Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור עמדת טעינה בבניין חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

רכשתי דירה בפרוייקט מגדלים שבו הקבלן בחר קבלן משנה להתקנה וניהול של תשתית לעמדות טעינה.

הקבלן הזה סך הכל לא עושה ״יותר מדי״, הוא התקין מונים ומוכר חשמל במחיר יקר יותר מתעריף חברת חשמל.

הצורך הזה נובע כתוצאה מזה שהמונים נמצאים בקומות מגורים.

לדוגמא המחיר בשעות השפל (לילה) הוא מוכר את החשמל בתוספת 10 אגורות לתעריף חברת החשמל.

לצורך השוואה, חשמל ביתי של אלקטרה פאוור עולה בשעות האלה 20% פחות.

זה אומר ששורה תחתונה המחיר יקר יותר ב40% ממחיר השוק.

 

השאלה מה החוק אומר על זה?

שאלה שניה האם יש המלצות מה לעשות במקרה כזה?

 

תודה לעונים.

פורסם

אין לי רכב חשמלי ולא התעניינתי בכזה. אבל, הייתי מתחיל בשאלת כמה שאלות:

 

1. מבחינת חוזה רכישת הדירה - האם אתה מחוייב לאותו ספק חשמל, ואם כן, לכמה זמן.

 

2. מבחינת כלל הדיירים - האם קיימת אפשרות להחליף את ספק החשמל (בדומה להחלפת ספק גז מרכזי). כמובן האם כלל הדיירים מוכנים לנהל מו״מ עם הספק הנוכחי להורדת מחירים.

 

3. האם, מבחינת תקנון הבית המשותף, מותר לך להניח תשתית חשמל פרטית מהמונה שלך לעמדת החניה שלך.

 

4. אם התשובה לסעיף 3 חיובית, מה עלות התקנת התשתית וכמה זמן ייקח לך להחזיר את הפרש עלויות החשמל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...