Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

top up engine oil level פיקאסו 2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה היום נורה 

מה אומרת התקלה?

הרכב עבר טיפול לפני כ-3 חודשים ובערך 4000 ק"מ

המרחק למוסך כ-70 ק"מ רובם בכביש מהיר. אפשרי לסוע עם הרכב למוסך?

 

 

 

פורסם (נערך)

זאת התרעה על חוסר שמן ברכב אז קודם כל להוציא מדיד ולבדוק שמן ברכב.

איזה פיקאסו זה? 1.6?

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם (נערך)

כן 1.6

 

האנגלית שלי לא משהו אבל משום מה נראה לי שהתקלה אומרת שיש יותר מידי (top up) שמן

 

נראה לי שאבדוק מחר בבוקר. אם יש שמן אסע, אם לא אז גרר.

עריכה אחרונה על ידי עדי-אל
פורסם

Top up זה תשלים מפלס. כלומר חסר שמן. 

 

האוטו לא יודע להתריע על עודף שמן. 

 

תעשה בדיקה ידנית ואם מעל המינימום, תסע למלא. בדרך כלל התראה הזו מופיעה כשיש קצת מעל המינימום במדיד. בערך בשליש התחתון.

 

 

פורסם (נערך)

אוקי השאלה מאיפה נובע החוסר שמן

אני מאוד מקווה שאין לה קשר לאחותה פיג'ו והשרשור שרץ כאן

עריכה אחרונה על ידי עדי-אל
פורסם

בכללית המנוע הזה אוכל שמן בשגרה.

אבל בהחלט תעקוב גםשלי בפתאומיות החל לטרוף שמן. לפי מעקב שלי בין טיפול ליטפול 3 ליטר

פורסם (נערך)

תחזיק במחסן ליטר שמן (לפחות) ואל תקנה שמן בתחנת דלק. 

יש תקן צרפתי מיוחד למנוע הזה. חפש פה בשרשורים משהו על b71 2297 

בכללי אם אתה רק צריך להשלים ואין בסביבה שמן מתאים אז תשלים חצי כוס  עם שמן סינטטי 0w30 כלשהוא. אבל תזמין שמן למחסן. הוא עולה כ ₪50 לליטר. 

וכן , צריך פעם בשבועיים להרים מכסה בבוקר ולבדוק שמן (ומים) במנוע הזה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אם מדובר במנוע עם ה 165 כ"ס, לרוב הוא לא אוכל גרם שמן (לעומת ה156 המקולל..).
כמו שאמרו בדוק שמן. אם חסר, תוסיף אך ורק שמן בתקן. אם לא חסר - יכול להיות שזה קרה כשהרכב עמד לילה שלם בשיפוע? כבר ראיתי את זה קורה גם במצבים האלה...

פורסם

אז ככה

בבוקר בדקתי היה חסר שמן

נסעתי למוסך הוא אמר לי בנונשלנטיות אז תשים...

אז הוא שם שמן, העלה על הליפט לראות שאין נזילה וזהו

פורסם
לפני 3 שעות, save כתב:

תחזיק במחסן ליטר שמן (לפחות) ואל תקנה שמן בתחנת דלק. 

יש תקן צרפתי מיוחד למנוע הזה. חפש פה בשרשורים משהו על b71 2297 

בכללי אם אתה רק צריך להשלים ואין בסביבה שמן מתאים אז תשלים חצי כוס  עם שמן סינטטי 0w30 כלשהוא. אבל תזמין שמן למחסן. הוא עולה כ ₪50 לליטר. 

 

יש המון חנויות חלפים ששם 4-5 ליטר של שמן טוטאל עולה 100-150 שקל.

אגב במנוע ה1.6 thp אפשר לשים שמן איכותי בתקן acea c3 וapi sn ולא חייב להיצמד לתקן כמו ב1.2 puretech.

פורסם
לפני 23 שעות, Gavrik כתב:

 

יש המון חנויות חלפים ששם 4-5 ליטר של שמן טוטאל עולה 100-150 שקל.

אגב במנוע ה1.6 thp אפשר לשים שמן איכותי בתקן acea c3 וapi sn ולא חייב להיצמד לתקן כמו ב1.2 puretech.

 

אתה מדבר על שמן בתקן 2297? אם כן היכן? הכי זול שמצאתי היה 200 שח ל5 ליטר.

 

פורסם

חברים שלי קונים שמן טוטאל בתקם 2297 ב100 ש"ח אצל שוסטר חלפים באשקלון

 

יש גם במרכז חברה שמוכרין במחירים הוגנים, סה"כ צריך לעשות סקר מחירים ולהרים את הטלפוןimage.thumb.png.0e3d2801e2e8cb21bec81f38fb8e7fde.png

 

×
×
  • תוכן חדש...