Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל המגיבים, 

קיבלתי כמה רעיונות. 

 

כנראה אלך על הפעלת Find my phone והרמקול של גוגל, אם אמצא אותו. 

 

זה נראה לי הכי פשוט ויעל. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 28.3.2022 בשעה 18:14, Liviur כתב:

מעדכן שהגדרתי את זה וזה עובד. 

 

זאת אומרת אני מתקשר דרך Google Duo שמקושרת למספר הטלפון והרמקול מצלצל, כמובן גם כשהטלפון כבוי.

 

בשביל לעונות לשיחה, צריך לאמור Hey Google ואז Please answer the call וזה קצת בעייתי כיוון שאין תמיכה בשפות אחרות שהבן אדם שולט בהן יותר טוב אבל בסדר, לפחות הוא ישמע את הצלצול של הרמקול וילך לבדוק את הטלפון. 

 

תודה. 

 

20220416_212901.thumb.jpg.beac3f49226688b6d97669b75d549797.jpg

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 43 דקות, Buki כתב:

בשביל לעונות לשיחה, צריך לאמור Hey Google ואז Please answer the call וזה קצת בעייתי כיוון שאין תמיכה בשפות אחרות שהבן אדם שולט בהן יותר טוב אבל בסדר, לפחות הוא ישמע את הצלצול של הרמקול וילך לבדוק את הטלפון. 

כן, לצערי לגוגל חסר פונקציונליות שנקראת drop in שיש לאלכסה של אמזון שהיתה פותרת לך בדיוק את השלב הזה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

הזכרת לי שאני עושה את אותו שימוש עם אלכסה כשהילדים לא עונים לטלפון 😆

 

בוקי, יש לי מכשיר חדש עדיין באריזה ולמען מטרה זו אם תרצה אתן לך אותו ללא תמורה

 

עריכה- כדי שזה לא יפול מבחינה לוגסיטית, אם אינך באזורי או לא נייד, אשלח את המכשיר אליך עם שליח (עלי 🤗)

 

IMG_20220417_134349.jpg

IMG_20220417_134653.jpg

עריכה אחרונה על ידי gsi16v
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 2

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 8 שעות, gsi16v כתב:

בוקי, יש לי מכשיר חדש עדיין באריזה ולמען מטרה זו אם תרצה אתן לך אותו ללא תמורה

כבר התקנתי והגדרתי אצלו את הרמקול של גוגל, הוא מצלצל. שמתי את הווליום על מקסימום, הצלצול שלו די חזק. סיכמתי איתו שברגע שהוא שומע את הרמקול מצלצל הוא מתקשר למישהו מהמשפחה. 

בהמשך אגדיר גם Find my phone, זה נראה לי מספיק. 

 

המון תודה על ההצעה אבל כרגע נראה שאני לא צריך אמצעים נוספים. 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...