Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן קטן ושקט


husky

פוסטים מומלצים

לפני 12 דקות, איציק נ. כתב:

 

ברור שאם הייתי צריך לבחור היום מזגן לבית, זה היה ה Top Inverter X EU של טורנדו.

אתה יודע במקרה מה הבדל בין זה לבין סדרת ה MASTER? 

כאמור יש לי את שניהם ולא רואה שום הבדלים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, Buki כתב:

אתה יודע במקרה מה הבדל בין זה לבין סדרת ה MASTER? 

כאמור יש לי את שניהם ולא רואה שום הבדלים.

5 שנים אחריות ב MASTER מול 7 שנים אחריות ב TOP.

סדרת ה MASTER זה 2 ספרות + X ליצרן AUX
סדרות ה TOP זה 3 ספרות + X ליצרן AUX

לדוגמא: MASTER 16X  מול TOP INVERTER 160X

עריכה: חשוב לציין שטווחי האחריות יכולים להשתנות מחודש לחודש בהתאם למבצעים שעושה החברה.
נקודתית לחודש אפריל למשל, ה MASTER מקבל 6 שנים מלאות ולא 5.


ב FAMILIY זה אותו דבר עם סדרה בשם שונה לכל טווח אחריות (COMFORT זה 5 שנים, BIO זה 6 שנים, TITANIUM זה 7 שנים).

1-27-1_1080x1080_2.jpg

  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, איציק נ. כתב:

 

זה לא נכון.

 

טורנדו ופמילי יישרו קו עם מנועי DC בכל הפינות (מדחס, מפוח פנימי, מאוורר חיצוני) ולכולם (כולל תדיראן ואלקטרה) יש אופציה של סופר סיילנט וצריכת חשמל מאוד נמוכה עם פיזור אויר 4D.
 

עדיין בפרסום של אלקטרה ותדיראן אין איזכור למנועי DC מלאים וזה אומר דרשני - ייתכן ומדובר בטכנולוגיה ישנה יותר.

 

ברור שאם הייתי צריך לבחור היום מזגן לבית, זה היה ה Top Inverter X EU של טורנדו.

 

איציק

 

מה זה מנועי dc העדיפה ? 

 

למה היית בוחר במזגן טורנדו ?

 

איזה סוג מתאים לחדר 3 על 3 ? 

 

עריכה אחרונה על ידי husky
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

husky 

ראיתי שהגבתה על עודה שלי. חשוב לי לעדכן שמזגני פימלי מיוצרים היום על ידי TCL. ככה איציק כתב.

ככה שאין אינדיקציה לאמינות. 

  •  
  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה היתרון במנועי DC?
לא כל טרנד חדש הוא בהכרח שיפור עבור הצרכן - הוא יכול למשל לנבוע מהקטנת עלויות עבור היצרן.

מנועי AC הם יצורים יעילים ואמינים למדי. גם מנועי DC שהם בראשלס. אבל מנועי DC חזקים צריכים ספק כח חזק שיהיה לדעתי נקודת כשל.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממ אז הרוב זה סיני.. 

 

מה שכן יש.. 

 

יש בקרת איכות אחת יותר טובה מהשניה. 

 

האם טורנדו אינוורטר עדיף על פמילי אינוורטר ? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yuvk כתב:

מה היתרון במנועי DC?
לא כל טרנד חדש הוא בהכרח שיפור עבור הצרכן - הוא יכול למשל לנבוע מהקטנת עלויות עבור היצרן.

מנועי AC הם יצורים יעילים ואמינים למדי. גם מנועי DC שהם בראשלס. אבל מנועי DC חזקים צריכים ספק כח חזק שיהיה לדעתי נקודת כשל.

אני לא מהנדס בתחום, אבל הדיעה הרווחת בתעשיה אומרת שמנועי DC שקטים יותר, חזקים יותר (עם יתרון בסל"ד נמוך וגם "התנעה"), פשוטים וספציפית למזגנים הם קלים יותר לשינוי סל"ד באמצעות שינוי מתח - שזו בעצם מהות ה"אינוורטר" במזגנים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי מהירות באמצעות מתח DC הוא דוקא לא יעיל. במנועי DC משתמשים ב PWM (מיתוג מתח באחוז משתנה של הזמן) ובמנועי AC מייצרים על ידי האינוורטר מתח ותדר AC מתואמים לעוצמה הנדרשת מהמנוע.

יכול להיות (אני רק מנחש) שאינוורטר מבוסס מנוע AC מסובך יותר (לוקחים את מתח הרשת, מיצרים ממנו DC ואז מייצרים AC חדש בתדר ומתח הדרושים) - לעומת שליטת DC פשוטה ב PWM.

ושוב, אני מנחש שהטכנולוגיה החדשה טובה יותר ליצרן (בהקטנת עלויות) פחות מללקוח (בביצועים).

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, yuvk כתב:

ושוב, אני מנחש שהטכנולוגיה החדשה טובה יותר ליצרן (בהקטנת עלויות) פחות מללקוח (בביצועים).

אתה יוצא מנקודת הנחה שהלקוח תמיד נדפק - וזה לא נכון.

 

הביצועים של האינוורטרים החדשים לא נופלים משום מזגן "AC" רגיל שאתה מכיר אלא להפך; מקדם היעילות שלהם עוד יותר גבוה מדגמי ה ON OFF והלקוח קצה מרוויח מזגן שקט יותר, חסכוני יותר ומיזוג מדוייק יותר (בלי גלי חום קור) באותו המחיר של מזגן מהדור הקודם.


לצד כל זה, ברגע שהעלויות הייצור יורדת, המחיר של המזגן יורד (כבר ירד, זהו, הגיע למחיר של מזגן ON OFF), זה אומר שגם חלקי חילוף (או במקרה של רחמנא ליצלן החלפה המזגן) העלות היא הרבה יותר הגיונית ממה שהיה מוכר עד כה בתחום האינוורטרים.

 

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוותי בין אינוורטר עם מנוע AC לאינוורטר עם מנוע DC.

אני לא טוען שהלקוח נדפק. רק תוהה ומפקפק האם יש באמת יתרון ללקוח (ולא ליצרן) במזגן שכולו מנועי DC, כמו שנכתב.

במקרר הקודם שלי (בקו) המאווררים היו AC. במקרר הנוכחי (האייר) - המאוורר הוא DC. אני מנחש שהשינוי הוא הפחתת עלויות (על כרטיס הבקרה של הבקו היה מעגלי מיתוג ל AC של המאווררים). גם התאורה במקרר עברה מנורת ליבון AC 220V לפס לדים DC - בטח לא משיקולי חסכון באנרגיה.
 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם יש יתרון שבו מרוויח גם היצרן וגם הלקוח, זה עדיין דופק אותך באיזשהו אופן ?

או שמבחינתך אם הלקוח מרוויח והיצרן נדפק => זה הכי טוב.

 

למה אתה חושב שהמעבר ל LED במקרר הוא לא גם חוסך אנרגיה אלא רק טובת היצרן ?

מבחינתי זה WIN WIN. גם אם היצרן חוסך מלא כסף על נורת ליבון כי פס LED עולה לו פחות, אני הרווחתי תאורה הרבה יותר טובה (משני הצדדים), יותר חזקה ופחות התעסקות (בעשור האחרון שהיו לי בו מקררים עם תאורת LED, לא שמעתי ולו מקרה אחד שבו התאורה היתה בעייתי או מתקלקלת הרבה). 

רואים שהיצרנים עוברים ל DC כי כנראה שיותר קל לייצר מעגל ששולט על מהירות המאוורר. אגב, גם אצלי ב BEKO המאוורר הוא DC ולעיתים אני שומע אותו מגביר ומנמיך מהירות. 

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שפס הלד אצלי בהאייר מחזיק כשנה... החלפתי כבר פעמיים ואני כבר מחזיק אחד ספאר. ועולה אם אני זוכר נכון כעשרה דולר בעלי. אז כן הייתי מעדיף נורת ליבון או הלוגן, אפשר גם 12 וולט...

 

המאוורר אצלי בהאייר תומך במהירות יחידה  

 

אני לא טוען שהיצרנים מנסים לדפוק אותנו. רק חושב שהשינויים והפיתוחים הם קודם כל להקטין עלויות.

20240424_211627.jpg

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...