Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני מספר חודשים התחילה תופעה של חריקה דיי חזקה בעת סיבוב ההגה כשהרכב עומד.  זה קרה עד היום רק כשאני יוצא ברוורס מחנייה תוך כדי סיבוב

מלא של ההגה ימינה, ואז אחרי שאני נעצר ומסובב את ההגה חזק שמאלה, נשמעת חריקה נקודתית שאינה מתמשכת עד סוף סיבוב ההגה שמאלה. (כלומר בנקודה מסויימת תוך כדי סיבוב ההגה כאשר הרכב בעצירה מוחלטת)

זה קורה רנדומלית ויכול לא לקרות שבועיים ואחרי זה 3 פעמים ביום.

הרכב היה בטיפול שנתי במוסך יבואן וביקשתי מהם לבדוק מה פשר החריקה הזאת והם לא מצאו כלום לדבריהם (יכול להיות שלא חיפשו יותר מידיי)

אני דיי אובד עצות איך מאבחנים את מקור הבעייה.

אשמח להכוונה ממביני דבר.

עריכה אחרונה על ידי danik56
תיקון שגיאת כתיב
פורסם (נערך)

זה משהו שמכונאי יכול לראות בעין בלי לפרק חצי רכב?  איך זה קשור להיגוי?

האם זו בעייה בטיחותית שחייבים לטפל במיידי?

עריכה אחרונה על ידי danik56
פורסם (נערך)

כן פתחנו מכסה מנוע הוא הקשיב מאיפה הרעש כשסובבתי הגה בעמידה זה היה די ברור ובאמת פתר את הבעיה.

לא סיפור יקר האמת. בכל מקרה יתכן שזה גם ממכלול אחר של ההגה או המתלים צריך לאבחן במוסך.

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם

מה שרציתי עוד לציין שהחריקה כשהיא נשמעת זה לא מאחד הצדדים אלא ממש נשמע מאזור מרכז הרכב מלפנים.

פורסם
לפני 13 שעות, רפי לין כתב:

האם החריקות מופיעות כשאתה עומד עם המכונית תמיד באותו המקום

או שבמקומות שונים?

בברכה  -  רפי לין

לא באותו מקום אבל תמיד אחרי נסיעה אחורה תוך סיבוב הגה מלא לצד אחד, עצירה, וסיבוב הגה מלא לצד שני...וכמו שאמרתי, רק לפעמים.

×
×
  • תוכן חדש...