Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו גראנד סניק או סטרואן c4 ( 7 מקומות )


יצחק 43
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום וברכה, 

אשמח לעזרתכם

מתלבט בין רנו גראנד סניק לסיטרואן c4  שנת 2016-2018

חשוב לי:

1. אמינות מעל הכל!

2. צריכת דלק

3. טיפולים וחלקים לא יקרים במיוחד

 

הבנתי שהבעיות שהיו בעבר  לצרפתיות הנ"ל (חשמל, מנוע, בעית מצמדים וכו') שייכות להיסטוריה,

א. תתקנו אותי אם אני טועה.

ב. במידה ועדיין הן לוקות באמינות שלהן  אשמח לשמוע הצעה חלופית, חשבתי אולי על כיוון של פורד אס מקס (או פיג'ו 5008??)

 

מה שכן חשוב לציין שאני  לא מתפשר על שנתון, הכי נמוך שאני מוכן לרדת זה שנת 2015 וזה גם בלית ברירה. 

 

אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית בנושא!

 

תודה מראש לכל העונים.

 

עריכה אחרונה על ידי יצחק 43
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה נוסע הרבה הייתי ממליץ לך על הגרנד סניק טורבו דיזל, רכב אמין, מנוע חזק וחסכוני, המרווח טוב יחסית. אמנם הגרנד סניק נחשבת אמינה אבל כמו כל רכב עם תיבת הילוכים רובוטית היא גם סובלת משחיקה של הקלאצים ומחשב גיר, כמה זמן יחזיקו זה בעיקר תלוי באופי השימוש. 

לגבי הסיטרואן, במודלים 14-17 עדיין היו לא מעט תקלות ברכב כך שהרכב לא עונה לקריטריון האמינות. 

אגב, לדרישה "אמינות מעל הכל"  וחלקים זולים אני מניח שהייתי בוחר במיצובישי אאוטלנדר, הרכב הזה בעיקר אמין מעבר לזה ברוב הפרמטרים האחרים בינוני ומטה.

היום: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני)/ קיה פורטה 16'

הקודם: מגאן אסטייט 17' (ליסינג) / קיה פורטה 13'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה על התשובה המפורטת.

שנית, הייתי שמח לקנות מיצובישי אאוטלנדר , הבעיה שבשביל זה אצטרך להתפשר על השנתון בתקציב שעומד לרשותי ואני לא מעוניין בפשרה הזו.

 

אני יכול להתפשר על חלקים/טיפולים יקרים או על צריכת הדלק (אם היא לא מאוד משמעותית)  בתמורה לאמינות אבל לא על שנתון.

בכל אופן אני מבין ממך שרנו גראנד סניק אמינה יותר מהסטרואן , אבל עדיין יש בעיה עם שחיקת הגיר וכו' מכיר אולי רכב אחר בלי תיבת הילוכים רובוטית שהיא גם אמינה? פורד אס מקס? פיג'ו 5008? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, יצחק 43 כתב:

בכל אופן אני מבין ממך שרנו גראנד סניק אמינה יותר מהסטרואן , אבל עדיין יש בעיה עם שחיקת הגיר וכו' מכיר אולי רכב אחר בלי תיבת הילוכים רובוטית שהיא גם אמינה? פורד אס מקס? פיג'ו 5008? 

 

אני לא יודע מאיפה @daniel204 שואב את המידע שלו, אני לא הייתי קופץ למסקנות כל כך מהר.

 

עוד כמה עובדות שיבהירו לך שהגרנד סניק מוצלח ככל שיהיה הוא כנראה לא אופציה.

 

הגראנד סניק שווק רק ב-2016 ונמכרו ממנו בדיוק 227 כלים. עוד 2 כלים נמסרו בתחילת 2017.

לעומתו מהסיטרואן נמכור כ-3500 יחידות בין השנים 2016-2018.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כנראה עלול להצית פה ויכוח בעניין, אבל האמת אחרי מחקר ארוך על הסיטרואן c4 פיקאסו, חיפשתי לאחותי בהמלצת הפורום אחת כזאת וכבר אמרתי לעצמי סוף סוף רכב צרפתי מוצלח וגם אמין. 

עברתי על עשרות שרשורים בפורום והודות לאליהו שבת שהחזיק כזאת בעבר ופגש לא מעט בעלי c4 אצל גבע וגילה שישנם מחלות בדגם שכולם סובלים מהם, אני נוטה להאמין לו. 

מה גם שבשביל הספורט הרמתי טלפון למס רכבים ביד 2 ולא מעט אישרו שהחליפו חלקים שאליהו ציין, הסיטרואן מפנק, מרווח יחסית, המנוע חזק וחסכוני אבל לדרישת האמינות הוא לא עונה, לפחות לא מצד האדם הסטנדרטי שבשבילו השאיפה היא לפגוש את המוסך רק בטיפולים והוא לא מכיר את גבע או דומיו וכנראה ישפוך אלפי שקלים אצל מוסכים לא מקצועיים לדגם שיחליפו לו לא מעט חלקים לעיתים לא לצורך. 

לגבי הגרנד סניק מהבדיקה שלי בעבר ניתן למצוא רכבים מ15-16 דיזל, הם סופר חסכוניים ולמעט עניין התיבת הילוכים גם מאוד אמינים, נהגתי לא מעט ברכב עם מנוע וגיר זהים ואני יכול לומר בביטחון שהמנוע הזה של רנו הוא אחד המוצלחים שיצא לי לחוות.

היום: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני)/ קיה פורטה 16'

הקודם: מגאן אסטייט 17' (ליסינג) / קיה פורטה 13'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניין פות"ש בכשרון רב כל הרכבים שציינת לא עונים על ההגדרה אמינות מעל הכל -ובפער.

(לא סתם כולן מאובזרות וחזקות פי כמה מאאוטלנדר ועולות חצי יש סיבה...)

 

אם יהיה לי כח אני יעלה סקירה וחווית משתמש מC4 פיקאסו יד 2 2015 לאחר שנת שימוש.

 

המגיב שמעליי צודק במחקרו  פיקאסו החל מסוף 2014 אולי לא זוועה כמו הדגם הקודם. אבל בהחלט לא עונה על ההגדרה של רכב אמין, ומי שרוצה לעצום עיניים מוזמן לנסות כמוני. או לחילופין לשהות קצת בקבוצת הווטצאפ התוססת שלנו.

 

עם כל זאת היחס בין התמורה לשקל גבוה מאוד כולל הדפקטים מדי פעם. והרכב מהנה למי שלא נבהל מהתעסקות אתו מדי פעם.

 

עכשיו שהנתונים פרושים כל אחד יבחן אם זה מתאים לו. לדעתי זה ממש לא מתאים לישראלי המצוי שמחפש שקט מכני מטיפול לטיפול. ולא מעוניין בקשר אינטימי מדאי עם שקע הOBD שלו. 

לפני 28 דקות, daniel204 כתב:

לגבי הגרנד סניק מהבדיקה שלי בעבר ניתן למצוא רכבים מ15-16 דיזל, הם סופר חסכוניים ולמעט עניין התיבת הילוכים גם מאוד אמינים, נהגתי לא מעט ברכב עם מנוע וגיר זהים ואני יכול לומר בביטחון שהמנוע הזה של רנו הוא אחד המוצלחים שיצא לי לחוות.

 

תבדוק כמה עולה החלפת קלאצי'ם לפני שאתה ממליץ וכמה הממוצע שלהם להחלפה.

 

והכי חשוב בפיקאסו למשל המנוע והגיר עצמם מאוד אמינים. אבל רכב זה לא רק בלוק מנוע התקלות מסביב למנוע יקרות ומציקות.

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, yd b-4 כתב:

 

תבדוק כמה עולה החלפת קלאצי'ם לפני שאתה ממליץ וכמה הממוצע שלהם להחלפה.

 

והכי חשוב בפיקאסו למשל המנוע והגיר עצמם מאוד אמינים. אבל רכב זה לא רק בלוק מנוע התקלות מסביב למנוע יקרות ומציקות.

מכיר את העלויות המחשב סביב ה-3 והקלאצים יקרים אך נשחקים בתדירות נמוכה יותר מהמחשב, אני הגעתי לכמעט 120 אלף במגאן אסטייט שזהה מכנית לגרנד בלי תקלות, פעם אחת הייתה תקלה במחשב ביום חם מאוד (לטענת המוסך יש קשר) ואחרי איפוס הרכב חזר לתפקד כרגיל. 

לכן ציינתי שזה משתנה לפי אופי השימוש ברכב.

כפי שכתבתי בהודעה הראשונה למי שמחפש שקט נפשי שיקנה אאוטלנדר על כל מגרעותיה אמינה היא כן ועלויות האחזקה לא גבוהות.

היום: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני)/ קיה פורטה 16'

הקודם: מגאן אסטייט 17' (ליסינג) / קיה פורטה 13'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5008 רק מ-2018 ומעלה - לא בטוח שנכנסת בתקציב שלך.

פורד אס-מקס יקרה מאד לאחזקה עם בעיות ידועות בגיר ובטורבו. רלוונטית רק ב-2015, וגם בשנה זאת נמכרו פחות מ-200 יחידות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5008 גם ירד מהפרק.

לא הבנתי לגבי הפורד אס מקס בשנת 2015 אין בעיות בגיר ובטורבו? ולמה זה אמור להוות אצלי שיקול כמה נמכרו מאותו רכב? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, יצחק 43 כתב:

במיצובישי לא מעוניין בגלל השנתון שאני צריך להתפשר

 

על משהו תצטרך להתפשר עכשיו תחליט על מה-

אמינות

מחיר

שנתון

אין כאן תרופת קסם לצערינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקציב 50-60 אלף.

חבר כעת הציע לי על שברולט אורלנדו מישהו מכיר? 

לפני 1 דקה, yd b-4 כתב:

 

על משהו תצטרך להתפשר עכשיו תחליט על מה-

אמינות

מחיר

שנתון

אין כאן תרופת קסם לצערינו.

נראה שאתה צודק, לכן אני מברר ואז לפי המידע הזה אני אוכל להחליט על מה להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...