Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מי מכיר חנות שמוכרת בולמי CORVEN?

חיפשתי בירושלים ולא מצאתי... אפשרי באזור המרכז.

אם אפשר גם לקבל המלצה לחנות שמוכרת בולמים במחיר אטרקטיבי.

הבולמים הם לפיאט אונו 70sl שנת 89'

תודה רבה מראש

נאגא

פורסם

לך על קאיבה (kyb ) הם זולים יחסית ומאיכות מעולה.

אני עצמי התקנתי כאלה באונו שלי ואני מרוצה.

פורסם

תודה על העזרה!!

 

דיברתי עם איציק אפק שהפנה אותי לאמי פרטס בירושלים, מה שמצחיק הוא שהתקשרתי אליהם כמה דקות לפני כן והם התעקשו למכור לי LIP ולא CORVEN תופעה שחזרה על עצמה בכל חנות חלפים שהתקשרתי אליה. אחרי כמה ברורים בין החנות לספק הם אמרו שהבולמים המיוחלים יהיו אצלם למחרת.

היום לקחתי את הבולמים מהחנות בתקווה להתקין אותם מחר או ביום ראשון.

העלות שלהם 190 לבולם קידמי ו 120 לבולם אחורי כולל מע"מ.

אני אדווח שוב כשארכיב אותם.

נ.ב מהנסיון הקצר שהיה לי יש לי דעה די טובה על אילן מאמי פרטס, למרות ההתעקשות על הליפ.

נאגא

×
×
  • תוכן חדש...