Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע 1.33 ליטר של רנו-מרצדס אמינות ונה שבינהם


hosamz
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

כידוע ברנו מגאן גרנד קופה החדשה מותקן מנוע 1.33 ליטר שפותח בשיתוף פעולה עם מרצדס.

 

האם זה אותו מנוע שמשרת את ה-A class?

 

כמה זמן מנוע זה משרת ברחבי העולם ומה ניתן ללמוד על האמינות שלו?

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן,זהו אותו המנוע של מרצדס,המנוע לדעתי קיים כבר שנתיים שלוש ומפגין אמינות טובה.

ברנו עכשיו הוא עם הספק מופחת מהמקור.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, ronrcz כתב:

כן,זהו אותו המנוע של מרצדס,המנוע לדעתי קיים כבר שנתיים שלוש ומפגין אמינות טובה.

ברנו עכשיו הוא עם הספק מופחת מהמקור.

תודה

אז ייתכן שעם הספק מופחת דווקא נפגין אמינות להבדיל משיפור שיביא לבלאי מואץ. לא כך?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו כן. ב2019 היא עברה מהשילוב הישן של 1.2 טורבו ודו מצמדי יבש 6 הילוכים ל1.3 טורבו ודו מצמדי רטוב עם 7 הילוכים. 

המנוע עצמו משווק מ2018 ומשרת את דגמי רנו , ניסאן מרצדס, עד כה נראה שבאמינות טובה. 

מניח שהאופציה תחזור בקרוב לגרנד קופה לאחר מתיחת הפנים, אחרי שהם מתחילים גם לצמצם את הפיתוח של הדיזל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הזה נמצא בשימוש גם בדגמי ניסאן (קשקאי) וגם בדגמי דאציה (דאסטר). בזכות שיתוף הפעולה בין מרצדס לקבוצת רנו, ברכבי מותג הלואו קוסט, דאציה וברכבי מותג היוקרה מרצדס מותקנים אותם מנועים...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, hosamz כתב:

תודה

אז ייתכן שעם הספק מופחת דווקא נפגין אמינות להבדיל משיפור שיביא לבלאי מואץ. לא כך?

לא ממש,זה הפחתת הספק שהמקור שלה הוא תקני זיהום אויר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך, יש לי רנו גרנד קופה עם המנוע הזה, מזה שנתיים. מדובר בכ- 130+ כ"ס וכ- 25 קג"מ. בשנתיים שהרכב אצלי, עם העובדה שהרכב באחריות ואצלי מהיותו חדש, לא היו כל בעיות אמינות משמעותיות במנוע או בגיר כפול המצמדים הרטוב. לעניות דעתי הגיר הרטוב פחות נעים מהגיר הרטוב של VAG ופחות חלק בתחילת התנעה (ב- VAG, עם שני גירים רטובים, גם 6 הילוכים המקורית וגם 7 הילוכים הנוכחי - היו חלקים ומעולם לא הרגשתי שום רעידה בתחילת הנסיעה).

 

התקלה היחידה שהייתה לי עם המנוע היתה פעם אחת ביציאה מרמזור הרכב גמגם ונלדקו כל מיני נורות אזהרה צהובות (לא אדום). עצרתי הצד הדרך. כיביתי-הנעתי - נעלם כלא היה ולא חזר מעולם מאז. יכול להיות שזה משהו שקשור למחלקת החשמל של רנו, שאינה מהמשובחות, למרות שגם כאן אין דברים נוראים.

רנו גרנד קופה ליסינג (סוף סוף לא אסטרה....)

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא :sad:, מקורית כבר כן :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...