Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ford Escort ZX2 Sport


גרשון המשפר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תעמין לי שלא ממש אכפת לי שאן אותו בארץ ..רכב אמריקאי זולל דלק בטח יש לו מנוע 5000 ו100 סוסים!

 

גם לא יפה לדעתי

פורסם

אם היית קורא את ההודעה שלי היית רואה מנוע 2 ליטר 16 שס'

 

בכל אופן, בניגוד לגירסאות ספורטיביות אחרות של האסקורטים מכל השנים, אתה כנראה צודק שהדגם הזה הוא רוח וצלצולים.

ועדיין.....

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

"תעמין לי שלא ממש אכפת לי שאן אותו בארץ ..רכב אמריקאי זולל דלק בטח יש לו מנוע 5000 ו100 סוסים! גם לא יפה לדעתי"

כאחד שאביו הוא הבעלים של קוואליר עם מנוע 2200 דל סוסים.(מודל 2001).

רק רציתי לספר לך שלאנטיס 2.0 לא לוקחת בפתיחות למרות "יתרון" של 16 סוסים ומחסור גדול במומנט.

אההה וכן הלאנטיס 2.0 זוללת יותר דלק אפילו בהיותה מנוע 16 שסתומים.

פורסם

פורד אסקורט ארה"ב מיוצרים ע"י KIA בקוריאה על בסיס מזדה 323 (עד כמה שאני זוכר על בסיס מה זה מיוצר)

 

בקיצור זאת לא מכונית אמריקאית.

אייל

פורסם
"תעמין לי שלא ממש אכפת לי שאן אותו בארץ ..רכב אמריקאי זולל דלק בטח יש לו מנוע 5000 ו100 סוסים! גם לא יפה לדעתי"

כאחד שאביו הוא הבעלים של קוואליר עם מנוע 2200 דל סוסים.(מודל 2001).

רק רציתי לספר לך שלאנטיס 2.0 לא לוקחת בפתיחות למרות "יתרון" של 16 סוסים ומחסור גדול במומנט.

אההה וכן הלאנטיס 2.0 זוללת יותר דלק אפילו בהיותה מנוע 16 שסתומים.

למרות שזה יהיה ילדותי מצדי לדבר על מי "לוקחת" בפתיחות וכל הבולשיט הזה, אני אגיד לך שהקוואליר פשוט אוטו מת ומאזדה שציינת יותר זריזה ממנו. עם כל הכבוד הקוואליר הוא לא דוגמא להשוואה.

פורסם

סלח לי!

אבל רק שתדע שהקוואליר לא רכב מת זה שהיא לא מגישה זריזה לא הופך אותה לרכב לא מהיר.

אני יכול להבטיח לך שלמרות שהיא תרגיש הרבה פחות זריזה היא לוקחת הרבה מאוד משפחתיות במיאוץ ל100.

וזה ידוע.

פורסם

במילה אחת- מכוער!!!

 

 

בזוית מסוימת מקדימה מזכירה לי את השברולט אלירו... אבל כמובן הרבה יותר מכוערת ממנה (האלרו ממש יפה, וזה... וזה... באחחחח)

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
סלח לי!

אבל רק שתדע שהקוואליר לא רכב מת זה שהיא לא מגישה זריזה לא הופך אותה לרכב לא מהיר.

אני יכול להבטיח לך שלמרות שהיא תרגיש הרבה פחות זריזה היא לוקחת הרבה מאוד משפחתיות במיאוץ ל100.

וזה ידוע.

אנא סלח לי ידידי משכבר הימים,

אבל מי עושה מיאוץ ל-100 עם משפחתיות בקטגוריית הקוואליר? שלא לדבר על הקוואליר עצמה, שתיקח שניות ארוכות להגיע למהירות הנ"ל, ותשתה דלק כמו מטורפת בדרך לשם.

עד כאן דעתי על השברולטים מתחילת שנות התשעים(פה האמריקאים התחילו לפשל - כשהם עזבו את תחום ה-MUSCLE CARS)

 

שלד

×
×
  • תוכן חדש...