Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי יונדאי אקסנט 2008 וחשבתי להזמין מסך מולטימדיה מאלי אקספרס.

יש למישהו המלצה מניסיון על משהו טוב עד 500 ש"ח בערך שיעבוד חלק? (או שצריך להשקיע יותר?)

ואם אפשר כמה דגשים לידע כללי למה חשוב לבדוק לפני שקונים.

ובונוס אם יש המלצה גם על רמקולים באיכות סבבה עד 400 ש"ח בערך.

תודה מראש.

פורסם

אם אתה מזמין מאלי צריך לעלןת קצת את התקציב לכיון ה750-800 לקבל מכשיר עם נתונים טובים

מסל איכותי עם מעבד סאונד מעולה. יעזור בהמשך שתרצה לשדרג את הרמקולים

 

 

מהיכן אתה

 

צלם תמונה של הרדיו/מסך שיש לך עכשיו ברכב

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 24.1.2024 בשעה 10:49, motilu כתב:

שלום, יש לי יונדאי אקסנט 2008 וחשבתי להזמין מסך מולטימדיה מאלי אקספרס.

יש למישהו המלצה מניסיון על משהו טוב עד 500 ש"ח בערך שיעבוד חלק? (או שצריך להשקיע יותר?)

יש כאן שניים טובים שים לב מה אתה בוחר בפנים זה חשוב מאוד!! שני הקישורים עם נתונים די דומים וטובים.  

1. בחר ב  4-64G 8Core 

https://he.aliexpress.com/item/1005004826293038.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.6.b292gHxxgHxxhW&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=12610ded-c92e-4234-bdd6-f39ea61485bb&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:12610ded-c92e-4234-bdd6-f39ea61485bb,tpp_buckets:668%232846%238116%232002&pdp_npi=4%40dis!USD!115.56!70.49!!!115.56!70.49!%402141112417062776012935232ec8c4!12000030631365236!rec!IL!1679828303!&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A

 

2. בחר ב T7 4G 32G-BK

https://he.aliexpress.com/item/1005003124166773.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.48.7143o83xo83xs7&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=37888a7a-a45f-4744-aecf-53b474762d4b&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:37888a7a-a45f-4744-aecf-53b474762d4b,tpp_buckets:668%232846%238116%232002&pdp_npi=4%40dis!USD!127.91!79.30!!!127.91!79.30!%402141112417062778130237803ec8c4!12000031871814692!rec!IL!1679828303!&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A

 

בתאריך 24.1.2024 בשעה 10:49, motilu כתב:

אם אפשר כמה דגשים לידע כללי למה חשוב לבדוק לפני שקונים.

קשה להסביר על רגל אחת מה חשוב כשקונים בעלי אקספרס, לא מספיק לראות את הנתונים וגם הביקורות לא תמיד אומרות. 

מה שקישרתי לך זה שני מוכרים טובים ולא כדאי לך להתפזר ולחפש זול יותר... זה לא פשוט כמו שזה נראה.

בתאריך 24.1.2024 בשעה 10:49, motilu כתב:

אם יש המלצה גם על רמקולים באיכות סבבה עד 400 ש"ח בערך.

נראה לי שעדיף לקנות פה בארץ זוג ב150 פחות או יותר, באיכות סבבה. 

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, DRcarLEd כתב:

אם אתה מזמין מאלי צריך לעלןת קצת את התקציב לכיון ה750-800 לקבל מכשיר עם נתונים טובים

מסל איכותי עם מעבד סאונד מעולה. יעזור בהמשך שתרצה לשדרג את הרמקולים

 

 

מהיכן אתה

 

צלם תמונה של הרדיו/מסך שיש לך עכשיו ברכב

 

אזור כפר סבא

קרץ לי דגם ה s100 פה:

https://www.aliexpress.com/item/1005004583823336.html

 

שכולל 4G, DSP ואנדרואיד אוטו. על מה עוד חשוב לשים דגש? האם 2 GB זיכרון מספיק?

לגבי רמקולים אני לא מתכנן על משהו מורכב, רק להחליף את המובנים בדלתות לנורמלים.

תודה.

אוטו.jpg

עריכה אחרונה על ידי motilu
פורסם
לפני 22 שעות, ELI001 כתב:

יש כאן שניים טובים שים לב מה אתה בוחר בפנים זה חשוב מאוד!! שני הקישורים עם נתונים די דומים וטובים.  

1. בחר ב  4-64G 8Core 

https://he.aliexpress.com/item/1005004826293038.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.6.b292gHxxgHxxhW&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=12610ded-c92e-4234-bdd6-f39ea61485bb&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:12610ded-c92e-4234-bdd6-f39ea61485bb,tpp_buckets:668%232846%238116%232002&pdp_npi=4%40dis!USD!115.56!70.49!!!115.56!70.49!%402141112417062776012935232ec8c4!12000030631365236!rec!IL!1679828303!&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller|query_from%3A

 

2. בחר ב T7 4G 32G-BK

https://he.aliexpress.com/item/1005003124166773.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.48.7143o83xo83xs7&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=37888a7a-a45f-4744-aecf-53b474762d4b&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.354490.0,pvid:37888a7a-a45f-4744-aecf-53b474762d4b,tpp_buckets:668%232846%238116%232002&pdp_npi=4%40dis!USD!127.91!79.30!!!127.91!79.30!%402141112417062778130237803ec8c4!12000031871814692!rec!IL!1679828303!&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A

 

קשה להסביר על רגל אחת מה חשוב כשקונים בעלי אקספרס, לא מספיק לראות את הנתונים וגם הביקורות לא תמיד אומרות. 

מה שקישרתי לך זה שני מוכרים טובים ולא כדאי לך להתפזר ולחפש זול יותר... זה לא פשוט כמו שזה נראה.

נראה לי שעדיף לקנות פה בארץ זוג ב150 פחות או יותר, באיכות סבבה. 

 

תודה.

במידה שאין את ה AI voice , יש אפליקציה חלופית שאפשר להוריד? לא קריטי אבל יכול להיות נחמד.

פורסם
לפני 4 שעות, motilu כתב:

במידה שאין את ה AI voice , יש אפליקציה חלופית שאפשר להוריד? לא קריטי אבל יכול להיות נחמד.

לא יודע לא התעסקתי עם זה, בכל מקרה זה לא יפתח ויסגור לך חלונות... אני לא יודע מה הוא באמת יכול לעשות. 

בקישור הראשון כתוב שיש בדגם שסימנתי. 

פורסם
לפני 13 שעות, motilu כתב:

 

אזור כפר סבא

קרץ לי דגם ה s100 פה:

https://www.aliexpress.com/item/1005004583823336.html

 

שכולל 4G, DSP ואנדרואיד אוטו. על מה עוד חשוב לשים דגש? האם 2 GB זיכרון מספיק?

לגבי רמקולים אני לא מתכנן על משהו מורכב, רק להחליף את המובנים בדלתות לנורמלים.

תודה.

אוטו.jpg

 

 

תקרא את הביקורת של הבחור הישראלי משם. הזמין ולא הגיע לו

 

קח בחשבון שיכול להיתפס במכס ולשלם עוד

 

קח לפחות 4 גיגהראם

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי ממליץ לך לקנות מכשיר משומש מהארץ ולא סיני זבל מעלי אקספרס... תחפש מכשיר של ALPINE, ואם אין אז של פיונר, אגב, נראה לי שבמכשיר שיש לך עכשיו תשמע יותר טוב מרדיו סיני בסכום שאתה מדבר... ולגבי רמקולים כנס לאלכסנדר מערכות יש להם מחירים טובים, לך על "פוקל" או גי בי אל שעולים בין 370 ל400 ש"ח שם, הם התמורה הכי טובה לכסף לדעתי. 

×
×
  • תוכן חדש...