Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה 2008 - נזילת נוזל קירור


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Michael01,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, יש לי התייעצות לגבי נזילה של נוזל קירור בסובארו אימפרזה 2008.

אחרי נסיעה מאומצת גובה מי הקירור במיכל עיבוי עולה כמעט עד סוף המיכל (כשהמנוע קר גובה ב- High) ויש נוזל רב בתחתית הרכב (מצורפת תמונה).

בחלק העליון של הרדיאטור - יבש.

אחרי קירור המנוע, הרדיאטור מלא, הגובה במיכל העיבוי ירד לכמעט low.

נורת חום מנוע לא נדלקת בשום שלב.

במוסך אחד לא ידעו לתת פתרון, הולך להתייעצות נוספת במוסך אחר.

אשמח לשמוע כיוונים אפשריים.

P_20221116_114842.jpg

פורסם

האם יש גם שעון חום מנוע?

מה הוא מראה?

 

ייתכן שתפסת בעיה לפני שנגרם נזק גדול ויקר.

אל תמשיך ליסוע על האוטו בנסיעות רגילות.

גש ישר למוסך שמכיר את הדגם, שיבצע מספר בדיקות בסיסיות לברר את הסיבה לדליפת המים ולתופעות שציינת.

זה יכול להגמר בנזק קל יחסית כמו צינור דולף או מכסה-שסתום פורק לחץ.

 

לאחר הביקור במוסך נשמח להתעדכן.

פורסם
לפני 3 דקות, IsraCar כתב:

האם יש גם שעון חום מנוע?

מה הוא מראה?

ברכב אין שעון חום.

בימים הקרובים אקח לחוות דעת שניה, מקווה שלא אטם ראש מנוע.

עד אז מושבת.

פורסם

היום השארתי במוסך יבואן לבדיקה.

אמרו שהמים במיכל עיבוי עולים כשהמנוע עובד וזה סימן שיש בעיה באטמי ראש מנוע (יש 2 בסובארו, בוקסר) שנכנסים גזי פליטה למערכת קירור.

מציעים החלפת אטמי ראש מנוע - תיקון יקר מאוד בסובארו.

מישהו נתקל במצב כזה?

שוקל לנסות תוסף לנוזל קירור שסותם נזילות. יש ניסיון או המלצות?

פורסם
לפני 3 שעות, Michael01 כתב:

שוקל לנסות תוסף לנוזל קירור שסותם נזילות. יש ניסיון או המלצות?

א. לא מומלץ בפרט ברכבים ישנים הוא יכול לסתום לך גם צינורות או מעברי מים ואז תכנס לצרה יותר גדולה 

ב. לא ידועלי שיש תוסף שעודר דליפות באטם הראש

פורסם

השאלה האם יש לו מה להפסיד? התיקון, ספק אם כלכלי, ואם הוא חושב שלא משתלם אז שינסה אוטם כלשהו.

במידה ואתה באמת הולך על תוסף, אתה צריך משהו ספציפי לאטם ראש מנוע

לגבי הבעיה עצמה, במיכל העודפים LOW זה גם תקין, אצלי זה תמיד מתקבע על אזור הLOW, גם אם אני ממלא עוד.

אם לעומת זאת לאורך זמן אתה מאבד עוד ועוד נוזל אז תוכל להיות בטוח שיש בעיה.

 

פורסם

אני לא כל כך סומך על ההבחנה של המוסך, הם לא עשו בדיקת CO2 ברדיאטור, לא עשו בדיקה עם ברוסקופ או לחץ הפוך.

רק ראו שהמים עולים קצת וזהו.

יש מקומות מומלצים שעושים בדיקות כאלו?

או אולי אפשר לקנות בדיקת CO2 ולעשות עצמאית.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • פיתרון
פורסם

מעדכן שהבעיה נפתרה.

הלכתי למוסך יבואן אחר (מוסך לי בכפר סבא) ושם אבחנו שהבעיה ברדיאטור סתום.

הוחלף רדיאטור ופקק רדיאטור והבעיה הסתדרה.

נמנעתי מהתענוג של החלפת אטם ראש מנוע שהמליצו לי במוסך היבואן הראשון שהייתי בו.

 

מסקנה, לא לקחת כל אבחנה כתורה מסיני, גם אם זה מגיע ממוסך יבואן.

וגם המלצה על מוסך לי.

  • רעיון טוב! 3
×
×
  • תוכן חדש...