Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המוסכניק החליף לי שמן גיר.

מקודם הרכב החליף הילוך ב-2.3 סלד.

עכשיו הרכב מחליף הילוך במצבים שונים, פעם ב-3, פעם ב-2, פעם ב2.5.

לפעמים הוא נשאר הרבה זמן על 2-2.5 ורק אז מחליף.

 

אני מנסה להבין האם זה נכון או שיש בעיה אחרי ההחלפת שמן גיר?

 

בנוסף, אני מרגיש בבלם את הרכב עצמו (זה לא רעידות\ יותר כמו שמרגישים דופק). מקודם לא הרגשתי.

האם זה קשור או שזה בעיה אחרת?

 

 

פורסם (נערך)

בחשבונית צריך להופיע יצרן וסוג השמן. יכול להיות שלא נמזג שמן מתאים. הבלם נראה כמו משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם (נערך)

ההרגשה בבלם יכולה להיות אם הכוח של הגיר-ממיר מומנט עובר יותר טוב עקב השמן החדש ואז אתה מרגיש בבלם יותר את ההתנגדות של המנוע.

עריכה אחרונה על ידי tza
פורסם
לפני 20 שעות, buk876 כתב:

המוסכניק החליף לי שמן גיר.

מקודם הרכב החליף הילוך ב-2.3 סלד.

עכשיו הרכב מחליף הילוך במצבים שונים, פעם ב-3, פעם ב-2, פעם ב2.5.

לפעמים הוא נשאר הרבה זמן על 2-2.5 ורק אז מחליף.

 

אני מנסה להבין האם זה נכון או שיש בעיה אחרי ההחלפת שמן גיר?

 

בנוסף, אני מרגיש בבלם את הרכב עצמו (זה לא רעידות\ יותר כמו שמרגישים דופק). מקודם לא הרגשתי.

האם זה קשור או שזה בעיה אחרת?

 

 

 

א. החלפות ההילוכים שעובדת פעם ב2.5 פעם ב2 זה תקין.

הגיר צריך להחליף הילוך בהתאם לתנאי הנהיגה ולא רק ב2.3 אלף. רוב הסיכויים שאחרי החלפת השמן המוסכניק ביצע איפוס מחשב גיר ולכן אתה שם לב לשינוי בהתנהגות הגיר.

 

ב. לא נשמע כמו משהו שקשור לגיר.

×
×
  • תוכן חדש...