Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אני מתלבט בין שני רכבים ב20 אלף שקל.

 

רנו מגאן קופה שנת 2013 וסיאט איביזה שנת 2013.

 

התחברתי הרבה יותר למגאן מבחינת הכל. העימוב הפנימי והחיצוני, והשונות שלה.

 

מצד שני, שמעתי וקראתי הרבה על בעיות שימון של המנוע, וגם בעיות בטורבו שנובעות גם משימון לקוי. 

 

הסיאט איביזה לפי הקריאה הרבה יותר אמינה, מנוע ותיק, 1400 סמ״ק 85 כוח סוס. 

אבל פחות התחברתי לרכב מבחינת עיצוב הפנים. 

 

 

 

אשמח לשמוע עצות מכם. 

 

חשוב להדגיש שיש לי כמה שקלים בצד ליישור קו וטיפולים בעת הצורך. 

 

 

האם הרנו לא כדאית לקנייה לטווח הארוך? ( 5 שנים)

פורסם

המגאן קופה לדעתי זה המנוע המפורסם של רנו 1.2 טורבו. צרה צרורה של מנוע. תריץ חיפוש מלא תלונות, תקלות, החלפות מנועים ותביעות ייצוגיות. אם יש לך הרבה כסף בצד לך עליו, אבל באמת שלא רואה סיבה לקנות אותו.

ה1.4 אטמוספרי של האיביזה נחשב אמין ועמיד יותר.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

מגאן קופה היו גם 2.0 אטמוספרי עם גיר רציף, נמכרו מעט מאוד (זה לא ש 1.2 ידניות יש הרבה).

 

 

×
×
  • תוכן חדש...