Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים,

ברשותי רכב עבודה מסוג פורד פוקוס, שנת 2008 בעל מנוע 1.6L (דגם מנוע ברישיון SHDA)
 מעוניין לעשות טיפול גדול, מעדיף להזמין את החלפים מחו"ל או לפחות להשוות מחירים,
לצערי אני לא מוצא חלפים מקוריים, דגם, מק"ט או כל דבר אחר.
בעיקר לדגמי ה2 ליטר ודגמים אחרים של פורד.

מחפש:
פילטר אוויר (סביר שאקנה חליפי אבל לשם השוואה)
פילטר שמן 
פלאגים (נתקלתי בארדיום ופלטינום אבל ללא מושג מה מקורי ומה לא)
 המלצה לשמן מנוע ("מסיפורים" היבואן בארץ משתמש בשמן סביר)
ואם יש שייבה לפקק עגן שמן אז מה טוב (לא מקורי :rofl:)

אשמח להכוונה, מק"טים, אתר שמספק מידע וכ'ו.
תודה רבה!

פורסם

הפלאגים הם פלטינה רגילים. יש דנסו/ ngk. שמן אפר של קסטרול/מוטול. פילטר שמן מקורי יש כמעט בכל מקום. פילטר אוויר גנרי כלשהו.

 

שמן יעלה סביב 200 שקלים, פלאגים סביב 120 לרביעייה, פילטר סביב 50-60 שקלים. פילטר אוויר לא אמור לעלות יותר מ-40 שקלים, כי הכל סיני.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

שמן Castrol A5  שיש לו את התקן הספציפי של פורד WSS-M2C913-C. 

 

כמות השמן היא 4.1 ליטר אז אולי כדאי לקנות אריזה של 4 ליטר ושיהיו מעט פחות מהמקסימום ולא אריזה של 5 ליטר. מחליפים את כל הבורג ריקון, יש בחנויות חלפים, עולה 20-30 שקל מקורי. 

 

ממליץ להשקיע בפילטר אוויר מקורי או של חברה מוכרת. 

 

 

 

 

פורסם

בס"ד 

אם תרצה, אוכל לעזור לך עם המק"ט. 

שלח לי מספר שלדה שלך 

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים!
שלחתי לך מספר שלדה :)

 

לפני 6 שעות, Buki כתב:

שמן Castrol A5  שיש לו את התקן הספציפי של פורד WSS-M2C913-C. 

 

כמות השמן היא 4.1 ליטר אז אולי כדאי לקנות אריזה של 4 ליטר ושיהיו מעט פחות מהמקסימום ולא אריזה של 5 ליטר. מחליפים את כל הבורג ריקון, יש בחנויות חלפים, עולה 20-30 שקל מקורי. 

 

ממליץ להשקיע בפילטר אוויר מקורי או של חברה מוכרת. 

 

 


שמתי לב שלפילטר שמן, פלגים וכ'ו יש יותר "ממקורי" אחד עבור הדגם שלי.
לכן אני קצת הולך לאיבוד בדגמים/סוגים.
היצרן משתמש בשמן מנוע של קאסטרול?

אגב, למה להחליף את כל בורק הריקון ולא רק את הדיסקית? (לא מתוך עניין כספי רק להשכלה)

 

פורסם
לפני 9 דקות, soogood כתב:

אגב, למה להחליף את כל בורק הריקון ולא רק את הדיסקית? (לא מתוך עניין כספי רק להשכלה)

הוראת יצרן. הדיסקית מגיעה עם הבורג ולא מוכרים אותה בנפרד. 

 

Screenshot_20220204-151921_(1).thumb.png.06c44595f334cd91fda068e8df4b38ab.png

 

 

 

פורסם
לפני 14 דקות, soogood כתב:

היצרן משתמש בשמן מנוע של קאסטרול?

אני לא יודע במה היצרן משתמש. אבל היצרן דורש את התקן שרשמתי ולקסטרול A5 יש את התקן. לא מכיר עוד שמנים שנמכרים בארץ עם התקן הזה, לא אומר שאין רק אני לא מכיר. 

לפני 4 דקות, soogood כתב:

הייתי מחליף רק את הדיסקית אם לא היית מציין זאת.

זו דיסקית גומי כזאת, אולי משולבת מתכת, לא דיסקית רגילה שאנחנו מכרים. 

 

 

פורסם

תודה רבה, עזרתם לי מאוד.

אחרי קצת חפירה מצאתי את המק"טים הדרושים, אציין אותם פה לבאים אחריי:

פילטר שמן: 1883037
פילטר אוויר: 1848220

פלגים: 1787829
בורג ריקון: 1013938
הכל מקורי.

שמן מנוע:
castrol או motorcraft שעומדים בתקן wss-m2c913-c כמו שחבר- Buki ציין.

מקווה שהמידע יהיה שימושי לעתיד.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...