Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם

שאלה קטנה

 

האם כדאי לקנות אקורד 2014 עם 165000קמ או אונסיס 2010 עם 130000קמ?

האם קילומטראז כזה הוא גבוה מדי להונדה? שני הרכבים מטופלים טוב. 

האם האונסיס נחשבת לרכב גניב כמו קורולה? גם בשנתון הנמוך?

 

תודה מראש!

פורסם

איזה רמות גימור ומנועים כל אחת ? בעיקרון האקורד כנראה תהיה בחירה יותר טובה בגלל השנתון הגבוה בהנחה ששתיהן מטופלות ושמורות.  165 אלף קמ זה לא הרבה ואם טיפלו כל השנים בחלקים איכותיים בזמן הוא יחזיק גם הרבה הרבה יותר כנל גם הטויוטה. 

פורסם

בהמשך למה שכתבו, אכן צריך לציין איזה רמת גימור ומנוע.

 

בהנחה שאכן מדובר ברכבים שמורים, ושהם לא היברידיים,

האוונסיס נחשבת ליותר פשוטה מבחינה מכנית, ומעט יותר אמינה.

גם הטיפולים במוסכים שלה פחות יקרים.

 

שתיהן יחזיקו הרבה מעבר ל-200 אלף (שוב, בהנחה שימשיכו לשמור עליהן ולטפל בזמן).

פורסם

אני חושב הונדה אקורד 

גם יותר טובה וחזקה וגם יותר אמינה ושנתון גבוה יותר

ולענין הק"מ זה לא ממש בעיה הונדה זה רכב חזק יש לי חבר עם אקורד ו320 ק"מ ונוסע פצצה

ויש לי חבר עם אינסייט ו650 ק"מ ונוסע פצצה 

×
×
  • תוכן חדש...