Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, PinkDolphin כתב:

אבל כאן בפורום מעדיפים 15000

והמהדרין מעדיפים כל 10,000 ק"מ (או פעם בשנה). מי שהגדיר טיפול פעם ב-20,000 זאת מחלקת השיווק. תדירות כזאת מתאימה רק למי שמבלה רוב הזמן בכביש 6. שאר האנשים, שמרבים בנסיעה בתוואי פקוק, מומלץ מאד להגביר את תדירות הטיפולים - העלות הנוספת לא משמעותית ולמנוע יהיו חיים טובים יותר עם בלאי נמוך יותר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, שימי 85 כתב:

המוסך הכי טוב בנתיבות נמצא ברחוב תושיה 24 תל אביב.

מוסך גבע מומחים לרכבים מתוצרת צרפת.

יש לך ידיעה שאין מה למצוא באזור נתיבות או שאתה פשוט מכיר רק את גבע?

ובכלל גבע כיום הוא מורשה סיטרואן?

עריכה אחרונה על ידי יוסף שרביט
פורסם

אני בטוח שיש עוד המון מוסכים מעולים שיודעים לטפל בצרפתיות

פה בפורום זה או גבע או אורן, ההמלצה הקבועה - מעולה לאנשי המרכז.

להגיד את האמת הייתי אצל גבע, באמת אנשים ברמה גבוהה, הן מבחינת ידע, הן מבחינת שירות וכמובן מאוד הגונים.

אבל לפני שאתה עושה חצי ROADTRIP כדי לעשות טיפול לרכב או שאלה או בדיקה של משהו קטן שמציק לך, צא מגבולות הפורום ונסה לגשש באיזורך 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...