Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוק הרכב 2022 הגאות נמשכת...


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באדיבותו של דרור קיבלנו את ההסבר לעלית המחירים,

הנתון המובא שם עליה של 4.4 אחוז במצבת הרכבים בשנת 2021 לעומת 2020

הגידול באכלוסיה לעומת זאת עומד על 1.9 אחוז

זאת אומרת עליה של 2.5 אחוז במספר הרכבים לנפש

תוך שנה אחת ! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה עדיין כלום !!!
"...רמת המינוע בישראל אשתקד היא 410 מכוניות לאלף איש..."
שזה ביחס עולמי ממש לא גבוה
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

לא שזה אומר יותר מדי,כי זה בדיוק כמו שכר ממוצע,לא אומר כלום,מה שחשוב זה שכר חציונית,גם פה צריך להתייחס גודל אוכלוסיה מול גודל שטחה של המדינה,למשל תסתכלו על ניו זילנד שמככב,יש לה שטח פי 11/12 מישראל בשביל חצי מהכמות של האוכלוסייה שלנו !!!.....בקיצור לפי האחוז נמוך יחסית של המינוע בארץ ותחבורה ציבורית כושלת ביחד עם פוליטיקאים סוג ז' ומשרדים מושחתים,לא נראה לי שה מגמה של עלייה במספר הרכבים בארץ תבלם בזמן הקרוב (וקופת המדינה הכי נהנית מזה),ומזכיר לכם,כל זה,במדינה עם מיסוי מן הגבוהים בעולם בתחום הרכבים,ועם יבואנים עם אחוז רווחיות חריגה גם ביחס עולמי !!!

בתאריך 20.4.2022 בשעה 14:52, PriceDevil כתב:

1. אין לדעת מה יהיה בהמשך השנה.

2. התקופה המומצעת בין ההזמנה לאספקה - גדלה מאד.

 

 

נכון להבוקר:

 

סה"כ נמסרו: 103578

מהן הברידיות:  25684

פלאג-אין: 6406

חשמליות:5385

 

מדהים איזה עבודת שיווק עשו היבואנים של הקוריאניות !!!
וברור שאחוז המסירות הפסיכי 25%+ של היברידיות זה תוצר של ביטול הטבת מס,אבל לפי דעתי עם עלויות אנרגיה גבוהות שימשיכו ללוות אותנו,עדיין יהיו חזקים במסירות,ובגזרת EV נמשיך להיות בסביבות 6-7% עוד הרבה זמן (הסיניות ממש לא מעניינות אותי,נדבר עליהם אחרי 3 שנים לפחות שיתחילו לצוץ הבעיות),גם בגלל אי יכולת אספקה בגלל עודף ביקוש עולמי,בעיות כשר/עלויות ייצור...גם טסלה כאשר מחיר התחלתי נושק ל-240K די מיצא את הקהל הפוטנציאל שלו,מי שרצה כבר רכש,לא רואה שם גידול מטורף בשנה/שתיים הבאות !  

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רמת המינוע לנפש בישראל תמיד תהיה נמוכה יותר מאירופה, בגלל שבישראל יש יותר ילדים בתוך האוכלוסיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שכשיש ביקוש וצורך הטכנולוגיה מצליחה להתקדם ולספק פתרונות

תזכרו איך התחילו הטלפונים הניידים ממכשיר מסורבל גדול יקר ...

מקווה שנוכל לראות בקרוב מכוניות אישיות חשמליות קטנות שיצמצמו את העומס בכבישים 

פחות זיהום

תוסיפו לזה טכנולוגיית ניווט עצמאית שתיקח את הילדים לחוג או לחברים ....

דמיוני ? אולי אבל מקווה לכך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, itsik170 כתב:

רמת המינוע לנפש בישראל תמיד תהיה נמוכה יותר מאירופה, בגלל שבישראל יש יותר ילדים בתוך האוכלוסיה.

לא טענתי בשום מקום שאנחנו הולכים להדביק את רמת המינוע של מדינות מערביות,רק ציינתי איזה נתון סטטיסטי,שבפועל אנחנו מרגישים שכבר יש יותר מדי רכבים על הכבישים,ולפי המספר הזה ומצב כלכלי לא רע/כסף בשפע בישראל...המספר הזה עוד הולך לגדול בזמן הקרוב !!
הזדקנות האוכלוסייה וקריסה בילודה זה אחד הבעיות הקשות שהעולם המערבי/מדינות מפותחות ניצבות בפניו...אבל זה לדיון אחר !

לפני 31 דקות, דרורסססס כתב:

אני מאמין שכשיש ביקוש וצורך הטכנולוגיה מצליחה להתקדם ולספק פתרונות

תזכרו איך התחילו הטלפונים הניידים ממכשיר מסורבל גדול יקר ...

מקווה שנוכל לראות בקרוב מכוניות אישיות חשמליות קטנות שיצמצמו את העומס בכבישים 

פחות זיהום

תוסיפו לזה טכנולוגיית ניווט עצמאית שתיקח את הילדים לחוג או לחברים ....

דמיוני ? אולי אבל מקווה לכך

ניתוח שגוי מהיסוד !!!
טלפונים ובכלל כל הגאדג'טים צריכים להיות קטנים וקומפקטים כי הולכים איתנו לכל מקום,והם חלק בלתי נפרד מהחיים היומיומיים שלנו,לכן כל התהליך של מיזור באה מצד היצרנים שתיקח לכל מקום ולעולם אל תתנתק מהם.
מנגד,ישראל עדיין מדינה של שופוני מבחינת רכבים,הרכב שיהיה כמה שיותר גדול,נוצץ,חדיש,עדיף מותג יוקרתי ובולת שאחרים יראו !!
רק תעבור על ניתוח של מסירות סוג/יצרן כלי רכב....אנשים קונים מפלצות 2-3 טון כדי להקפיץ ילד למסגרת לימודים/חוג או קניות.
כל הבול שיט של מדינה נטולת זיהום אוויר,רכבים חשמליים זולים אישיים,תחבורה ציבורית ירוקה ויעילה,נשאיר לכל הגיבורי מקלדת פה,שכל הזמן טוחנים מים על כל שטות,כאשר איזה פקיד/פוליטיקאי סוג ז' פולת,או מפרסם איזה תחזית הזויה.
במציאות תציץ מה קורה,למשל עם הבימבה החשמלית,דאציה ספרינג....

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן לא הבנתי מאיפה בא הבולשיט הזה כאילו הטכנולוגיה תפתור את הפקקים. להיפך (גם מאסק עושה הרבה כסף על הבלוף הזה, והשפן האחרון שלו זה שכשתהיה נהיגה אוטונומית אז לא נתעצבן בפקק🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️) והדחיפה הזאת לעוד ועוד רכבים פרטיים שיעלו על הכביש גם אם הם חשמליים תעלו לנו הרבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

לא טענתי בשום מקום שאנחנו הולכים להדביק את רמת המינוע של מדינות מערביות,רק ציינתי איזה נתון סטטיסטי,שבפועל אנחנו מרגישים שכבר יש יותר מדי רכבים על הכבישים,ולפי המספר הזה ומצב כלכלי לא רע/כסף בשפע בישראל...המספר הזה עוד הולך לגדול בזמן הקרוב !!
הזדקנות האוכלוסייה וקריסה בילודה זה אחד הבעיות הקשות שהעולם המערבי/מדינות מפותחות ניצבות בפניו...אבל זה לדיון אחר !

ניתוח שגוי מהיסוד !!!
טלפונים ובכלל כל הגאדג'טים צריכים להיות קטנים וקומפקטים כי הולכים איתנו לכל מקום,והם חלק בלתי נפרד מהחיים היומיומיים שלנו,לכן כל התהליך של מיזור באה מצד היצרנים שתיקח לכל מקום ולעולם אל תתנתק מהם.
מנגד,ישראל עדיין מדינה של שופוני מבחינת רכבים,הרכב שיהיה כמה שיותר גדול,נוצץ,חדיש,עדיף מותג יוקרתי ובולת שאחרים יראו !!
רק תעבור על ניתוח של מסירות סוג/יצרן כלי רכב....אנשים קונים מפלצות 2-3 טון כדי להקפיץ ילד למסגרת לימודים/חוג או קניות.
כל הבול שיט של מדינה נטולת זיהום אוויר,רכבים חשמליים זולים אישיים,תחבורה ציבורית ירוקה ויעילה,נשאיר לכל הגיבורי מקלדת פה,שכל הזמן טוחנים מים על כל שטות,כאשר איזה פקיד/פוליטיקאי סוג ז' פולת,או מפרסם איזה תחזית הזויה.
במציאות תציץ מה קורה,למשל עם הבימבה החשמלית,דאציה ספרינג....

ב 2021 שלושת המקומות הראשונים במכירות , ובפער, היו קורולה, יונדאי איוניק וקיה פיקנטו. ממש לא מפלצות 2-3 טון. הבעיה שהקטנות עוברו לחד מצמדי שזה לא כיף גדול לנסיעת פקקים ותוך העיר, כך שהלקוחות נדחפים לאט לאט לרכבים גדולים יותר בלי ממש צורך לכך. הפיאט 500e יכלה להיות להיט למרות שהיא לא פרקטית, אבל היבואן ברגע שהבין שיש לו להיט ביד, מיד העלה את המחיר וביטל אפשרות להזמין את הדגמים הזולים, הפחות רווחיים, בלי לספק אפילו רכב אחד. 

דאצ'יה ספרינג מגיע עם כוכב בטיחות בודד ולפי פרסומים במחיר אסטרונומי, כך שהיא לא רלוונטית מלבד עיריות או מפעלים שיקבלו הנחות.

 

מספיק לראות מה קרה כאן עם הג'ילי כדי להבין כמה יש צורך ברכבי חשמל קטנים יותר במחירים נורמאליים. מי היה מאמין שרכב סיני בלי שום מבחן בטיחות פשוט יתפוצץ במכירות שלו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, Uri-G כתב:

מספיק לראות מה קרה כאן עם הג'ילי כדי להבין כמה יש צורך ברכבי חשמל קטנים יותר במחירים נורמאליים. מי היה מאמין שרכב סיני בלי שום מבחן בטיחות פשוט יתפוצץ במכירות שלו. 

אתה מנסה לנתח משהו שמובן מאליו,מתעקש להתעלם ממציאות !!!
מה זה יעזור הזמנה בלי יכולת לספק....תעבור לדיון מקביל על ג'לי....ברור שכדאי שיהיה מהפכה לכיוון רכבי EV צריך רכב במחירים נורמליים,אבל מה לעשות שבזמן הקרוב אתה בטוח לא תקבל את זה מכל מני סיבות !!!
אני הגבתי ל"פנטזיונר" החיי בסרט שטכנולוגיה תפתור לו כל מני בעיות,ויעזור לשכנע את רוב האנשים להתנהגות צרכנית מסויימת בארצנו המיוחדת,ולא הבנת את הסאבטקסט ונתפסת ברכבים 2-3 טון,שמה לעשות עובדתית,בהחלט מוכרים בכמויות הרבה יותר גדולות מכל מני רכבים ICE במחירים עממיים,רק תעבור על דו"ח המפורט של PriceDevil מתחילת שנה !!!

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, Uri-G כתב:

ב 2021 שלושת המקומות הראשונים במכירות , ובפער, היו קורולה, יונדאי איוניק וקיה פיקנטו. ממש לא מפלצות 2-3 טון. הבעיה שהקטנות עוברו לחד מצמדי שזה לא כיף גדול לנסיעת פקקים ותוך העיר, כך שהלקוחות נדחפים לאט לאט לרכבים גדולים יותר בלי ממש צורך לכך. הפיאט 500e יכלה להיות להיט למרות שהיא לא פרקטית, אבל היבואן ברגע שהבין שיש לו להיט ביד, מיד העלה את המחיר וביטל אפשרות להזמין את הדגמים הזולים, הפחות רווחיים, בלי לספק אפילו רכב אחד. 

דאצ'יה ספרינג מגיע עם כוכב בטיחות בודד ולפי פרסומים במחיר אסטרונומי, כך שהיא לא רלוונטית מלבד עיריות או מפעלים שיקבלו הנחות.

 

מספיק לראות מה קרה כאן עם הג'ילי כדי להבין כמה יש צורך ברכבי חשמל קטנים יותר במחירים נורמאליים. מי היה מאמין שרכב סיני בלי שום מבחן בטיחות פשוט יתפוצץ במכירות שלו. 

 

לפני שאתה מנתח ניתוחים מלומדים - כדאי שתבדוק את העובדות.

 

הפיקנטו עם הגיר הרובוטי סיימה את הרבעון במקום השני במסירות למרות הגיר הרובוטי. (אותה שלישיה מובילה את השוק גם ב-2022)

 

לגבי הפיאט 500 היבואן היה שמח למכור מכוניות אם היצרן היה מספק לו אותן - ההקצאות שהוא מקבל הן במשורה (כל היצרנים האירופיים באותה בעיה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי כבר כמה פעמים (וגם אתה למען האמת), 2022 לא קשורה לכלום. המכוניות הנמכרות הם אלה שיש להם מלאי וממש לא פונקציה של ביקוש, כי הרוב אין.

מעבר לכך, היבואן הוסיף למחיר דגם הבסיס  10 אלף שח לפני שהוא הספיק לספק אפילו רכב אחד. ומה זה בדיוק היצרן לא סיפק לו? אז למה הוא פירסם שיש. לא היה שום משבר בלתי ידוע בזמן פרסום הרכב.מה זה הביזיון שנראה לך הגיוני בהתנהלות של היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא כתבתי מילים די בוטות לגבי התנהלות היבואן באשר לדגם הכניסה (שכנראה אף פעם לא היתה לו כוונה למכור במחיר שנקב) ראה בשרשור הדו"ח הרבעוני. ספציפית לגבי מכוניות חשמליות עממיות המיוצרות באירופה. גם אם לא היה משבר שבבים או מלחמה באוקראינה בשל הרגולציה האירופית אין ליצרנים כדאיות כלכלית למכור כאן חשמליות במחירים עממיים בשל המנגנון המטיל עליהם קנסות על שיווק רכב מזהם ביבשת ומענקים על שיווק רכב "נקי" שלא מתקבלים בעבור כלי רכב הנמכרים בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ב 2050 נהפוך למומבאי 

image.thumb.png.66b4994ee5fb89cb7e31bd5841a44307.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממה,

יש נתונים של oecd, לא תחזיות,

שב2050 נהיה המדינה הצפופה בעולם,

כן, יותר מהונג קונג וממונקו !

וזה בזמן שרוב שטח המדינה כמעט ריק בדרום !

 

הדבר הזה מחייב הערכות מטורפת מעכשיו

(יותר נכון כבר מלפני עשרים שנה),

תח"צ, בינוי, ותכנון אסטרטגי.

 

ההשקעה המרכזית שהייתי עושה,

מאתיים מיליארד (בעשר שנים)

להפוך את הפריפריה לראויה למגורים כמו המרכז,

תעסוקה, חינוך, רפואה, בילוי, משרדי ממשלה ושירותים.

שתי גוש דן בדרום,

והמדינה שלנו נראית אחרת.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...