Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העלת אפשרות של קו נוסף - אז זה בהחלט אפשרי לרכוש סלולרי פשוט ב 200-400 של ולהוסיף לו כרטיס סים נטען של אחת החברות. כל עוד הוא מחובר לרשת - הכרטיס ישמר. כמובן ללא עלות פרט לקניה ראשונה וטעינה אם תרצו (כדי שיוכל גם להוציא שיחות).

פורסם
לפני 10 שעות, falou כתב:

באנדרואיד ניתן להגדיר שאם מצלצלים פעמיים רצוף הטלפון יצלצל גם אם הוא במצב שקט, לאנשי קשר נבחרים, לכלל אנשי הקשר או לכל מי שמתקשר.

 

יש לו Xiaomi redmi 5 נדמה לי, אני לא חושב שהפיצ'ר הזה קיים בטלפונים פשוטים כמו הנ"ל אבל אני אחפש. אף פעם לא נתקלתי בפיצ'ר הזה. 

 

 

פורסם

https://www.techbone.net/xiaomi/user-manual/do-not-disturb

 

בסופו של דבר אפשר לחבר מחשב לרמקול ולאפשר השתלטות מרחוק על המחשב הזה. אם יש ממש חשש לפרטיות, אפשר לחפש פתרון שהוא stand alone וכולל רק רמקול, אם כי אין לי מושג איך זה עובד.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה מודאג מפרטיות, קנה שקע חכם:
https://www.aliexpress.com/item/1005002087905657.html

חבר אליו צפצפה או רדיו.

ומתי שאתה מפעיל אותו מהאפליקציה זה יזכיר לבחור הצעיר שמישהו מנסה לצלצל.

 

או שסתם תקנה לו שעון מעורר ותכוון אותו לשעה קבועה שהוא ידאג להדליק את הטלפון, ותתקשרו אליו בשעות קבועות.

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

לשקול לשלב גם פתרונות לואו-טק, כמו פתק על המראה באמבטיה שיזכיר לו להדליק את הטלפון ואחד מעל המיטה שיזכיר לו להטעין בלילה.

פורסם
לפני 2 דקות, Be roo כתב:

לשקול לשלב גם פתרונות לואו-טק, כמו פתק על המראה באמבטיה שיזכיר לו להדליק את הטלפון ואחד מעל המיטה שיזכיר לו להטעין בלילה

תודה רבה אבל לא מדובר בזקן בן 180 שלא זוכר איך קוראים לו אלא בבן אדם שסה"כ מתפקד בסדר. 

 

המקרים שתארתי מתרחשים אחד לכמה חודשים, לא כל יומיים. 

 

פתק על המקרה זה קצת מוגזם 😁

 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

תודה רבה אבל לא מדובר בזקן בן 180 שלא זוכר איך קוראים לו אלא בבן אדם שסה"כ מתפקד בסדר. 

אני זקן בן 54 שמנהל עסק די בהצלחה וגם כשאני רושם דברים ביומן אני שוכח לבדוק מה רשום בו.

 

זה לא הגיל אלא האופי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

תודה רבה אבל לא מדובר בזקן בן 180 שלא זוכר איך קוראים לו אלא בבן אדם שסה"כ מתפקד בסדר. 

 

המקרים שתארתי מתרחשים אחד לכמה חודשים, לא כל יומיים. 

 

פתק על המקרה זה קצת מוגזם 😁


תקשיב :unsure:

הפיתרון הפשוט והזמין הוא כמו שכתבתי קודם.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

תודה רבה אבל לא מדובר בזקן בן 180 שלא זוכר איך קוראים לו אלא בבן אדם שסה"כ מתפקד בסדר.

 

אם זה קורה פעם ב.. אז פתק אכן לא יפתור את הבעיה, אבל אין לזה קשר לגיל, גם אנשים צעירים משתמשים בתזכורות.
לי יש תזכורות יומיות לדברים, גם קבועים ושגרתיים. יש תזכורות שהם תלויות זמן ולכן הן בשעון מעורר, ויש כאלה שלא, אז הן באפליקצית לוח השנה. ואם חשוב לי לזכור לקחת משהו ביציאה מהבית, יהיה פתק מודבק על הדלת. כולם שוכחים, בלי קשר לגיל.

פורסם
לפני 7 דקות, מרק10 כתב:

הפיתרון הפשוט והזמין הוא כמו שכתבתי קודם.

אני גם חושב שזה הכי פשוט וזמין, אפעיל את זה אצלו ונראה איך עובד. 

 

 

פורסם
לפני 33 דקות, Night Driver כתב:

זה לא הגיל אלא האופי.

 

בשביל יש תזכורות בטלפון שמנדנדות עד קץ הזמנים

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 15 שעות, Liviur כתב:

אין אמזון אקו או פייסבוק פורטל בארץ?

רמקולים חכמים של גוגל ?

 

אפשר לקנפג אותם ואז לצלצל אליהם בשיחה קולית או וידאו. (ולפי הגדרות פרטיות אפשר גם לענות לשיחה אוטומטית - נקרא באמזון drop in ואז לקרא לו בקול דרך הרמקול.)

אני אצטט את עצמי ... אין אמזון אקו או פייסבוק פורטל בארץ?

 

זה אשכרה פותר בדיוק את הבעיה הזו - עוד תשתית לשוחח איתו ועל הדרך גם לעשות את זה בוידאו אם רוצים - עם ווליום נפרד וטעינה שמחוברת לקיר ... 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

 

בשביל יש תזכורות בטלפון שמנדנדות עד קץ הזמנים

 

אבל כשהמכשיר שותק גם הן שותקות. אלא אם במקרה הוא משתיק באופן דיפרנציאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

 

בשביל יש תזכורות בטלפון שמנדנדות עד קץ הזמנים

 

יש נודניק אבל זה כמו השעון מעורר שאתה פותח חצי עין כמה דקות לפני שהוא מצלצל והורג אותו לפני שהוא מספיק לצייץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Liviur כתב:

אני אצטט את עצמי ... אין אמזון אקו או פייסבוק פורטל בארץ?

 

זה אשכרה פותר בדיוק את הבעיה הזו - עוד תשתית לשוחח איתו ועל הדרך גם לעשות את זה בוידאו אם רוצים - עם ווליום נפרד וטעינה שמחוברת לקיר ... 

לא יודע אם שני אלו פועלים בארץ, אבל זרוק לי באיזה מקום בבית רמקול כזה של גוגל Google Home mini. 

 

הוא יודע לעשות את זה גם? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...