Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עמדת טעינה ביתית 22kw - מה כדאי? אפקון או ג׳ינרג׳י (איוניק 5)


MoonKnight
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי,

אני צריך לבחור בין עמדת טעינה ביתית של ג׳ינרג׳י לבין זו של אפקון.

בברושור אין כמעט מידע ולכן ניסיתי להשיג מידע מהיצרניות עצמן.

ברמת השירות נראה שאפקון לא בעניינים, בעיית מענה בשירות המכירה הטלפוני (מה יהיה עם השירות אם זה ככה במכירה) וגם כשעונים לנציגים עוד אין מושג ופעמים הבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו. 

 

הברושור של אפקון (עוד לא הצלחתי להשיג דף נתונים נורמלי): 

עמדה עמידה, אמינה וקלה לתפעול כולל הנחת תשתית ממקום העמדה ועד ללוח החשמל הביתי /ציבורי, כבילה של עד 80 מטרים חשופה, מפסק ולוחון.

- הספק 22KW עם כבל מובנה באורך 5 מטרים - מתח מקסימלי 32 תלת פאזי (ניתן להגביל לחד פאזי) - רמת אטימות והגנה בפני אבק ומים IP54 - שנתיים אחריות - תמיכה בכל הרכבים החשמליים

הברושור של ג׳ינרג׳י (מצורף כקובץ מפרט מלא עם תמונה של המוצר)- עמדה טעינה תלת פאזית הספק טעינה עד 22kW תוואי התקנה עד 80 מטר ללא מגבלת כמות קידוחים במפרט היבואן תוספת תשלום רק עבור הפעלת קבלנים חיצוניים כגון חפירות ובתוספת אבזרים, IP56, שקיפות בהצעת המחיר, אין הפתעות בעת ההתקנה אפשרות לשדרוג לעמדה מתוקשרת כבל טעינה איכותי ביותר תוצרת גרמניה Mennekes שאינם כלולים עמדות אמינות ללא תקלות כדוגמת: שברי מסך, לחצנים תקולים, כבל טעינה לקוי וונדליזם

שדרוגים:

- תג rfid לנעילה או פתיחה של העמדה במחיר מוגזם של 150 ש״ח

- הפעלת המודם הסלולארי בעמדה + אפליקציה במחיר של 450 ש״ח לשנתיים הראשונות ואז 19 ש״ח לחודש שירות 

 

מישהו יודע לתת פרטים על העמדה/השדרוגים של אפקון?ֿ

המלצות?

 

תודה מראש :)

 

New MC DataSheet.pdf

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018, פאסאט 2019,  סופרב 2020

-מחכה לאיוניק 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שידוע לי האיוניק 5 תומכת בטעינת AC של 11kW לכל היותר. גם אם היא היתה תומכת ב-22kW אין שום צורך בכזה קצב טעינה בעמדה ביתית למי שאינו נהג מונית. מלבד ההבדל במחיר העמדה התקנה של עמדה כזו יותר יקרה ויכול להיות שהתקנת עמדה בכזה הספק תצריך שדרוג משמעותי של תשתית החשמל בבית. אני גם לא מבין למה צריך RFID מודם סלולארי ושאר ירקות בעמדה ביתית שרק אתה תשתמש בה. אנשים מהרחוב נוהגים לחנות בחניה הפרטית שלך?

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, eladts כתב:

לפי מה שידוע לי האיוניק 5 תומכת בטעינת AC של 11kW לכל היותר. גם אם היא היתה תומכת ב-22kW אין שום צורך בכזה קצב טעינה בעמדה ביתית למי שאינו נהג מונית. מלבד ההבדל במחיר העמדה התקנה של עמדה כזו יותר יקרה ויכול להיות שהתקנת עמדה בכזה הספק תצריך שדרוג משמעותי של תשתית החשמל בבית. אני גם לא מבין למה צריך RFID מודם סלולארי ושאר ירקות בעמדה ביתית שרק אתה תשתמש בה. אנשים מהרחוב נוהגים לחנות בחניה הפרטית שלך?

 

העמדות מגיעות 22kw וזה לא משהו שניתן לבחור, ההתקנה לרוכשים עד 80 מטר היא חינם, כל מטר נוסף כ- 19 ש״ח. 
לא חונים לי בחניה, סתם חשבתי לספר מה ההצעות שהם מציעים 😇

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018, פאסאט 2019,  סופרב 2020

-מחכה לאיוניק 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק 5 יכולה להיטען ב- 22 kw.

 

רוכשי טסלה חפרו מכל הכיוונים על כל עמדות הטעינה, חפש בפייסבוק וטלגרם קבוצות של טסלה.

 

ואולי על הדרך ספר למה קנית את האיוניק 5 ואיזה רמת גימור קנית?

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לא מצוי ולכן סליחה מראש, אבל לפי מה שקראתי, או שמעתי, האיוניק 5 מתהדרת ביכולת טעינה שמקבילה לה יש רק לטייקאן של פורשה, ופה כותבים המבינים שהיא דווקא די פרימיטיבית מבחינה זו. אז מה פיספסתי ? תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפקון חזרו אלי בשעה טובה, משתף אתכם את המפרט
הוא שיחק חזק על העובדה שאם הייתה הפסקת חשמל הטעינה לרכב חוזרת אוטומטית, זה רק הדליק לי נורה לבדוק את זה לגבי העמדה של ג׳ינרג׳י 

 

להבדיל מג׳ינרג׳י הנציג טוען שאפשר לקבל 3 RFID חינם לנעילה של העמדה אם רוצים
טוען שבחודשים הקרובים תושק תוכנה שתאפשר להתחבר לעמדה דרך ה Bluetooth 

פיזית העמדה עצומה! והמידות עומדות על 1530.0 mm (Height) x 575.0 mm (Width) x 205.0 mm (Depth)
בהשוואה ל 218x214x205[mm] של ג׳ינרג׳י

לפני 12 שעות, evc כתב:

האיוניק 5 יכולה להיטען ב- 22 kw.

 

רוכשי טסלה חפרו מכל הכיוונים על כל עמדות הטעינה, חפש בפייסבוק וטלגרם קבוצות של טסלה.

 

ואולי על הדרך ספר למה קנית את האיוניק 5 ואיזה רמת גימור קנית?

 

שריינתי רמת גימור עלית בצבע תכלת באספקה לספט׳-אוק׳,  אבל הכל יקום ויפול על הנסיעת מבחן שאעשה בהמשך השבוע כי כל הסיבה להחלפה התחילה שהקרוק אקסלוסיב 1.5 שהייתה לי הייתה מאכזבת ביציאה לעקיפה במהירות של 60-80, מבטיח לעדכן :)

EVC05 brochure (1).pdf

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018, פאסאט 2019,  סופרב 2020

-מחכה לאיוניק 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק 5 במצב ספורט תהיה לדעתי מהירה יותר משמעותית מהקארוק במהירויות שציינת (יש דיווחים שבמצב ספורט הרכב מאד מהיר).

 

אתה יכול גם להמתין לגירסה עם שני המנועים שעוד יותר מהירה ותשווק כאן בתחילת שנה הבאה ותעלה כ- 238 אלף ₪.

 

אבל תיקח בחשבון שההאצות האלה מחסלות את הסוללה ומקצרות את הטווח.

 

 

 

לפני שעתיים, רועי5 כתב:

קצת לא מצוי ולכן סליחה מראש, אבל לפי מה שקראתי, או שמעתי, האיוניק 5 מתהדרת ביכולת טעינה שמקבילה לה יש רק לטייקאן של פורשה, ופה כותבים המבינים שהיא דווקא די פרימיטיבית מבחינה זו. אז מה פיספסתי ? תודה.

 

יש הבדל בין טעינה ביתית ac לבין טעינה ציבורית  dc.

 

בשני המקרים האיוניק מתקדמת.

 

טעינה ביתית עד 22 kw, לעומת עד 11 kw בטסלה למשל.

 

טעינה ציבורית עד 350 kw לעומת בטסלה עד 250 kw למשל.

 

באיוניק יש גם פיצ"ר v2l שמאפשר לספק חשמל למכשירים חיצונים וגם להטעין רכבים חשמליים אחרים. בטסלה אין למשל.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן שהמפרט שאפקון שלחו (והגודל העצום) הוא כנראה של עמדה ציבורית, אעדכן

 

 

עריכה אחרונה על ידי MoonKnight
  • מצחיק 3

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018, פאסאט 2019,  סופרב 2020

-מחכה לאיוניק 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Hagaix כתב:

האיוניק 5 מאיצה יותר מהר מgti

 

 

 

האצה ב- 5 שניות בפועל מקבלים בגירסה עם 2 המנועים (יותר טוב מהנתון הרשמי של 5.2 שניות).

 

אבל גם האצה ב- 7.4 שניות בגירסה הרגילה של האיוניק 5 אומרת שבפועל גם האיוניק 5 הרגילה תאיץ בערך כמו הוט האצ' בנזין שמאיצה סביב 6 - 6.5 שניות נתוני יצרן, כי ברכב בנזין ההאצות בפועל תמיד בפיגור אחר הנתונים הרשמיים וברכב חשמלי יש תאימות ואפילו שיפור ההאצה בפועל לעומת נתוני היצרן. 

 

כמו כן ברכב בנזין כדי להאיץ אופטימלית צריך לשלב את הלאנצ' קונטרול וברכב חשמלי פשוט לוחצים על דוושת התאוצה.

 

בטווח המהירות הנמוך בכל מקרה רכב חשמלי יאיץ טוב יותר מרכב בנזין עם נתון האצה טוב יותר מאפס עד ל- 100 קמ"ש.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז הם אכן טעו במפרט ששלחו לי (שלחו 05 במקום 04), מצ״ב

גם המידה הפכה להיות נורמלית

460x315x135  (mm)

בהשוואה ל  218x214x205 של ג׳ינרגי

EVC04 brochure.pdf

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018, פאסאט 2019,  סופרב 2020

-מחכה לאיוניק 5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...