Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
ש לי מזדה 3 שנת 2008 עם המערכת רדיו המקורית שלו.
את כל התחנות ברדיו אני קולט מצוין חוץ מרדיו 102FM
שהוא קולט אבל עם רעשים של שיבוש בקליטה ואי אפשר לשמוע
ניסיתי לעלות ולהוריד את המספר 102 כל פעם בקצת לקדימה ואחורה ולא מסתדר. עדיין יש רעשי רקע כמו במכשיר קשר בצבא .
מה זה יכול להיות ?
איך אפשר לסדר את זה ?
 
תודה מראש
עריכה אחרונה על ידי jacobgan
טעות באיות

🚗 MAZDA 3 2008

פורסם

מעניין. זה לא רק אצלך.

לי יש מאזדה 3 2018, והיתה תקופה שכשכיילתי את התחנות, ב- 102 הוא היה משדר איזו תחנה ערבית וממש לא את רדיו תל אביב.

אני מבחינתי לא שיניתי דבר, כי אני לא פריק מושבע של התחנה, אבל בחודשים האחרונים זה הסתדר לבד. מוזר

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
בתאריך 10.5.2023 בשעה 23:53, TDI כתב:

חפש פונקציה שנקראת AF ותכבה אותה.

עדכן אם עזר.

אני אבדוק. זה כפתור בפאנל של הרדיו או שצריך להיכנס להגדרות של הרדיו ושם לחפש? 

בתאריך 10.5.2023 בשעה 19:47, itzik123 כתב:

את אותה תחנה אתה קולט טוב באזורך ממכשירים אחרים (רכב אחר, בית וכד')?

כן. רכב אחר וגם בבית קולטים ללא בעיה. 

🚗 MAZDA 3 2008

×
×
  • תוכן חדש...