתרון
פורסם

אני בעל צרפתיות

בת"א יש מוסך גבע, שירות נהדר, מקצועי ואמין.

 

בחולון יש לך את "אורן שירותי רכב" יוצאי פיג'ו

הזורע 4, חולון

פרנקופיל מושבע!

פורסם

מהיכרות קצרה והמלצות כאן בפורום, ממליץ על אורן

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 10.6.2024 בשעה 08:55, topop כתב:

כעבור זמן מכיבוי הרכב המפלס חזר לתקינותו? 

כי בזמן שהרכב מונע המפלס יורד.

לא.

גם לאחר כיבוי ומנוחת הרכב , מפלס המים נותר בחסר.

×
×
  • תוכן חדש...