Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי סונטה 2006 - יונדאי I40


GREEN.
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בהפרש של מספר ימים התקשרו אלי 2 חברים עם אותה בעיה - המנורות ברקס נשארות דולקות (ברכבים שבכותרת)

בשניהם ראיתי אותה בעיה שבמקום שבו דוושת הברקס לוחצת על כפתור הכיבוי כשהיא למעלה, יש חור שהיה מכוסה עם פלסטיק, הפלסטיק נפל כך שהדוושה לא לוחצת על הכפתור ואורות ברקס נשארות דולקות.

מישהו יכול להסביר למה קיים אחור ולמה סוגרים אותו עם פלסטיק.

IMG-20220614-WA0001.jpg

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

בשביל שלא ישמעו קליק בכל פעם שמשחררים את דוושת בבלם ובשביל להקטין שחיקה של המפסק שנלחץ מאות פעמים בים שמים משכך גומי והוא זה שלוחץ על המפסק במקום הברזל. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין

זו נשמעת סיבה טובה

אבל זה לא בטיחותי כל כך שמתחת לגומי/פלסטיק יש חור.

ברגע שזה נופל האורות ברקס דולקים כל הזמן ומטעה את הנהגים.

בכל אופן תודה

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...